مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Battlefield 5 PS4 کمپانی EA DICE

پس از موفقیت بزرگ بازی Battlefield 1 در سال ۲۰۱۶، فرانشیز Battlefield در سال ۲۰۱۸ با برند جدیدی از بازی با نام Battlefield V (اگر نخواهیم به سبک اعداد رومی بگوییم، Battlefield 5) باز خواهد گشت.  این بار، بازیکنان به جنگ جهانی دوم و با ماموریت های تک نفره و چند نفره خواهند رفت که آن ها را وارد جنگ ها کرده و در زمان فرو خواهد برد.
بازی Battlefield V قرار است در ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۸ عرضه شود – تنها یک هفته پس از عرضه ی بازی Call of Duty Black Ops III. با اینکه این دو پا به پای هم برای فروش عرضه می شوند و مبارزاتشان اغلب در زمین های جنگی یکسانیرخ می دهد، این بار قرار نیست از هم دور شوند – بازی Battlefield V قرار است در جنگ جهانی دوم رخ دهد در حالی که Black Ops در آینده ای نزدیک با تکنولوژی پیشرفته ای بر آن فشار خواهد آورد.

یعنی، اگر بخواهید در زمان پس از جنگ های نظامی کلاسیک با هواپیماهای بدون سرنشین، خمپاره و گلوله بازی کنید، بازی Battlefield V گزینه ی خوبی خواهد بود.

اصل مطلب

  • این بازی چیست؟ بازی بعدی در سری بازی های تیراندازی اول شخص EA DICE
  • روی چه پلتفرم هایی میتوانیم بازی کنیم؟ احتمالا پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی
  • چه زمانی میتوانیم بازی کنیم؟ بازیکنان اولیه در تاریخ ۱۱ اکتبر، و آن هایی که نسخه ی Deluxe را سفارش داده اند از ۱۶ اکتبر به این بازی دسترسی خواهند داشت، نسخه ی استاندارد این بازی در تاریخ ۱۹ اکتبر عرضه خواه شد.

تاریخ انتشار بازی Playstation ۴ Battlefield 5

EA اخیرا تاریخ انتشار این بازی را تایید کرده است. بازیکنان EA و Origin Access قادر خواهند بود در تاریخ ۱۸ اکتبر بازی کنند، و افرادی که نسخه ی Deluxe این بازی را سفارش داده اند در تاریخ ۱۶ اکتبر به بازی دسترسی خواهند داشت، در حالی که نسخه اصلی و استاندارد این باری در تاری خ ۱۹ اکتبر عرضه خواهد شد.

تریلرهای بازی Battlefield 5

EA در ماه آگوست، از تریلر رسمی گیمزکام برای بازی Battlefield V که Devastation of Rotterdam نام داشت پرده برداشت. در تریلر منتشر شده، ترکیبی از گیم پلی و محتوای از پیش ضبط شده را میبینیم، در عکس های منتشر شده ی مربوط به بازی صحنه های زیبایی از بازی و وسایل نقلیه ی مخرب مشخص شده اند.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.