مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

معرفی تریلر جدید بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4 جنگنده FA-18F

معرفی تریلر جدید بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4 جنگنده FA-18F

معرفی تریلر جدید بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4 جنگنده FA-18F

در جدیدیترین اخبار، تریلری از بازیAce Combat 7: Skies Unknown عرضه شد که در آن جنگنده F/A-18F معرفی گردید.کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) سازنده بازی Ace Combat که جدیدا قسمت هفت از این سری بازی را تولید کرده است در جدیدترین اخبار بازی تریلر آن را ارائه کرد که (سوپر هورنت) یا جنگنده F/A-18F را معرفی کرده است. در این تریلر شاهد تمام نبردهای این جنگنده جدید و حرکات نمایشی آن هستیم. 
کمپانی مکدانل داگلاس اولین مجموعه ای بود که به تولید F/18 پرداخت سپس کمپانی بوئینگ دیفنس اسپیس اند سکیوریتی آن را تولید کرد. در حقیقت سال ۱۹۹۹ را میتوان سال تولد جنگنده F/A-18 دانست که نمونه دو سرنشین آن و همچنین مدل F از جنگنده های مهم نیروی دریایی آمریکا میباشد. البته این هواپیمای جنگنده در تمام سریهای Ace Combat حضور داشته است. اگر از تیپ بازیهای جنگی که هواپیماهای جنگنده نیز در آن وجود دارد هستید.
حتما با بازی Ace Combat آشنایید. دواقع این بازی از قدیمی ترین بازیها در سبک خودش میباشد و هم بسیار مهیج است.سری هفتم این بازی با گرافیک خوب و طراحی فوق العاده ای که سازندگان برای آن بسیار زمان گذاشته اند، توانسته بار دیگر نیز طرفداران خود را راضی نگه دارد. آوریل مید شخصیت اصلی داستان است که بازی پلی استیشن بر روی زندگی او بنا شده است.
مخاطبان این بازی با این شخصیت آشنا هستند. آوریل با پدربزرگش که در ایام جوانی سرباز بوده است، زندگی میکند.شخصیت بازی عاشق هواپیماهای جنگنده و تعمیر آنهاست در نتیجه پس از آنکه بزرگ شد تصمیم گرفت هواپیمای خود را بسازد که موفق میشود و اینجا شروع ماجراست. فضای بازی در شهری که ساخته تخیل سازنده است و نام آن Strangereal است روایت میشود.

معرفی تریلر جدید بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4 جنگنده FA-18F

معرفی تریلر جدید بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4 جنگنده FA-18F

با اینکه در قسمتهای قبلی در رابطه با گرافیک و نورپردازی خوب بازی صحبت شد اما مشکلاتی نیز وجود دارد. در برخی از قسمتها تکرار خشکی و درختها و ضعف هایی در طراحی قسمتهای جغرافیایی بسیار مخاطب را به خود جذب میکند که شاید باید گفت کاش سازندگان در طراحی این قسمتها بیشتر دقت میکردند و یا زمان صرف میکردند. ذکر این نکته مهم است که چنین ایراداتی در همه مراحل وجود ندارد پس نگران نباشید.
اما آنقدر در طراحی و گرافیک دیگر قسمتها جزئیات در نظر گرفته شده که شاید بتوان از موارد قبلی چشم پوشید. در انفجار جنگنده ها و تکه تکه شدن آنها بسیار دقت شده است به طوری که به وجد می آیید.اما تمام جزئیات گفته شده در رابطه با جنگنده ها در مورد جنگنده بازیکن صدق نمیکند که باز به نقطه ضعف برمیخوریم. وقتی جنگنده شما منفجر میشود بسیار ساده است انگار که هیچ اتفاقی نیافتاده.
هواپیمای شما منفجر میشود و فقط دود را در نمایشگر مشاهده میکنید. حتی هنگامی که جنگنده شما در حال سقوط است و درحال برخورد است اثری از تکه های هواپیما نمی بینید درواقع در این قسمتهای بازی Playstation ، گرافیک از کمترین سطح برخوردار است. شاید سازنده در نظر داشته که بازیکن زیاد هم در واقعیت مجازی غرق نشود!!
البته هر چه در بعضی از قسمتها دقت در سطح پایین بوده است اما در مراحل دیگر بازی شاهد صحنه هایی هیجان انگیز هستیم مثلا زمانی که در حال جنگ هستید اما طوفان کار را سخت کرده است نکته مهم این است که هم طوفان به خوبی طراحی شده است هم به این موضوع دقت شده است که برخی از عوامل طبیعی مثل باد و باران و برف برخی امور را سخت میکند.

معرفی تریلر جدید بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4 جنگنده FA-18F

معرفی تریلر جدید بازی Ace Combat 7 Skies Unknown PS4 جنگنده FA-18F

مثالی دیگر مانند مه هایی که در ارتفاعات است. همچنین زمانی که جنگنده شما از میان ابرها و رعد و برق در حال گذر است رادار هواپیما بهم میریزید و شما می بینید که چقدر این صحنه ها به خوبی هر چه تمامتر طراحی شده است که در این لحظات شما واقعا دچار ترس و یا استرس میشوید. همچنین چهره ی کاراکتر بازی خوب طراحی نشده است. برخی از ماموریتها زمان مشخصی دارد و باید در بازه زمان مشخص امتیاز کسب کنید.
اما بعضی از مراحل و ماموریتها آنقدر طولانی است که از نظر کاربران خسته کننده است. اما این بازی در دسته بازیهایی قرار دارد که هیچ چیز به شانس بستگی ندارد بلکه به استراتژی و برنامه ای که در ذهن دارید مرتبط میشود. یعنی یک قدم اشتباه برابر با باخت است.
Ace Combat 7: Skies Unknown را هم میتوانید به صورت دسته جمعی و هم تک نفره بازی کنید همچنین اگر دارنده هدستهای واقعیت مجازیهستید نیز امکان بازی را دارید.این بازی در (۲۸ دی) یا ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ برای دارندگان پلی استیشن۴ و ایکس باکس وان عرضه شد و در (۱۲ بهمن) یا ۱ فوریه ۲۰۱۹ نیز برای کامپیوترهای شخصی منتشر میشود.شما می توانید بهترین و مناسب ترین کنسول بازی PS4 را برای فرزندان خود از سایت ما خریداری کنید.

مرکزخرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.