مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۱۹ رونمایی می شود

پلی استیشن ۴ در حال حاضر محبوب ترین کنسول بازی در دنیا می باشد و سونی موفقیت های بسیاری در رابطه با آن کسب کرده است. بر اساس وب سایت تحلیلی StatCounter ، کنسول بازی شرکت سونی ۶۲٫۵۹ درصد بازار را تحت پوشش خود قرار داده است. ایکس باکس یک بسیار عقب تر از این رکود با ۳۲٫۲ درصد جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است و مشخص است که این رقابت را شرکت کننده ی ژاپنی برده است.

حتی با وجود این که پلی استیشن ۴ بسیار موفق عمل کرده است،  به نظر می رسد که شرکت سونی در حال برنامه ریزی برای ارائه ی کنسول جدید خود در سال اینده است. بر اساس گزارشات اخیری که Hideki Yasuda ارائه داده است، پلی استیشن ۵ احتمالا در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد.

دوستداران پلی استیشن تقزیبا برای تغییر پلی استیشن ۳ خود به نسخه ی ۴ آن  ۷ سال صبر کردند اما بهنظر میرسد این انتظار برای

نسل بعدی پلی استیشن های سونی چندان هم طولانی نخواهد بود.

پلی استیشن ۴ برای سونی یک موفقیت عظیم تلقی می شود اما احتمالا پلی استیشن ۵ از قبل در راه بازار می باشد. اولین پلی استیشن نسخه ی ۴ در سال ۲۰۱۳ و نسخه ی اسلیم ان سه سال بعد به بازار عرضه شدند. در همان زمان، شرکت سونی نسخه ی Pro پلی استیشن را روانه ی بازار کرد، نسخه ای بهبود یافته از پلی استیشن ۴ که در سل ۲۰۱۳ عرضه شد. این کنسول بازی های K 4 ، HDR،را نیز پشتیبانی می کند و برای استفاده ای پلی استیشن VR کیفیت بهتری دارد.

Playstation 4 پرو دومین تولد خود را ۷ سپتامبر امسال جشن خواهد گرفت اما ممکن است قبل از اینکه وارث آن وارد بازار شود، به سه سالگی نرسد. در صورت صحت اخبار اخیر، سونی برای سال ۲۰۱۹ ارائه ی پلی استیشن ۵ را در سر می پروراند. درحالی که این شرکت ژاپنی در صورت رویارویی با مشکلات احتمالی ممکن است این رونمایی را تا سال ۲۰۲۰ به تعویق بیاندازد.

تحلیل گر اقتصادی مایکل پاچتر، بیان داشته است که احتمال خیلی کمی وجود دارد که کنسول جدید در سال ۲۰۱۸ بیرون بیاید اما شانسی ۲۵ درصدی وجود دارد که در سال آینده روانه ی بازار شود. پاچتر، شانسی ۷۵ درصدی برای ورود این کنسول به بازار سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته است. و این چیزی ست که اکثر تحلیل گران به آن اذعان دارند. در حالی که این غیر ممکن است که فروش پلی استیشن ۴ رو با کاهش رود.

تاریخ ارائه ی پلی استیشن ۵ بستگی به توانائی شرکت سونی در تهیه ی خازن های سرامیکی کافی خواهد داشت. این خازن ها در بسیاری از دستگاه های مدرن کاربرد دارند که شامل تلفن های هوشمند و کارت ها می شوند و تولید کنندگان ممکن است توانایی بر طرف کردن نیاز بازار به این خازن ها را نداشته باشند. در صورتی که سونی راهی برای مواجهه با این مشکل بیابد، ورود کنسول بازی نسخه ی ۵ سونی به بازار پیش از کریمس سال آینده چندان غافل گیر کننده نخواهد بود.

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.