مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

اخبار بازی های لیگ چهارم بازی های رایانه ای

دهم شهریور ماه ۹۷ به پنجمین روز لیگ بازی های رایانه ای ایران رسیدیم که از ششم شهریور ماه در حال برگزاری هست. بازی PES به مراحل حساس خودش رسیده و امروز ۸ نفر برتر پلتفرم PS4 مشخص شدند، این هشت نفر عبارت اند از دانیال اسدی، جواد تقوی، حسین کندری، مهدی شیرکون، امین طبایی، حسین عچرشی،مجید رضایی و پارسا رسولی که از این ۸ نفر، ۴ نفر آن ها می توانند به مسابقه ی یک چهارم نهایی برندگان تمام پلتفرم های PES صعود کنند.
مسابقات این هشت نفر به شکل زیر بود

دانیال اسدی × جواد تقوی = برنده جواد تقوی در دو بازی رفت و برگشت

حسین کندری × مهدی شیرکون = در بازی اول یک هیچ مهدی شیر کون توانست با نتیجه ی متزلزل یک هیچ برنده ی بازی شود و در بازی دوم با زدن دو گل پیروزی خودش رو قطعی کرد
رفت ۰-۱ برگشت ۰-۲

امین طبایی × حسین عچرش = بازی رفت یک هیچ امین طبایی بازی رو به سود خودش تموم کرد و در حالی که در بازی برگشت فکر می کردیم امین طبایی بازی رو با پیروزی تموم کنه ولی با نتیجه ی دو هیچ به حسین عچرش بازی رو واگذار کرد.
بازی رفت ۱-۰ بازی برگشت ۰-۲

مجید رضایی× پارسا رسولی = رقابتی سخت و نفسگیر بود که در دو بازی رفت و برگشت مجموعا با نتیجه ی ۴-۴ به اتمام رسید و رقابت به بازی سوم کشیده شد. در بازی سوم پارسا رسولی برگه برنده ی خودش رو رو کرد و با ترکیب درست تونست در بازی سوم با نتیجه ی یک هیچ هشت نفر برتر بازی PES صعود کند.
در ادامه دو نفر از ۴ شرکت کننده ی بازنده باهم مسابقه می دهند و دو نفر برتر به جمع ۸ نفر برتر PES صعود می کنند. همچنین برنده ی پلتفرم XBOX یعنی و برنده ی PC نیز به جمع این ۶ نفر اضافه می شوند تا در مرحله ی یک چهارم نهایی به رقابت بپردازند.

در بازی FIFA پلتفرم PC، سه هزار نفر برتر مشخص شدند که امروز شرکت کنندگان این بخش در ادامه با رقبای خود مسابقه خواهند داد. بازی QUIZ OF KINGS و CLASH OF CLAN در مراحل اولیه خود به سر می برد و همچنان مسابقات در حال پیگیری می باشد. امروز مسابقه ی پسر خوانده نیز آغاز شده و ۱۴۴ گیمر در این بازی حضور دارند. شرکت کنندگان امروز به رقابت می پردازند و فردا نفرات برتر به مرحله ی یک هشتم نهایی می رسند و نهایتا ساعت ۴ یازدهم شهریور ماه برنده ی نهایی بازی مشخص می شود.

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.