مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

اخبار جشنواره بازی های رایانه ای تهران – مصاحبه با کوروش پروین

امروز با قهرمان کرج تو بازی فیفا و یکی از بهترین های لیگ بازی های رایانه ای بنام کوروش پروین به گفتگو نشستیم.

+سلام کوروش جان لطفا خودت رو معرفی کن برامون

-سلام کوروش پروین هستم ۱۸ ساله از کرج

+چند وقته که حرفه ای فیفا بازی میکنی؟

-من از سال ۲۰۱۱ تفریحی بازی میکردم و از سال ۲۰۱۴ اومدم به مسابقات

+ بجز بازی فیفا در چه پلتفرم ها و بازی ها شرکت کردی؟

– بیشتر فیفا بازی میکنم و در پلتفرم های PC و PS4 شرکت کردم

+نظرت راجب بازی های امسال و سطح رقبا چطوره؟

– سطح رقبا که خیلی بالاست ماشالله شرکت کننده ها خیلی زیاده و پنج هزار PLAYER برای مسابقات ثبت نام کردند

+امسال برای چندمین ساله که داری در مسابقات شرکت می کنی؟

– امسال سومین سال پیاپی هست که دارم شرکت میکنم

+فکر میکنی تا کدوم راند بتونی بری بالا؟

-والا پارسال تا فینال براکت A رفتم ولی به امید جزینی باختم و اگر میبردم جزو هشت نفر آخر می بودم ولی خب امسالم فکر کنم بتونم تا فینال براکت بیام صد در صد

+امیدواریم که در مراحل بالاتر ببینیمت و موفقیتت رو شاهد باشیم

-خیلی ممنون

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.