مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Final Fantasy 7 Remake PS4 کمپانی اسکوئر انیکس

بازی پلی استیشن ۴ Final Fantasy 7 Remake: تاریخ انتشار، اخبار، تریلرها و جزئیات دیگر

بازی Final Fantasy 7 اکنون بیش از بیست سال عمر دارد، و همچنان به عنوان یکی از بهترین بازی ­های JRPG در نظر گرفته می ­شود. این بازی، ژانر و مجموعه­ ی جدیدی را با شخصیت­ های تخیلی و محیط منحصر به فردش، به میلیون­ ها بازیکن معرفی کرده و تاثیر آن هنوز هم بسیار زیاد است.در حال حاضر، شرکت اسکوئر انیکس آماده­ ی ارائهِ نسخه­ ی بازسازی شده ­ی این بازی است، اما مانند بقیه­ ی بازی­ های این شرکت (برای مثال بازی Kingdom Hearts 3)، احتمالا مدت طولانی ­ای را باید منتظر بمانیم. پس از عدم نمایش در E3 2018، تتسویا نومورا بیان کرد که تولید این بازی به خوبی پیش می رود. امیدواریم به زودی شاهد جزئیات بیشتر در قالب اخبار یا حتی تریلر گیم پلی باشیم.

بازی Playstation ۴ Final Fantasy 7 Remake چیست؟

این بازی توسط شرکت اسکوئر انیکس توسعه یافته است، و بازسازی کامل بازی اصلی است که روایتی نمادین، شخصیت­ ها و اماکنی را در خود جای داده بود که طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. در این بازی شما به عنوان Cloud Strife بازی خواهید کرد، مزدوری که خود را در حال کار برای AVALANCHE می­بیند، گروهی تروریستی که قصد دارند سیاره را از Shinra نجات دهند، Shinra شرکت شروری است که بر بیش از میلیون­ ها فرد در شهر ویران شده ­ی میدگار حکمرانی می ­کند.

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 Remake

بازی Final Fantasy 7 Remake قرار است در سه اپیزود جداگانه عرضه می شود، که هر کدام تاریخ انتشار خاص خود را دارند.

کیتاسه، Game Informer بازی بیان کرد: ” هر بخش از این بازی را می­ توان به عنوان یک بازی کامل در نظر گرفت. در این ۱۳ سال، هر یک از بازی­ ها داستان را از زاویه ­ی مختلفی بیان کرد. در واقع می توان گفت به نوعی شبیه به نزدیک شدن به یک قلمرو ناشناخته است.”

داستان بازی Final Fantasy 7 Remake  این بازی درباره­ ی چیست؟

روایت، شخصیت ­ها و مکان­ های بازی Final Fantasy 7 نمادین هستند، و به سمت زمان دهه­ ی ۱۹۹۰ سوق داده شده است. همانطور که گفته شد، شرکت اسکوئر انیکس تحت فشار زیادی است تا بتواند تجربه­ ای از حس وجدان و منحصر به فردی را ارائه دهد.

طبق گفته ­های پیشین، بازی Final Fantasy 7 Remake بازسازی مستقیم بازی اصلی است که متعلق به دهه­ی ۱۹۹۷ بود، البته این بازی اخطاراتی را مبنی بر تطبیق با استانداردهای نسل جدید به همراه داشت. اما هنوز مشخص نیست که آیا همه­ی مکان­ها و شخصیت­های سری اول در این بازی حضور داشته باشند یا خیر. انتظار می­رود جزئیات خاصی نیز تغییر کرده تا با بازی­ های مدرن منطبق ­تر شود.

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.