مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Assassin’s Creed Odyssey 2018 PS4 کمپانی یوبی سافت قسمت چهارم

اخبار و شایعات مربوط به بازی Assassin’s Creed Odyssey

نمایش E3 2018

در طول نمایش E3 2018 برای اولین بار این بازی را دیده و انجام دادیم. بازی Assassin’s Creed Odyssey در یونان باستان، و به طور دقیق­تر د ۴۳۱BCE ساخته شده است. بازیکنان می­توانند شخصیت مرد یا زن را انتخاب کنند، Alexios و Kassandra، و تبدیل به مزدوری خائن شوند. این بازی در زمان جنگ­های پپوپونزی ساخته شده و همین باعث شد تا شرکت Ubisoft شانس ایجاد جنگ­های دریایی و زمینی را داشته باشد. بازی Assassin’s Creed Odyssey عظیم، حیرت آور و کامل­تر از مجموعه بازی­های Origins است.

این بازی در یونان باستان تنظیم شده است

قبل از پخش تیزر بازی Assassin’s Creed Odyssey Playstation ۴، شایعاتی مبنی بر اینکه بازی بعدی در یونان باستان ساخته خواهد شد، وجود داشت. کلاه و نماد Spartan در انتهای تریلر رسمی منتشر شده، این شایعات را تایید کرد.

با این حال، چیزی که برای ما جالب است، زمان تاریخی در یونان باستان بود که این بازی در آن زمان ساخته و اتفاق می­افتاد. گزارشات حاکی از آن هستند که این بازی، دقیقا سری بعدی بازی Assassin’s Creed Origins است، با این حال، امپراتوری یونان باستان و Spartans در قدرتمند ترین حال خود در بازی Assassin’s Creed Origins قرار دارند.

قهرمانان جدید

بازی پلی استیشن ۴ Assassin’s Creed Odyssey  قهرمانان جدیدی را نشان خواهد داد. نه تنها این، بلکه این قهرمانان ممکن است مرد یا زن باشند، و بازیکنان می­توانند شخصیت­های اصلی مورد نظر خود را انتخاب کنند. توانایی انتخاب بین شخصیت رد و زن، محیط Spartan را تعیین می کندف زیرا به نظر می­رسد زنان در آن دوره از یونان باستان آزادی بیشتری داشتند. همچنین توسط Kotaku گزارش شده است که بازی Assassin’s Creed Odyssey تغییرات PRG را بیشتر از بازی Assassin’s Creed Origins در بر خواهد داشت، همانطور که در بالا بیان شد، گفته می شود که بازیکنان قادر هستند بین دو شخصیت اصلی، انتخاب کنند، اما همچنین این نکته نیز گفته شده که دیالوگ هایی نیز به زودی به این سری بازی اضافه خواهد شد.

مرکزخرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.