مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Cyberpunk 2077 PS4 کمپانی سی دی پراجکت

بازی Cyberpunk 2077 : همه چیزهایی که تا از سی دی پراجکت رد می دانیم
بازی The Witcher 3 از شرکت توسعه دهنده سی دی پراجکت رد یکی از بهترین PRG های جهان در این نسل است، بنابراین تلاش بعدی این شرکت توسعه دهنده، طرفداران بسیاری را به همراه دارد. و تمامی اطلاعات جدید را در قالب یک نسخه نمایشی عظیم ۴۸ دقیقه ای آماده کرده ایم.
این نمایش، اطلاعات جزئی بسیاری را درباره ی چگونگی بازی Cyberpunk 2077، و داستان آن را در دنیای آینده به صورت دقیق به ما نشان داد.


آخرین اخبار بازی Cyberpunk 2077 – ۴۸ دقیقه از گیم پلی
پس از اینکه نسخه ی نمایشی ۴۸ دقیقه ای به تماشاچیان در نمایش E3 2018 و Gamescom نشان داده شده، شرکت سی دی پراجکت رد تصمیم جالبی درباره ی انتشار این فیلم برای عموم مردم گرفت. البته باید توجه داشت که این کار در حال پیشرفت است و ممکن است حتی سال ها طول بکشد.


Cyberpunk 2077 چیست؟
بازی Cyberpunk 2077 جدیدترین بازی از سی دی پراجکت رد است. یک بازی PRG جهانی است که عموما از منظر اول شخص انجام می شود، بازیکنان انتظار دارند که پس از Witcher 3 به سراغ این بازی بروند.


تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 Playstation ۴ – این بازی چه زمانی عرضه می شود؟
از آنجایی که توسعه ی این بازی هنوز در مراحل اولیه است، تاریخ انتشار این بازی هنوز تایید نشده است. شرکت سی دی پراجکت رد بیان کرده است که امیدوار است این بازی در اوایل سال ۲۰۱۹ راه اندازی شود، و گفته که برای این عجله ای ندارد.
آیا این احتمال وجود دارد که انتشار گیم پلی بازی به معنی پایان این پروزه باشد؟ از نظر سیستم عامل این بازی، تایید شده که برای پلی استیشن ۴، Xbox One و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.


داستان بازی پلی استیشن ۴ Cyberpunk 2077 – این بازی درباره ی چیست؟
بازی Cyberpunk 2077 در کلان شهر مشهوری به نام Night City طراحی شده است، شهری که در آن مگا شرکت ها در کنترل زندگی شهروندان از دولت ها انتخابی دموکراتیکی بهتر عمل می کنند.
حزب ها تبهکار بسیاری برای کنترل شهر باهم رقابت می کنند. شما یک سایبرپانک هستید که خارج از این سیستم برای ساختن زندگی خود کار می کنید و تلاش می کنید در این روند کشته نشوید.


پیش نمایش گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 – این بازی چگونه انجام می شود؟
اولین گیم پلی بازی در کنفرانس مایکروسافت نشان داده شد، و ما این شانس را داشتیم که اولین ماموریت بازی را انجام دهیم. با اینکه در سری بازی های قبلی شرکت سی دی پراجکت رد تنها اجازه ی بازی به عنوان یک شخص را داشتید، در این بازی شما کنترل کامل بر روی شخصیت خود خواهید داشت. می توانید شخصیت مرد یا زن سایبرپانک را انتخاب کنید، حتی می توانی ویژگی های جزئی مانند نوع و رنگ مو، و همچنین خالکوبی های مختلف را انتخاب کنید. اگرچه در این بازی می توانید شخصت خود و همچنین موارد مرموزی که پس زمینه ی بازی را مشخص می کند انتخاب کنید، اما شرکت توسعه دهنده تاکید می کند که هیچ گروهی در بازی وجود ندارد که طبق آن بتوانید تجربه های مختلف را بدست آورید.

این بازی در شهر Night City تنظیم شده است، مگاشهر بسیار بدی که پر از ماشین های پرنده، آسمان خراش ها و جرم های سازمان یافته است. مبارزاتی در این شهر برای کنترل شهر رخ می دهد. وظیفه شما شاد نگه داشتن همه جناح ها حین مبارزات مختلف است، البته شرکت اعلام کرده که عصبانی کردن هریک از طرفین مزایایی نیز دارد. به نظر می رسد اسلحه های بسیاری در بازی وجود دارند و شما می توانید ارتقاء هریک از آن ها بخرید.
به طور کلی این بازی جهانی بهم ریخته است و همه ی تجاربی که برای بزرگسالان است و ما از شرکتی چون پراجکت رد انتظرا داشتیم، در این بازی متمرکز شده اند.
موارد بسیاری درباره ی بازی وجود دارد که باید مورد بحث قرار گیرد، از روشی که از طریق آن با کامپوترهای در بازی تعامل می کنید، تا روشی که از طریق آن می توانید دشمنان را از بین ببرید و ذهنشان را هک کنید تا مزایای رقابتی را نسبت به دیگر اعضای گروه بدست آورید

مرکزخرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.