مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Jagged Alliance: Rage PS4 کمپانی Cliffhanger Productions

بازی Jagged Alliance: Rage در ماه دسامبر منتشر خواهد شد.

شرکت HandyGames که زیرمجموعه شرکت THQ Nordic است،ورود یک بازی جدید از سری بازی های Jagged Alliance را به نام JaggedPlaystation ۴ Alliance: Rage اعلام کرده است. بازیکنان کنترل شخصیت ­های مزدوری را بعهده میگیرند که کمی پیر و بداخلاق هستند. از زمانیکه شرکت THQ Nordic مدیریت شرکت HandyGames را بدست آورده است، این اولین بازی ای است که توسط HandyGames منتشر میشود.
آنها به عنوان یک شرکت ناشر مستقل کار خواهند کرد، و روی پروژه­ های کوچک و متوسط  تمرکز میکنند. قیمت بازی Jagged Alliance: Rage نشان دهنده همین موضوع است، زیرا قیمت این بازی نصف قیمت بازی های سطح AAA است.
قیمت بازی برای کامپیوتر ۱۹٫۹۹ دلار / ۱۹٫۹۹ یورو/ ۱۸ پوند است، درحالی که بازیکنانی که از کنسول های بازی استفاده میکنند باید مقداری بیشتر بپردازند، طبق گفته سایت wccftech قیمت بازی برای دارندگان کنسول ۲۹٫۹۹دلار / ۲۹٫۹۹ یورو / ۲۷ پوند خواهد بود. بازی Jagged Alliance: Rage در حال ساخته شدن توسط شرکت Cliffhanger Productions است و در پاییز سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. کلمه Rage که در نام بازی بکار برده شده، نشان دهنده توانایی هر شخصیت درون بازی است. ظاهرا این توانایی rage، با بیشتر شدن دفعات مبارزه هر شخصیت، افزایش خواهد یافت.
طبق توضیحات رسمی بازی ، شخصیت­ های بازی دقیقا همان شخصیت ­های نسخه قبلی خواهند بود، اما حدود ۲۰ سال پیرتر، پس یکی از قابلیت­ هایشان احتمالا پرتاب دندان مصنوعی به سمت دشمنان خواهد بود. در ادامه گفته ­اند که سیستم مبارزات درون بازی بگونه ­ای است که تعدادی فرمانده قدرتمند گروه­­ های دشمن را رهبری میکنند و بازنشستگان ما ( شخصیت ­های مسن) باید با آنها بجنگند، همچنین اشاره کرده­ اند که هر یک از بازنشستگان شخصیت­، مهارت، قدرت و انتظارات منحصر به فرد خودشان را دارند. بنظر میرسد این بازی جهت بهبود کیفیت نسخه­ های قبلی ساخته شده­ است، پون نسخه قبلی بازی کاملا مانند یک بمب عمل کرد، و سابقه این بازی را نابود کرد.
بعضی از بازیکنان قدیمی هنوز هم نسخه بازی پلی استیشن ۴ Jagged Alliance: Flashback را به یاد می ­آورند و به همین دلیل از پتانسیل فاجعه نسخه جدید آگاه هستند، اما برخی دیگر از بازیکنان قدیمی معتقدند که نسخه جدید نمیتواند به بدی نسخه ی قبلی باشد. بزودی متوجه میشویم که حق با کدام گروه است، زیرا به تاریخ انتشار نزدیک شده ­ایم. شرکت HandyGames و شرکت THQ Nordic در ابتدا تاریخ انتشار Jagged Alliance: Rage را خیلی زود اعلام کردند.
آنها در سپتامبر ۲۰۱۸ اعلام کردند که بازی در ۶ نوامبر ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد، درحالیکه هم اکنون انتشار آن به ۶ دسامبر ۲۰۱۸ موکول شده است. “طبق معمول، دلیل خاصی برای این تاخیر در انتشار بازی اعلام نکرده ­اند. فقط گفته ­اند که نیاز است بازی کمی پخته ­تر شود. با این حال برای اینکه طرفداران را راضی نگه دارند، یک تریلر جدید که برخی ویژگی های گیم ­پلی در آن به نمایش گذاشته شده است را منتشر کرده اند.” نسخه Jagged Alliance: Rage 20 سال بعد از نسخه اولیه Jagged Alliance اتفاق می ­افتد و ماجرای یک سفر ۲۰ ساعته در جنگلی گرمسیری است.
در این نسخه بازی شما، با دوستانتان متحد میشوید و علیه یک گروه فروش مواد مخدر که کنترل جزیره را به دست گرفته ­اند میجنگید. با این حال که داستان این نسخه نسبت به نسخه­ های قبلی متفاوت است، اما شما تعدادی از شخصیت ­های قدیمی را در این بازی خواهد دید. اگر با یکی از دوستانتان بازی را انجام دهید، برای مثال Ivan Dolvich، Helmut “Grunty” Grunther و Charlene “Raven” Higgins را خواهید دید.

