مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

کلید وحشت نجات زیر آب را در بازی Subnautica برای سال جاری محقق خواهد کرد

ما برای دادن این خبر به شما بسیار هیجان زده هستیم که کلید وحشت در حال توسعه ی بازی Subnautica برای پلی استیشن ۴ است و دنیای ناشناخته (Unknown Worlds) این بازی را در زمستان سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد.

دنیای ناشناخته یک بازی سخاوتمندانه و بهت برانگیز ساخته است که بسیاری از ما در کلید وحشت از زمانی که به بازار عرضه شد از هوادارانش بوده ایم و همه امیدوار بوده ایم تا کاربران پلی استیشن نیز بتوانند از آن بهره مند شوند. همه چیز بر طبق برنامه پیش رفته و منتظریم تا Subnautica بتواند قبل از پایان سال برای پلی استیشن ۴ نیز قابل استفاده باشد.

حال نگاهی به داستان بازی می اندازیم. در قرن ۲۲، انسان ها شروع به استعمار سیاره ها می کنند. شما در ماموریتی هستید تا یک سفینه ی گمشده را پیدا کنید در حالی که یک موج عظیم انرژی شما را به شتاب بالایی به درون یک سیاره پرتاب می کند.  شما خود را در حالتی با زخم ها و جراحات زیاد در سیاره ای که حجم بیشتر آن آب است، خواهید یافت. حالا این کار شماست تا راه بازگشت خود به خانه را هموار کنید.

باید در سیاره برای یافتن غذا، آب و مواد اولیه ی ساخت تجهیزاتی که برای بقا نیاز دارید از چاقو گرفته  تا وسایل غواصی، ابزارهای پیشرفته ی کشتی و دیگر اجزا، امتیاز بگیرید. پس از مدتی شما بر سطح دریا شما اساس عملیات یگانه ی خود را خواهید ساخت با لایه های متنوع ، ابزارها و عوامل محیطی. در حالی که هر چه عمیق تر بروید آب خطرناک تر خواهد شد.

چیزی که ما را به این بازی جذب می کند  نحوه ی بازی و تصویر پردازی زیبای آن است. یک شگفتی و هیجان نهفته و فشار که پیش از این تجربه نشده است.

این بازی تنوع فوق العاده زیادی دارد.  ریخن ، سوزاندن ، زنده ماندن، تلاش های مختلف جهت نجات یافتن، و یک ساختار بنیادی برای اینکه شما را با تجربه ای متفاوت آشنا کند.

Subnautica یک بازی ویژه است. و ما نیز به دنبال انجام کاری ویژه برای کاربران پلی استیشن هستیم.

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.