مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Doom Eternal E3 2018 PS4 کمپانی id Software

بازی پلی استیشن ۴ Doom Eternal: تاریخ انتشار، اخبار، گیم پلی و جزئیات بیشتر
اگر فکر می کنید بازی Doom در سال ۲۰۱۶ خیلی عالی بود، پس هنوز هیچ چیزی نمی دانید. شرکت توسعه دهنده ی Id Software با سبک اکشن بازی Doom Eternal ظاهر شده است، این بازی سبک کلاسیک تیراندازی اول شخص را مدرن تر کرده و آن را به مقداری باور نکردنی ای تغییر می دهد از تخریب افراد شرور عجیب گرفته تا نابودی خشم و حتی چیزهای بیشتر از آن. 
در این مقاله تمامی اطلاعات، اخبار، گیم پلی، تریلرهای بازی و جزئیات بدست آمده ی دیگر مربوط به بازی Doom Eternal را گرداوری کرده ایم!

بازی Doom Eternal Playstation ۴ چیست؟
بازی Doom Eternal، پنجمین بازی اصلی در سری بازی های سبک تیراندازی افسانه ای است، مهمتر اینکه این بازی در پی احیای مدرن موارد گفته شده است. این اقدام با توجه به سرعت بالایی که دارد، بسیار جالب و مفید است و مانند Doom Slayer که شکارهای فراوان خود را از طریق آتش شکار می کرد، این بازی نیز به نظر سطح جدیدی را بوجود خواهد آورد.

Doom Slayer بدترین چیز در دوران اخیر بود، اما امروزه ابزارها و توانایی های جدیدی برای کمک به شکار سریعتر بدست آورده است. برای مثال، تیغه ای به دست چپش متصل شده که می تواند دشمنان را نصف کرده و اندام های آن ها را از بین ببرد. همچنین یک قلاب دارد که از دشمنان به عنوان لنگر استفاده کرده، و می تواند از یک نقطه به نقطه ی دیگر تاب خورده و دشمن دیگری را برای شکست پیدا کند. 
بازی Etrenal برخی از دشمنان نسخه اصلی را در نیز به همراه دارد، همه ی آنها متناسب با مناطق مدرنف تغییر یافته اند، و به تدریج تخریب می شوند: زمانی که شما آن ها را منفجر یا له کنید، آن ها از بین می روند. همچنین اسلحه های جدیدی نیز وجود دارد، شامل برخی اسلحه های لیزری غول پیکر هستند که در انتهای پیش نمایش QuakeCon ظاهر شدند. همچنین یک “Super Shotgun Meat Hook mod” نیز وجود دارد که بسیار مشتاقیم عملکرد آن را ببینیم.

مبارزات اغلب در منطقه ای آتشین اجرا می شوند، اما پیش نمایش QuakeCon برخی سرزمین های افسانه ای دیگر مانند قلمروهای قلعه ای پیچیده را نیز نشان داد. موتور idTech 7 اجازه ایجاد جزئیات هندسه ای بسیار بیشتری را سبت به قبل می دهد، که منجر به ایجاد محیط های وسیع تر و پیچیده تر می شود.

تاریخ انتشار بازی DOOM Eternal – این بازی چه زمانی عرضه می شود؟
بتزدا ناشر و سازنده بازی‌های رایانه‌ای تایید کرده که این بازی احتمالا در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. 
در حال حاضر این بازی برای پلی استیشن ۴، Xbox One و کامپیوتر و همچنین کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شود.

گیم پلی بازی DOOM Eternal – این بازی چگونه است؟
تا به حال هیچ سفیلمی مربوط به بازی DOOM Eternal منتشر نشده است، و اولین پیش نمایش این بازی در آگوست در QuakeCon به نمایش در آمد. با توجه به فاصله ی نسبتا کم بین Eternal و بازی قبلی، تصور می کنیم که اجزای مشابه با اصلاحات مطلوبی در بازی وجود خواهند داشت.

انتظار داریم این بازی سریعتر و با استفاده ی خشمگین تر از تفنگ و همچنین با حضور قتل های باشکوه و اسلحه های کلاسیک بازگردد. با گذشت زمان مشخص می شود که آیا نسخه چند نفره ی این بازی نیز عرصه خواهد شد یا خیر، نسخه ای که در مقابل بازی های قبلی بسیار جذاب تر خواهد بود.

مرکزخرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.