با برخی از ویژگی های بازی آشنا شویم:

  • همکاری آنلاین ۲ بازیکن
  • گیم­ پلی تاکتیکی عمیق که با ماجراجویی همراه است
  • انواع تکنیک ­های مبارزه، از مخفی کاری تا تیم حمله ویژه
  • ویژگی های شخصیتی قدرتمند با مهارت، انتظارات و درگیری­ های منحصر بفرد
  • توانایی Rage : توانایی منحصر بفرد شخصیت ­ها که با افزایش مبارزات، بیشتر میشود.
  • فرماندهان قدرتمند که گروه­ های دشمن را رهبری میکنند.

مرکز خرید دات کام

تاریخ انتشار قیمت اخبار و شایعه های گوشی موبایل ال جی V40 ThinQ قسمت چهارم

مروری بر گوشی LG V40 ThinQ قسمت چهارم

بررسی و مقایسه

گوشی ال جی V40 نه تنها اولین گوشی پنج دوربینه است، بلکه بهترین گوشی هوشمندی است که شرکت ال جی ساخته است. دارا بودن لنزهای فوق عریض، لنزهای تله فوتو و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به این معناست که نیازی به انتخاب بین گوشی های سامسونگ برای پیدا کردن گوشی ای با تصاویر زوم شده ی اپتیکال یا گوشی ال جی با تصاویر گسترده بگردید.
این اولین بار است که یک گوشی هر دوی این ویژگی ها را با هم ارائه کرده است، و سلفی های عریضی را با کمک دوربن جلو ثبت می کند، و همچنین قابلیت تصویربرداری گروهی را نیز دارد. همچنین این گوشی سبک ترین پرچمدار گوشی های هوشمندی است که با این اندازه و وزن ارائه شده است. به سختی می توان باور کرد که صفحه نمایش این گوشی ۶٫۴ اینچ OLED است و طراحی گوشی تمام شیشه ای است. گوشی ال جی V40 مشابه گوشی های آیفون XS Max است، اما قطعا وزن کمتری دارد. البته این گوشی نواقصی نیز دارد.
ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپری باتری بزرگترین نقص گوشی است، این باتری ضعیف تر از چیزی است که باید باشد. روشنایی گوشی ال جی V30 نیز در این گوشی کاهش یافته، و شاید دلیلش تلاش برای کنترل عمر باتری باشد. کاربران گوشی احتمالا با وجود پنج دوربین و حالات مختلف آن مانند تصاویر سینماتیک (سینما گرافی)، ویدیوهای سینماتیک، و تصاویر سه گانه، بسیار سرگرم خواهند شد. اما به طور کلی این دوربین، بهترین دوربینی نیست که ساخه شده است. این گوشی در مقابل گوشی های گوگل پیکسل ۲ و گوگل پیکسل ۲ XL، آیفون XS و آیفون XS Max و تمامی پرچمداران سال ۲۰۱۸ شرک سامسوتگ، شکست خورده است.

آیا باید این گوشی را خریداری کنیم؟

گوشی ال جی V40 در زمان راه اندازی، کمی گران بود حداقل در امریکا و سخت می شد آن را در مقابل رقبای دیگر، قابل خرید دانست. البته اگر تخفیف وجود داشته باشد، خرید این گوشی مناسب و به صرفه است، اما گوشی های دیگری وجود دارند که با توجه به این قیمت می توان خرید و قطعا ویژگی های بیشتر و بهتری دارند. برای مثال، گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ عمر باتری و دوربین بهتری را ارائه می دهد، البته لنزهای دوربین گسترده در این گوشی وجود ندارد.

این گوشی برای چه کسانی مناسب است؟

گوشی پنج دوربینه ی ال جی V40 برای افرادی که عاشق عکسبرداری هستند، مناسب است. این گوشی با وجود ابزارهای ویدیوی سینماتیک که در هیچ گوشی دیگری وجود ندارد، از نظر ویدیوهایی با کیفیت ۴K نسبت به گوشی های دیگر برتری دارد.  مشکل اینجاست که گوشی گوگل پیکسل ۲ XL تثاویر بهتر را با قیمت کمتری ارائه می دهد.

