مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Red Dead Redemption 2 PS4 شرکت راک استار قسمت دوم

تریلر اول

اولین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 PlayStation ۴ در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۱۶ منتشر شد، این تریلر شامل بخشی از اتفاقات بازی بود که بسیاری از نقاط دنیا را در بازی نشان می­داد، و خمچنین تصویری غم انگیز از روایت اصلی را هم به نمایش می­گذاشت. در این تریلر، شهرها و مناطق مختلفی را می­بینیم، که در بسیاری از آن­ها مردم در حال زندگی و فعالیت بودند.

ما به عنوان چه کسانی بازی میکنیم؟

شرکت Rockstar تمرکز خود را بر شخصیت اصلی Red Dead Redemption 2 پلی استیشن ۴ گذاشته است. این شرکت تصویری کامل با نقل قول هایی از اعضای Van der Linde را که توسط فرد ناشناسیه به نام Dutch رهبری می شوند، در سایت قرار داده است.

اکثر چهره های منتشر شده جدید هستند، اما افرادی که سری اول بازی­های Red Dead Redemption را انجام داده باشند، احتمالا برخی از آن­ها مانند جان مارستون، همسر او آبیگیل، و پسرشان جک را می­شناسند.

مردی که جان در اولین سری این بازی، ماموریت کشتن او را داشت، دوباره ظاهر می شود، و بیل ویلیامسون و جاویر اسکولا باز هم لیوان­های زشت خود را نشان خواهند داد. بدین ترتیب نحوه­ی برگشتن این افراد به روزهای خوب گروه جالب خواهد بود.

همچنین توجه و تعامل شما با این شخصیت­ها هم جالب خواهد بود. بی شک، شرکت Rockstar به دنبال ایجاد شخصیت های جدید و متنوعی است، و این شرکت قبلا بیان کرده که اعمال شما در بازی بر رابطه­ی شما با هر یک از این شخصیت­ها تاثیر خواهد گذاشت.

اگر چه شخصیت اصلی بازی Red Dead Redemption یعنی John Marston نقش مهمی را در داستان ایفا می­کند، اما شخصیت اصلی داستان قبلی آرتور مورگان است. او به عنوان دست راست Dutch و ناظر گروه، او برخی از کارهای روزمره­ی گروه مانند بررسی گروه را بر عهده­ی John Marsyon جوان و بی تجربه قرار می­دهد. زمانیکه او مسئول حفظ گروه بود، مورگان مشغول انجام کارهای مختلفی بود، تا مطمئن شود همه به خوبی غذا می­خورند و روحیه­ی خوبی دارند. اما با شروع و پیشرفت داستان، از او درباره­ی روش زندگی Dutch سوال­هایی پرسیده می­شود و اینکه آیا او گروه را ایجاد کرده است یا خیر؟

تریلر دوم

دومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۱۷ عرضه شد. در فیلم ویدیویی جدید، اطلاعات بیشتری از آرتور مورگان و نحوه­ بیرحمی او هنگام کار به دست آمد. در طول داستان، مورگان برای جمع آوری پول و در واقع غارت مردم از زور و تهدید استفاده می­کرد، و گویی همه­ی این کارها به نفع جامعه بود.

مرکزخرید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.