مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

PS4 و Xbox One کدام یک بهتر است؟ (قسمت سوم)

هردوی Xbox One X و S پورت های مساوری دارند، هردو شامل دو پورت HDMI یکی برای دریافت یک ورودی از یک کابل یا دستگاه گیرنده است و یکی وروری تلویزیون شما است. در بالای آن ها هر کدام ۲ پورت USB 3 ، خروجی های IR ، خروجی صدای اپتیکال، پورت های اترنت و البته کابل پاور که با هردو ورژن Xbox سازگار هستند، دارند. به هرحال، برای نصب اپلیکیشن (نرم افزار) Kinect برای هردو ورژن Xbox One شما باید یک آداپتور تهیه کنید.
PS4 Pro و PS4 Slim ورودی های مشابه دارند، اگرچه تفاوت های کمی نیز دارند. هرکدام یک خروجی HDMI دارد. یک پورت USB در پشت دستگاه و دو تا در جلوی دستگاه، یک پورت اترنت و یک پاور.
تنها تفاوت بین Pro و Slim یک خروجی صوتی اپتیکال دارد، درحالیکه مدل Slim آن را ندارد.
به هرحال، یکی از بیشترین موارد متقاعدکننده درباره اتصالات پلی استیشن این است که هردو ورژن به استفاده کنندگان اجازه می دهد هارد داخلی را با چیز دیگری به انتخاب خودشان عوض کنند.
تمام ورژن های هر دو Xbox One و PlayStation 4 اترنت گیگابایت و وای فای ۸۰۲٫۱۱ ac را ساپورت می کند.
پس مهم نیست که چه کنسولی را شما انتخاب می کنید، شما لازم نیست درباره اتصالات شبکه اینترنت نگران باشید.
یک درایو کمبو Blu-ray/DVD در قسمت چپ وجود دارد که باعث می شود دستگاه هایX Xbox One و Xbox One S بتوانند Ultra HD Blu-rays را اجرا کنند.
دستگاه PS یک جفت پورت USB دارد و آن نزدیک جایی که درایو دیسک قرار دارد، می باشد.
قدرت PS4 بیشتر است یا Xbox ؟
Xbox One دستگاه پرقدرت تری است و می تواند بر PS4 Pro برتری یابد.
PS4 و Xbox One هر دو قدرت دوبرابری نسبت به PS3 و Xbox 360 دارند و مهم تر از آن هردوی آنها با طراحی داخلی هوشمندانه تری نسبت به ورژن های قبلی خود با توجه به بعضی اشتباهات کنسول های نسل قبل، ساخته شده اند.
کارخانه تراشه های AMD پشت بسیاری از این آپگریدها است. هردو هایX Xbox One و Xbox One S اصلی ۱٫۷۵GHz AMD 8-core CPU را دارند در حالیکه Xbox One X تا ۲٫۳GHz 8-core chip پیشرفت می کند.
پایه CPU برای PS4 در ۱٫۶GHz است و شامل یک AMD 8-core CPU with x86 است در حالیکه PS4 Pro تا ۲٫۱۳GHz بالا می رود.
• PS4 اصلی برپایه تکنولوژی AMD’s Radeon پردازشگر تصویر تا ۱٫۸۴ تریلیون در ثانیه (۱۰ به توان ۱۲) عملیات در ثانیه می تواند انجام دهد. درحالیکه پردازشگر تصویر Xbox One اصلی با یک AMD Radeon GPU تا ۱٫۳۱ تریلیون در ثانیه (۱۰ به توان ۱۲) عملیات در ثانیه می تواند انجام دهد و Xbox One S تا ۱٫۴ تریلیون در ثانیه و Xbox One X تا ۰٫۶ تریلیون در ثانیه می تواند عملیات انجام دهد.
PS4 Pro یک GPU با ۴٫۵ تریلیون در ثانیه افزایش گرافیکی اسب بخار دارد.
وقتی در مورد کنسول های اصلی صحبت می شود، PS4 از لحاظ قدرت خالص برتری یافت. اگر چه Xbox One S تفاوت زیاد را بطور قابل ملاحظه ای رفع کرد.
میکروسافت، با ارائه Xbox One X برچسب “قدرتمندترین کنسول” را در رقابت با سونی گرفت.
مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.