مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Starfield PS4 کمپانی bethesda

بازی پلی استیشن ۴ Starfield: تاریخ انتشار، تریلرها و اخبار

احتمالا بازی Starfield پروژه ­ی عظیمی برای شرکت بتسدا خواهد بود. این بازی همچنین پروژه ­ی عظیمی برای افراد ۲۵ ساله خواهد بود و بازی ­ای تک نفره است که نشان­ دهنده ­ی شروع فرانشیز حماسی جدیدی است. اما این بازی درباره­ ی چیست؟ و مهمتر اینکه، چه زمانی عرضه خواهد شد؟پس از گذشت سال­ها و ایجاد شایعه ­های فراوان مربوط به بازی، سرانجام کمپانی بتسدا در E3 2018 بازی Starfield را به جهان معرفی کرد. پروژه­ی علمی تخیلی ­ای که در آینده منتشر می ­شود، برنامه­ ی شجاعانه ­ای برای استودیویی است که سال­ های زیادی را صرف توسعه­ ی بازی­ های Fallout و Elder Scrolls کرده و آن­ ها را تبدیل به بازی­ هایی کرد که امروزه قدرت و شهرت عظیمی دارند. اکنون، این پروژه­ ی جدید برای نسل بعدی و با تجارب جدیدی است و امیدواریم حماسه­ای واقعی را برای طرفدارانش رقم بزند.

بازی Playstation ۴ Starfield چیست؟

افراد کمی وجود دارند که اطلاعاتی درباره ­ی بازی Starfield داشته باشند، اما واقعیت این است که این بازی اولین و جدیدترین پروژه­ی شرکت بتسدا است که مختص افراد ۲۵ سال به بالا می ­باشد. انتظار می ­رود اطلاعات بیشتر طی DOOM Eternal در QuakeCon 2018 منتشر شود.تا جایی که می ­دانیم، بازیکنان انتظار یک PRG علمی تخیلی عظیم و گسترده را دارند که بتواند در این ژانر رقابت کرده و همچنین از مزایای نسل بعدی سخت­افزارها نیز بهره­مند شود. طبق اطلاعات موجود، احتمال دارد این بازی برای پلتفرم­ های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس دو عرضه شود.

تاریخ انتشار بازی Starfield

هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Starfield عرضه نشده است. با این حال، همانطور که در بالا اشاره شد، این بازی احتمالا برای نسل جدید کنسول ­ها باشد، پس انتظار داریم اطلاعات بیشتر زمانی منتشر شود که سونی و مایکروسافت سخت ­افزارهای جدید خود را ارائه دهند. اما چه زمانی؟ ما احتمال می دهیم حدودا در سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

آخرین اخبار بازی Starfield

طبق مصاحبه­ی اخیر که با VentureBeat انجام شد، تایید شد که ده سال است بازی Starfield در حال توسعه است، و اکنون کمپانی بتسدا تیم کاملی را برای اتمام این پروژه اختصاص داده است. یعنی، به محض اینکه بازی Fallout 76 در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ راه­اندازی شود.کمپانی بتسدا، انتقاداتی از سمت طرفدارانش برای بازی­های Starfield و Elder Scrolls 6 دریافت کرد که به دلیل عدم انتشار این بازی ها برای طولانی مدت بوده است. هوارد درباره­ ی این موضوع بیان کرد: “تقریبا در حال آماده­ سازی بازی ها هستیم، این کار زندگی را برای ما آسان تر خواهد کرد.” و در نهایت باعث جلوگیری از ایجاد شایعه ­های مختلف می­شود.

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.