مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

با هر بار گل زدن در نسخه ی بقای فیفا ۲۰۱۹ یک بازیکن از دست دهید

یکی از هیجان انگیز ترین ویژگی های در راه فیفا ۲۰۱۹ در پلی استیشن حالت تازه سازی شده Kick-Off است. دارای ویژگی های بازی جدید بوده و تنوع بیشتری را برای تجربه ای چند نفره به ارمغان می آورد. بسیاری از این انواع مسابقات که می توانند در نسخه Kick-Off انتخاب شوند، تنها شامل تصاویر و تعداد مسابقات می شوند.( UEFA Champions League, Best Of Series, Home & Away, Cup Finals) اما یکی از آن ها هست که جنجال بشتری را در بر دارد و آن the unique House Rules می باشد.
بسیاری بازی ها در رابطه با انواع بازی های بدون قانون ساخته شده اند (که قبل از قوانین خانه می باشند)، که در ان ها هیچ تقلب، رزرو کردن، یا خطاهای آف ساید وجود ندارد اما احتمالا در نسخه ی بقا بسیار مهیج تر خواهد بود. مسابقات در این حالت شبیه هر بازی دیگری شروع می شود. تا زمانی که یکی از طرفین امتیازی کسب کند. هر بار که تیمی امتیازی کسب می کند، به صورت تصادفی یکی از بازیکنان تیم امتیاز گرفته بجز دروازه بان تیم حذف می شود.
بر اساس قوانین رسمی فیفا، بازی ها زمانی که تیمی کمتر از ۷ بازیکن در زمین داشته باشد لغو می شوند. بنابراین حتی در حالی که این بازی به صورت عادی در ۹۰ دقیقه تحت شرایط عادی دنبال می شود، در صورتی که یکی از بازیکنان گل را به ثمر برساند، و همینطور ۵ بازیکن از دست دهد، بازی تمام شده تلقی شده و تیمی که بیشترین گل را دارد برنده اعلام می شود.
اینم نوع مسابقه نوعی از ترفند در ذهن بازیکنان تولید کند که نحوه ی شروع به بازی آن ها را به طور کامل تغییر دهد. آیا حذف یک بازیکن زمانی که گلی به ثمر می رسد مساوی کردن شرایط است؟ یا آیا بازیکنان حرفه ای فیفا راهی برای سازگاری با این موضوع خواهند یافت؟ آیا دیر یا زود امتیاز گرفتن برای باقی ماندن در این حالت از بازی هیجان انگیز و ماجرا جویانه خواهد بود؟ مشاهده ی این که چگونه بازیکنان راهبردهای خود را برای این بازی توسعه می ردهند بسیار فوق العاده خواهد بود و احتمالا به یکی از بازی های حساس فیفا در تاریخ بازی ها تبدیل خواهد شد.

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.