مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Kingdom Hearts 3 PS4 کمپانی اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار، اخبار و پیش­نمایش­های بازی پلی استیشن ۴ Kingdom Hearts 3

تقریبا ۱۲ سال از انتشار بازی Kingdom Hearts 2 می­گذرد، اما تقاضاهای مربوط به بازی Kingdom Hearts 3 هنوز کم نشده است. در این ۱۲ سال حدود یک و نیم نسل از کنسول­ها را گذرانده­ایم، اما داستان اصلی Kingdom Hearts هنوز در ورای ذهنمان مانده است. خوشبختانه انتظار می­رود کهKingdom Hearts 3 توسط اسکوئر انیکس با اعلامیه­ای رسمی تایید شود.

بدنبال این اعلامیه­ی رسمی، شرکت اسکوئر انیکس از بیان هرگونه اطلاعات دیگری درباره­ی بازی Kingdom Hearts 3  امتناع کرده است. سپس شاهد تریلری در E3 2014 بودیم که اطلاعاتی را به همراه داشت، که اطلاعات و گیم­پلی بیشتری نسبت به E3 2015 را ارائه می­داد. اما در E3 2018 برخی اطلاعات دیگر مانند تاریخ انتشار رسمی، و برخی شخصیت­های دیزنی مانند Sora، Donald و Goofy عرضه شدند.

اصل مطالب

  • این بازی چیست؟ مجموعه­ی اصلی که عنوان سومین بازی را در سبک اکشن در شرکت اسکوئر انیکس به همراه دارد، بازی Kingdom Hearts.
  • چه زمانی می­توانیم بازی کنیم؟ ۲۹ ماه ژانویه­ی سال ۲۰۱۹
  • با چه دستگاهی می­توانیم بازی کنیم؟ پلی استیشن ۴ و Xbox One

تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts 3

شرکت اسکوئر انیکس تایید کرده که این بازی در ۲۹ ژانویه سال ۲۰۱۹ راه اندازی خواهد شد.  

اخبار و ویژگی­های بازی Kingdom Hearts 3 Playstation ۴

داستان بازی

در بازی Kingdom Hearts 3 بازیکنان خود را در نقش Sora می­بینند که به همراه دوستان صمیمی خود Donald و Goofy در دنیای پهناور سفر می کند، دنیایی که مملو از شخصیت­های مشهور Diseny و Final Fantasy می­باشد. مدیر بازی، Tetsuya Nomura تایید کرده که داستان این بازی دقیقا پس از پایان داستان Kingdom Hearts 3D یا به عبارتی Dream Drop Distance، آغاز می­شود.

گیم پلی

به نظر می­رسد این بازی از سری قبلی این بازی­ها بسیار متفاوت تر و بهتر خواهد بود و در نتیجه موفق­تر نیز خواهد بود. تایید شده که Sora در مبارزات مجهزتر است، قادر است که بدود و از روی دشمنان بپرد. در سال ۲۰۱۳، Nomura گفته است که مبارزات در بازی Kingdom Hearts 3 بسیار شگفت انگیز خواهد بود. دو مبارزه­ی اصلی که وجود آن­ها در بازی تایید شده شامل Attraction Flow و Keyblade Transformations می­باشند.

مبارزه­ی Attraction Flow حرکاتی عالی هستند که در شرایط خاصی می­توان از آن­ها استفاده کرد. این حرکات قدرتمندانه مبتنی بر حرکات Flowmotion از بازی Kingdom Hearts 3D بوده و از بزرگترین سواری ها در پارک­های دیزنی مانند Teacups، Pirate Ship و Thunder Mountain Railroad الهام گرفته اند.

مبارزات Keybade Transformation به سلاح­های شخصیت Sora قابلیت تغییر و ایجاد اثرات مختلف را در نبردها می­دهند.

طبق گفته­های Nomura، مبارزه­ی دوم تنها زمانی قابل استفاده است که تمام ماموریت­ها در یکی از جهان­های بازی تکمیل شوند که در آن صورت هر کدام از جهان­ها، قابلیت تبدیل منحصر به خود را پیشنهاد می­کنند.

مرکزخرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.