مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات و بررسی همکاری Paradox و Romero برای تولید یک بازی استراتژیک

جزئیات و بررسی همکاری Paradox و Romero برای تولید یک بازی استراتژیک

استودیوی Romero Game که آن را بازیساز معروفی به نام جان رومرو که در دنیا شهرت فراوانی دارد تاسیس کرد، از تولید یک اثر استراتژیک اطلاعاتی را ارائه داده است. جان رومرو کسی است که در زمینه تولید بازی های ویدیویی فعال بوده و در تاریخ صنعت بازی های ویدیویی یکی از افراد کاملا موثر این حوزه می باشد. این بازی ساز شهرتش را به علت وجود بازی هایی مثل Doom ،Wolfenstein 3D و Quake دارد و در سال ۲۰۱۵ استودیو Romero Game را تاسیس کرد.
حالا بر اساس جدید ترین اطلا عاتی که راجع به بازی در دسترس است، استودیوی Romero Game عنوان کرده است که قصد دارد محصول تازه خود را به شکل استراتژیک ارائه کند. بر طبق اطلاعاتی که توسط استودیو رومرو گیمز ارائه شده است، این استودیو جدیدترین بازی خود را به همراه شرکت پارادوکس اینتراکتیو می سازد. این موضوع تا حدودی امیدوار کننده است به دلیل اینکه شرکت مذکور دارای تجربه زیادی در رابطه با ساخت بازی های استراتژی است.
البته کمپانی پارادوکس بازی های استراتژیک زیادی را مانند Cities:Skyline و Crusader King II و Stellaris و Batte Tech عرضه کرده است. علاوه بر جان رومرو، همسرش نیز برندا رومرو جزو کسانی بود که در تاسیس استودیوی رومرو گیمز نقش بسزایی داشته است، همچنین او در بخش تولید بازی هایی مثل Jagged Alliance و Wizardry حضور داشته است. استودیوی این دو نفر تا بدین زمان نتوانسته است بازی های قابل قبولی را ارائه کند.
تنها فعالیت آنها شامل تعدادی بازی خاص که در موبایل می باشد مثل Gunman Taco Truck و یک Megawad که نام آن Sigili و در رابطه با بازی Doom است مربوط می شود. در حقیقت فعالیت اصلی برای افرادی که در این استودیو هستند مانند رومرو و همسرش، تولید بازی هایی در ژانر اول شخص است، و می توان گفت بازی های مهم آنها که در این سبک تولید شده است، یک تجربه تازه و چالشی مهم و در گیر کننده است.
در این زمینه نمی توان تجربه برندا رومرو را با بازی های جذاب و فانتزی خود نادیده گرفت. به طور حتم این موضوع برای استودیوی رومرو گیمز بسیار مفید خواهد بود و او خواهد توانست در زمینه مربوط به داستان کمک های جالب توجهی را کسب کند. در مورد محصولی که به تازگی به بازار معرفی شده است تعامل با شرکت پارادوکس اینتراکتیو یکی از عوامل شاخص در رابطه با این محصول خواهد بود. در واقع بازی جدید Doom پس از یازده سال پا به عرصه جدید بازی های تیر اندازی مربوط به ژانر اول شخص گذاشته است، سوال در اینجاست که آیا این بازی همچنان می تواند در صدر بازی های گیم قرار بگیرد؟
یکی از چندین اثری که سال های زیادی است که گیمر ها منتظر ورود نسخه جدید آن بودند بازی Doom است و به دلیل اینکه این بازی جزو بازی هایی است که خشونت و سبک خشن بازی کردن را پایه گذاری کرد، در حال حاضر این بازی منتشر شده و طرفداران خود را بسیار هیجان زده کرده است. این بازی حتی گاهی اوقات از کانون اصلی خود فاصله می گیرد ولی در بسیاری از موارد سعی داشته است که بنا و بنیاد اصلی خود را حفظ کند. اگر شما از آن دسته از گیمر هایی هستید که به خشونت علاقه مندید باید با اطمینان کامل به شما بگویم که این بازی به دلیل وجود خشونت زیاد و داشتن سرعت بالا برای طرفدارن خاص خود بسیار لذت بخش بوده و به دلیل وجود کشت و کشتار در طول بازی و وجود شیاطین بر لذت ادامه بازی برای کاربران کنسول های ۴ Playstation افزوده می شود.
درست از لحظات اولی که گیمر به این بازی مشغول می شود تنها چیزی که ذهن او را به خود مجذوب می کند و باعث می شود گیمر تمام تمرکز خود را به سمت بازی ببرد سرعت بالای بازی است. شخصیت این بازی به شکلی است که شما به عنوان گیمر اصلا دوست ندارید در یک مکان باقی بمانید و دائما در حال رفت و آمد هستید. نه تنها شخصیت اول بازی بلکه تمامی کاراکتر های مربوط به شیاطین و اهریمنان نیز در این بازی لحظه ای صبر و تحمل ندارند و دائم در تلاش و جنگ و رفت و آمد هستند.
شاید بتوان گفت مهمترین بخش بازی و ابتدایی ترین بخش آن حالت تک نفره بازی است که فوق العاده سریع و با خشونت زیاد و حالت درگیری است. بخش انفرادی مربوط به داستان این گیم با داستانهای دیگر شباهتی ندارد. شاید داستان به گونه ای نیست که بتوان آن را در زمره بازی های گیم دانست. در واقع یک کاراکتر نامعلوم در طول این بازی، تمام این بازی را در دست گرفته و در ادامه بازی به سمت خشونت پیش می رود. در واقع گیم پلی Doom آنچنان سریع و خشن است که اصلا این انتظار توسط گیمر وجود ندارد که بازی تا این حد خشن باشد. در واقع تمام زمان بازی بر اساس ژانر اکشن می باشد که حتما باید نسخه های قبلی را بازی کرده باشید تا لذت این بازی را نیز تجربه کنید. شما می توانید این بازی را برای کنسول های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن VR و کامپیوتر های شخصی تهیه کنید.

مرکزخرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.