مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Elder Scrolls 6 PS4 کمپانی Bethesda Game Studios

بازی پلی استیشن ۴ Elder Scrolls 6 : تاریخ انتشار، اخبار و شایعه ­ها

استودیوی بتسدا این ارمغان را به طرفداران بازی Elder Scrolls داد که، رئیس این استودیو Todd Howard در E3 2018 بیان کرده است که شرکت توسعه­ دهنده­ ی این بازی در حال کار روی بازی The Scrolls 6 می­باشد.

با اینکه نگاهی مختصر به تریلر کوتاه این بازی داشتیم، شایعاتی به سرعت پخش شدند که مربوط به عنوان، زمان انتشار و زمان انتشار جزئیات آخر آخرین بازی Elder Scrolls بودند.

ما در اینجا، تمامی اخبار، شایعات مربوط به بازی Elder Scrolls 6 گردآوری کرده ایم.

اصل مطلب

  • این بازی چیست؟ سری بعدی بازی Elder Scrolls V: Skyrim
  • چه زمانی می­توانیم باز کنیم؟ این بازی به این زودی­ها منتشر نخواهد شد
  • با چه دستگاهی میتوانیم بازی کنیم؟ کامپیوترهای شخصی و آخرین نسل کنسول بازی­ها

تاریخ انتشار بازی Elder Scrolls 6 Playstation ۴

ابتدا خبرهای بد را بازگو می کنیم، احتمالا به این زودی نمی تواند بازی The Elder Scrolls 6 را انجام دهید. با این حال خبرهای خوبی هم وجود دارد، این بازی در نهایت ساخته و عرضه خواهد شد.

این بازی در کنفرانس E3 2018 بتسدا تایید شده، اما چیزی بیشتر از یک لوگو ارائه نشد. حتی زیرنویس یا سال انتشار هم گفته نشد. Todd Howard بیان کرد که این بازی پس از بازی Starfield که پروژه بزرگ بعدی شرکت استف ساخته خواهد شد. یعنی بازی Elder Scrolls 6 در سال­های آتی ساخته خواهد شد.

تریلر بازی Elder Scrolls 6  چه زمانی می توانیم تریلر ایم بازی را ببینیم؟

تنها سرنخی که از این بازی داریم کلیپ کوتاهی است که مربوط به لوگوی بازی است. به غیر از اینف باید مدتی منتظر تریلر اصلی بمانیم. تصور می­کنیم کنفرانس E3 2019 جزئیات دیگری از این بازی را ارائه خواهد کرد.

چه چیزهایی از بازی Elder Scrolls 6 می­دانیم؟

استودیوی بتسدا بسیار پرکار است: این استودیو نه تنها بر پروژه­ی جدید خود کار می­کند، بلکه در حال توسعه­ی بازی آنلاین Elder Scrolls نیز هست، و از تعهدات طولانی مدت Fallout 76 نیز پیروی می­کند. بازی­های موبایلی، بازی Dishonored، Prey و دیگر بازی­ها نیز در دستور کاری این استودیو قرار دارند.

به واسطه­ ی Todd Howard، می­دانیم که استودیوی بتسدا به طور همزمان در حال کار بر روی دو پروژه­ی عظیم است، اگرچه توسعه­ی این دو پروژه متوقف شده است.

احتمالا یکی از این بازی­ها Elder Scrolls 6 خواهد بود.

حداقل چیزی که می­توانیم بگوییم این است که عنوان این بازی احتمالا تنها Elder Scrolls 6 نخواهد بود، و کلماتی مانند کولون یا چیزهایی دیگری در اطراف عنوان قرار خواهند داشت.

این بازی در چه مکانی طراحی خواهد شد؟

حاضریم شرط ببندیم که مانند دیگر بازی­های این مجموعه، این بازی نیز در قاره­ی تامریل طراحی خواهد شد. سری­های قبلی این بازی ما را به مناطقی چون Highrock، Hammerfell، Morrowind، Cyrodil و Skyrim برده بود. مناطق Valenwood، Elsweyr و Black Marsh بزرگترین مناطقی هستند که کشف نشده اند. با وجود اینکه قسمت­هایی از Morrowind نیز برای بررسی مانده است، تصور می­کنیم بیشتر مناطق این قسمت در بازی Elder Scrolls Online پوشش داده خواهد شد.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.