مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی The Surge 2 2019 PS4 گروه Deck13

بازی the Surge 2: اولین ویدیوی پیش­ نمایش این بازی در گیمز کام سال ۲۰۱۸ عرضه شد

بازی the surge از گروه deck 13 یکی از بازی هایی است که در این سال ­ها بدنبال تکرار موفقیت بازی­ هایی چون Dark Souls بوده است. این پروژه اکشن، مبارزات ملودیک و اکتشافات آزادانه خود را از کمپانی فرام سافتور برداشت کرده و آنرا بطور شگفت انگیزی نوین و منحصر بفرد ساخته است.سیستمی حاوی تجهیزات مبتکرانه و تعداد زیادی دشمن رباتیک گوناگون آن را در میان سایر تقلیدکنندگان به یک رقیب ارزشمند برای بازی Dark Souls  تبدیل کرده است. هم اکنون، قسمت بعدی بازی در حال ساخت است و تا در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد. امیدواریم شاهکاری دیگر از این کمپانی ببینیم.ما در این مقاله تمامی اطلاعات مربوط به بازی The Surge 2 شامل تمامی خبرهای جدید ، تاریخ انتشار، گیم پلی ، تریلرها و … گردآوری نموده ایم.

تاریخ انتشار بازی پلی استیشن ۴  The Surge 2، چه زمانی منتشر میشود؟

بازیThe Surge 2 هم اکنون در حال ساخت برای پلی استیشن ۴و ایکس باکس وان و کامپیوتر است وکمپانی ساخت قصد دارد که این بازی را در تاریخ ۲۰۱۹ برای هر سه دستگاه منتشر کند. هیچتاریخ دقیقی برای انتشار داده نشده است.

تریلر بازی Playstation ۴ The Surge 2 ، این بازی چگونه است؟

کمپانی Deck 13  فقط یک ویدیو یک دقیقه ای از بازیThe Surge 2  را در گیمز کام ۲۰۱۸ منتشر کرده است.

گیم پلی بازی The Surge 2، آیا تغییرات زیادی رخ داده است؟

کمپانی Deck 13 به طرفداران خود این اطمینان را داده است که بازی جدید حاوی تمام چیزهایی است که در نسخه نخست به آن علاقه داشتند. یعنی این بازی شامل سیستم هدف گیری دینامیک پویا خواهد بود که می تواند حتی از بی ­اهمیت­ ترین جنگ ­ها یک سفر سرگرم کننده استراتژیک بسازد. در این بازی شاهد دشمنان عظیم الجثه و همچنین مواجهه با رییسشان که دارای نقاط ضعفی هستند و شما می­ توانید از تجهیزاتتان به طور موثر در برابر آن­ ها استفاده کنید.تغییرات شخصیت ­های بازی با همان مقدار دقت و ظرافت همراه است. مجموعه ­های چندگانه صلاح ­های هر شخصیت بصورت جداگانه طراحی شده اند. شما قادر به شخصی سازی هر یک از آن­ها خواهید بود.موارد جدید این بازی شامل ایمپلنت، اسلحه، چرخ دنده و هواپیماهای بدون سرنشین است که در قسمت قبلی بازی وجود نداشت، و تصور میکنیم که باید از آنها برای کاوش در محیط اطراف در جهانی تاریک تر و وسیع تر استفاده شود.

محیط The Surge 2، این بازی کجا اتفاق می افتد؟

بطور رسمی تایید شده است که، بازی The Surge 2 بازیکنان را به یک محیط کاملا جدید جهت ادامه ماموریت های بازی اول وارد میکند. محیط بازی شهری وسیع و ویرانه است که دارای سطوح متفاوت هیجان انگیزی می باشد. این محیط توسط طراحی موتور گیم پلی جدید و پیشرفته کمپانی خلق شده است. بنظر میرسد که ما را به سوی محیط پسا آخرالزمانی سوق میدهند که ما بسیار مشتاق رویارویی با آن هستیم.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.