مقایسه

گوشی گلکسی نوت ۹

گوشی گلکسی نوت ۹ دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی است که برابر با صفحه نمایش گوشی ال جی V40 می باشد، اما صفحه نمایش سامسونگ در لبه ها نیز منحنی شکل است و هیچ بریدگی ندارد، همچنین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی بهتر از گوشی جدید ال جی عمل می کند. گوشی نوت ۹ قابلیت سلفی های گسترده با استفاده از دوربین عقب و جلو را ندارد، اما هر دو گوشی زوم دو برابر اپتیکال را در لنزها تله فوتو به اجرا در می آورند.
بزرگترین مزیت گوشی قلم S Pen است، چیزی که شرکت ال جی علیرغم اندازه های رو به افزایش صفحه نمایش های خود، از آن برای گوشی های پرچمدار خود استفاده نکرده است. گوشی سامسونگ قیمت بیشتری دارد اما باید به این نکته هم توجه کرد که حافظه ی ذخیره سازی در گوشی سامسونگ ۱۲۸ گیگابایت است، و ان مقدار دو برابر چیزی است که ال جی ارائه کرده است.

گوشی آیفون XS Max

اپل آیفون XS Max بزرگتزین و جدیدترین گوشی شرکت اپل است، این گوشی دارای دوربین قدرتمندی است که تصاویر و ویدیوهای مختلفی را در مقابل گوشی ال جی V40 فراهم می کند. در مقایسه این دو گوشی، متوجه می شویم که گوشی آیفون رنگ های گرم تر و HDR بهتری دارد. سیستم عامل Ios 12 به اندازه ی گوشی ال جی یا دیگر گوشی های اندروید قابل شخصی سازی نیست، و البته قیمت بیشتری هم دارد.

مرکز خرید دات کام

تاریخ انتشار قیمت اخبار و شایعه های گوشی موبایل گوگل پیکسل ۲ XL قسمت اول

تفاوت گوشی وان پلاس ۶T و وان پلاس ۶ قسمت دوم

برخی از ترفندهای رابط کاربری نیز در این گوشی وجود دارد. برای مثال، از آنجایی که اسکنر اثر انگشت در گوشی وان پلاس ۶T روی صفحه نمایش وجود دارد، پس از اینکه گوشی قفل شد، می توانید با فشار روی صفحه نمایش، میانبری به برنامه های شخصی سازی باز کنید، و سریع تر به برنامه های مورد علاقه ی خود دسترسی پیدا کنید. گوشی وان پلاس ۶T ویژگی Smart Boost را اضافه کرده است.این ویژگی برای آغاز به کار سریع تر برنامه ها طراحی شده است، این ویژگی با ذخیره ی اطلاعات از برنامه هایی که بیشتر استفاده می شوند کار می کند.

دوربین و باتری گوشی وان پلاس ۶T در مقابل گوشی وان پلاس ۶

هر دو گوشی وان پلاس ۶T و وان پلاس ۶ دارای دوربین دوگانه در عقب هستند، که از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ۱٫۷/f با تثبیت سازی تصویر نوری (OIS) و لنز ۲۰ مگاپیکسلی ۱٫۷/f بدون OIS تشکیل شده اند. همچنین هر دو گوشی از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ۲٫۱/f در جلوی گوشی بهره مند شده اند. با این حال، بهبودهایی در دوربین گوشی وان پلاس ۶T وجود خواهد داشت، زیرا این گوشی از الگوریتم جدیدی برای بهینه سازی تنظیمات چهره ها، متون، غذاها و صحنه های کم نور و در شب استفاده می کند.
باتری نیز تغییر قابل توجهی داشته است، این باتری از ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپری در گوشی وان پلاس ۶ به ظرفیت ۳۷۰۰ میلی آمپری در وان پلاس ۶T تغییر یافته است. با این حال، هر دو گوشی از ویژگی شارژ سریع بهره مند هستند. خوشبختانه ظرفیت بیشتر منجر به افزایش عمر می شود. گوشی وان پلاس ۶ در استفاده ی معمولی حدود یک روز شارژ را نگه می داشت. باید ببینیم گوشی جدید یعنی وان پلاس ۶T تا چند ساعت شارژ را نگه می دارد.

