تاریخ انتشار، اخبار و پیشنمایشهای بازی پلی استیشن ۴ Kingdom Hearts 3
تقریبا ۱۲ سال از انتشار بازی Kingdom Hearts 2 میگذرد، اما تقاضاهای مربوط به بازی Kingdom Hearts 3 هنوز کم نشده است. در این ۱۲ سال حدود یک و نیم نسل از کنسولها را گذراندهایم، اما داستان اصلی Kingdom Hearts هنوز در ورای ذهنمان مانده است. خوشبختانه انتظار میرود کهKingdom Hearts 3 توسط اسکوئر انیکس با اعلامیهای رسمی تایید شود.
بدنبال این اعلامیهی رسمی، شرکت اسکوئر انیکس از بیان هرگونه اطلاعات دیگری دربارهی بازی Kingdom Hearts 3 امتناع کرده است. سپس شاهد تریلری در E3 2014 بودیم که اطلاعاتی را به همراه داشت، که اطلاعات و گیمپلی بیشتری نسبت به E3 2015 را ارائه میداد. اما در E3 2018 برخی اطلاعات دیگر مانند تاریخ انتشار رسمی، و برخی شخصیتهای دیزنی مانند Sora، Donald و Goofy عرضه شدند.
اصل مطالب
تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts 3
شرکت اسکوئر انیکس تایید کرده که این بازی در ۲۹ ژانویه سال ۲۰۱۹ راه اندازی خواهد شد.
اخبار و ویژگیهای بازی Kingdom Hearts 3 Playstation ۴
داستان بازی
در بازی Kingdom Hearts 3 بازیکنان خود را در نقش Sora میبینند که به همراه دوستان صمیمی خود Donald و Goofy در دنیای پهناور سفر می کند، دنیایی که مملو از شخصیتهای مشهور Diseny و Final Fantasy میباشد. مدیر بازی، Tetsuya Nomura تایید کرده که داستان این بازی دقیقا پس از پایان داستان Kingdom Hearts 3D یا به عبارتی Dream Drop Distance، آغاز میشود.
گیم پلی
به نظر میرسد این بازی از سری قبلی این بازیها بسیار متفاوت تر و بهتر خواهد بود و در نتیجه موفقتر نیز خواهد بود. تایید شده که Sora در مبارزات مجهزتر است، قادر است که بدود و از روی دشمنان بپرد. در سال ۲۰۱۳، Nomura گفته است که مبارزات در بازی Kingdom Hearts 3 بسیار شگفت انگیز خواهد بود. دو مبارزهی اصلی که وجود آنها در بازی تایید شده شامل Attraction Flow و Keyblade Transformations میباشند.
مبارزهی Attraction Flow حرکاتی عالی هستند که در شرایط خاصی میتوان از آنها استفاده کرد. این حرکات قدرتمندانه مبتنی بر حرکات Flowmotion از بازی Kingdom Hearts 3D بوده و از بزرگترین سواری ها در پارکهای دیزنی مانند Teacups، Pirate Ship و Thunder Mountain Railroad الهام گرفته اند.
مبارزات Keybade Transformation به سلاحهای شخصیت Sora قابلیت تغییر و ایجاد اثرات مختلف را در نبردها میدهند.
طبق گفتههای Nomura، مبارزهی دوم تنها زمانی قابل استفاده است که تمام ماموریتها در یکی از جهانهای بازی تکمیل شوند که در آن صورت هر کدام از جهانها، قابلیت تبدیل منحصر به خود را پیشنهاد میکنند.