مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Rage 2 PS4 کمپانی Avalanche Studios

تاریخ انتشار، اخبار و شایعه های بازی پلی استیشن ۴ Rage 2

با نزدیک شدن به انتشار بازی Rage 2 به نظر می رسد منتظر بازی ای هستیم که حول محور هرج و مرج و بی نظمی می چرخد. با سرنخ هایی که تا کنون بدست آوردیم میدانیم که استودیوی بتسدا بازی Rage 2011 خود را با سری بعدی آن که Rage 2 نام دارد، منتشر خواهد کرد. با همه چیزهایی که می دانیم، به این نتیجه می رسیم که بازی Rage 2، بازی ای بسیار هیجان انگیز است و بازیکنان را به دنیای جدیدی وارد می-کند که بین Mad Max، Fallout و Borderlands قرار دارد. و قطعا با با تیراندازی های سریعی که می-دانیم همه ی بازی های استودیوی بتسدا این ویزگی را دارند، همراه خواهد بود.

اصل مطلب

• این بازی چیست؟ دنباله ی بازی تیراندازی اول شخص ماورایی Rage مربوط به سال ۲۰۱۱
• با چه دستگاه هایی می توان بازی کرد؟ احتمال زیاد پلی استیشن ۴، Xbox One و کامپیوتر شخصی
• چه زمانی می توانیم بازی کنیم؟ بهار سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار بازی Rage 2

تا کنون هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Rage 2 اعلام نشده، اما استودیو بتسدا تایید کرده که این بازی در بهار سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

اخبار و شایعات بازی Rage 2 QuakeCon 2018 PlayStation ۴

تریلر گیم پلی که در QuakeCon نشان داده شد، دید بهتری از موانعی که قرار است در بازی Rage 2 با آن ها مواجه شویم را ارائه کرد. 
درست ۳۰ سال پس از اتفاقات بازی Rage، Rage 2 پس از فاجعه ی عظیمی رخ می دهد که اساسا زمین را به منطقه ای بایر تبدیل می کند. اگرچه جهان رو به بهبود است، و حیات وحش به آرامی دوباره شکل می گیرد، اما موجودات قدرتمند از ابزارهایی برای شکل دادن این زمین بایر به نحوی که به نظرشان مناسب است استفاده می کنند – حتی اگر بدان معنی باشد که انسان های غیر جهش یافته را از بین ببرند. 
در کنار این قدرت، این زمین خانه ی راهزنان و شورشیانی مانند Good Squad خشن و کفن پوش های جادویی نامیرا می باشد. هر جناح، سلاح خاص خود، سبک های مبارزاتی و وسایل نقلیه ی خاص خود را دارند. برخی از این گروه ها حتی به مناطق هیولاها سفر می کنند – اما هیچ ربطی به گروه شما ندارند. 
ماموریت شما شامل کاوش جنگل ها، تلاب ها و بیابان ها می شود و باعث از بین رفتن قدرتمندان و هرج و مرج کامل می شود.

E3 2018

نمایش بتسدا در E3 اطلاعات کمی را مروط به بازی Rage 2 بدست داد و دیدی اجمالی از نحوه ی انجام این بازی به ما داد. بازیکنان در این بازی نقش هایی چون واکر، یتیمی از بیابان که برای بقا می جنگد را بر عهده خواهند داشت. در فیلم های گیم پلی، دنیای وسیعی را می بینیم، و همچنین نگاهی گذرا به برخی وسایل نقلیه ی جاده ای و برخی تیراندازی های شدید خواهیم داشت.

تریلر گیم پلی

بیشتر اطلاعات ما درباره ی بازی Rage 2 از تریلر گیم پلی بدست آمده که در تاریخ ۱۵ ماه می منتشر شد. این تریلر تایید کرد که بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه می شود و نشان داد که بازیکنان بیشتر از سری اصلی بازی، در دنیای واقعی قرار خواهند گرفت. مبارزات به نظر کاملا وحشیانه و با اسلحه های بزرگ و بسیار سریعی رخ می دهند.

تا جایی که به داستان مربوط است، اطلاعات هنوز بسیار کم هستند. استودیوی بتسدا بیان کرد که بازیکنان نقش واکر را بر عهده خواهند داشت، ” آخرین تکاور روی زمین”. به عنوان یک واکر “شما در میان بمب های وحشتنامک و گروه های بیرحم حرکت می کنید تا ابزارهای مورد نیاز برای فروپاشی همیشگی حکومت پیدا کنید.”

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.