قیمت و در دسترس بودن گوشی وان پلاس ۶ در مقابل گوشی وان پلاس ۶T

گوشی وان پلاس ۶T قرار است در تاریخ ۶ نوامبر با قیمت ۵۴۹ دلار / ۴۹۹ پوند ( حدود ۷۸۰ دلار استرالیا) برای مدل ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی، و قیمت ۵۷۹ دلار / ۵۲۹ پوند ( حدود ۸۲۵ دلار استرالیا) برای مدل ۸ گیگابایتی با حافظه ی ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی وارد مغازه ها شود، همچنین مدل ۸ گیگابایتی با حافظه ی ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۶۲۹ دلار / ۵۷۹ پوند (حدود ۸۹۵ دلار استرالیا) عرضه خواهد شد.
از سوی دیگر، گوشی موبایل وان پلاس ۶ برای نسخه ی ۶ گیگابایت رم با حافظه ی ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت، قیمتی برابر ۵۲۹ دلار / ۴۶۹ پوند ( حدود ۷۵۰ دلار استرالیا) خواهد داشت، پس این قیمت کمی پایین تر از قیمت اولیه ی گوشی وان پلاس ۶T می باشد، و باید به این نکته نیز توجه کرد که حافظه ی ذخیره سازی این گوشی کمی بیشتر است.
همچنین نسخه ی نسخه ی دیگر این گوشی با حافظه ی رم ۸ گیگابایتی و حافظه ی ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی قیمتی برابر ۵۷۹ دلار / ۵۱۹ پوند (حدود ۸۲۵ دلار استرالیا)، و مدل ۸ گیگابایتی با حافظه ی ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی قیمتی برابر ۶۲۹ دلار / ۵۶۹ پوند ( تقریبا ۸۹۵ دلار استرالیا) دارد. در نتیجه، مدل های بالا با توجه یه اینکه کدام یک از گوشی ها را انتخاب کنید، قیمت تقریبا یکسانی دارند. البته، اکنون که گوشی وان پلاس ۶T عرضه شدهف احتمالا فروشندگان گوشی وان پلاس ۶ را با قیمت کمتری به فروش می رسانند.

مرکز خرید دات کام

تفاوت قیمت اخبار طراحی و ویژگی های گوشی وان پلاس ۶T و وان پلاس ۶ قسمت اول

تفاوت گوشی وان پلاس ۶T و وان پلاس ۶ قسمت اول

به تازگی در اوایل سال ۲۰۱۸ بود که گوشی وان پلاس ۶ توسط کمپانی چینی سازنده ی گوشی معرفی شد، اما اکنون گوشی وان پلاس ۶T هم معرفی شده و با اینکه ویژگی های زیادی نسبت به گوشی قبلی تغییر کرده اما تغییر زیادی در اسم گوشی نمی بینیم. گوشی وان پلاس ۶T دارای صفحه نمایش بزرگتر، باتری با ظرفیت بیشتر، طراحی بهتر و همچنین برخی ویژگی های جدید می باشد. اما شباهت های زیادی نیز بین این دو گوشی وجود دارد. این مقاله برای مرور کلی بر تفاوت ها و تغییرات، اطلاع از بهبودهای گوشی ارائه شده است. در این مقاله به بررسی تمامی تفاوت های مهم دو گوشی وان پلاس ۶ و وان پلاس ۶T پرداخته ایم.

طراحی گوشی وان پلاس ۶ در مقابل وان پلاس ۶T

هر دو گوشی وان پلاس ۶T و وان پلاس ۶ دارای قاب فلزی و شیشه ی تقریبا منحنی در پشت نی باشند، اما تفاوت هایی بین این دو وجود دارد. برای مثال، در حالی که بعاد گوشی وان پلاس ۶T برابر با ۱۵۷٫۵ x 74.8 x 8.2 میلی متر و وزن آن ۱۸۵ گرم است، گوشی وان پلاس ۶ دارای ابعاد ۱۵۵٫۷ x 75.4 x 7.75 میلی متر و وزنی برابر ۱۷۷ گرم دارد. پس تفاوت ها در اینجا زیاد مشخص نیست، اما گوشی وان پلاس ۶T کمی بلندتر، کلفت تر و سنگین تر از گوشی وان پلاس ۶ است، که شاید از جمله تفاوت هایی نباشد که انتظارش را داشته باشیم.هرچند که تفاوت های ظاهری گوشی وان پلاس ۶T کمی بیشتر از، زیرا این گوشی دارای بریدگی کوچک تر و شکل قطره ای تری می باشد. همچنین، از آنجایی که سنسور اثر انگشت در عقب گوشی وجود ندارد، احتمال کثیف شدنش کمتر است. سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش قرار دارد. رنگ های این گوشی نیز فرق دارد، در حالی که هر دو گوشی با رنگ های مشکی مات و مشکی شیشه ای ظاهر شده اند، گوشی وان پلاس ۶ در رنگ های قرمز و سفید نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

صفحه نمایش گوشی وان پلاس ۶ در مقابل وان پلاس ۶T

گوشی موبایل وان پلاس ۶T دارای صفحه نمایش ۶٫۴۱ اینچی ۱۰۸۰ x 2340 AMOLED با نسبت ابعاد ۱۹٫۵:۹ می باشد. در حالی که گوشی وان پلاس ۶ دارای صفحه نمایشگر ۶٫۲۸ اینچی ۱۰۸۰ x 2280 AMOLED با نسبت ابعاد ۱۹:۹ می باشد. در نتیجه گوشی وان پلاس ۶T دارای صفحه نمایش بزرگتر، با وضوح تصویر بیشتری می باشد، هرچند که گوشی وان پلاس ۶ کمی کوچکتر است، و هر دو گوشی دارای تراکم پیکسلی ۴۰۲ پیکسل در هر اینچ است.از آنجایی که گوشی وان پلاس ۶T با گوریلا گلس ۶ محافظت می شود احتمالا صفحه نمایش سخت تری دارد، و این در حالی است که گوشی وان پلاس ۶ از گوریلا گلس ۵ استفاده می کند. از نظر بصری، صفحه نمایش دو گوشی کاملا متفاوت است، همانطور که در بالا اشاره شد، گوشی وان پلاس ۶T دارای بریدگی اشکی شکل کوچکی است، ولی بریدگی گوشی وان پلاس ۶ مستطیلی شکل و کمی بزرگتر است.هر دو گوشی دارای قاب نازکی در زیر صفحه نمایش است، گوشی وان پلاس ۶T دارای صفحه نمایش بیشتر و ۸۶% نسبت صفحه نمایش به بدنه است (این مقدار در گوشی وان پلاس ۶ حدود ۸۳٫۸% بود). شرکت وان پلاس ادعا کرده که صفحه نمایش گوشی وان پلاس ۶T محصولی است که قدرت شرکت را نشان می دهد، سطح روشنایی گوشی، رنج رنگ ها و دقت کروماتیک در این گوشی بهبود یافته است.

OS و قدرت گوشی وان پلاس ۶T در مقابل وان پلاس ۶

هر دو گوشی وان پلاس ۶T و وان پلاس ۶ از تراشه ی ۸۴۵ اسنپ دراگون استفاده می کنند و حافظه ی رم ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت عرضه شده اند، پس هیچ تفاوتی از این نظر در این دو گوشیو جود ندارد. هر دو گوشی دارای حافظه ی ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی می باشند، اگرچه مدل ۶۴ گیگابایتی برای گوشی وان پلاس ۶ عرضه شده، و در حالی که گوشی وان پلاس ۶T با اندروید ۹ پای عرضه شده، گوشی وان پلاس ۶ اکنون قابل ارتقاء به این اندروید است، پس سیستم عامل دو گوشی تقریبا به طور یکسان عمل می کنند.

مرکز خرید دات کام

جزئیات انتشار بازی Lethal League Blaze PS4 کمپانی Team Reptile

بررسی بازی Lethal League Blaze

کمپانی Team Reptile در نهایت تاریخ انتشار بازی Playstation ۴ Lethal League Blaze را مشخص کرد. این بازی قرار است در تاریخ ۲۴ اکتبر ( ۲ آبان) برای استیم و در بهار سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتدو سوییچ عرضه شود. نکته ­ای که در این بازی وجود دارد این است که شما در اولین مسابقه­ ی رقابتی Lethal League Blaze فکر می ­کنید که توپ از این سریع تر نمی­تواند برود.
معمولا زمانی که یکی از بازیکنان با شدت بچرخد و به توپ ضربه بزند که صدای حاصل از آن باعث لرزش زمین مسابقه گردد و تمام محیط بازی به یکباره به رنگ قرمز درآید توپ به سرعتی که حتی قابل رؤیت نیست حرکت می­کند و پس از آن، بازیکن مقابل که ضربات خود را کاملاَ زمانبندی کرده است، با انجام حرکاتی باعث می­ شود تا صدای مهیب ­تری فضای مسابقه را پر کند و طوری به سر کاراکتر ضربه بزند که از صفحه خارج شود. پس همانطور که گفتیم، Lethal League Blaze همیشه می­تواند سریعتر باشد.
بازی Lethal League Blaze، با به همراه داشتن ترکیبی از مبارزه و نوعی ورزش در کنار هم از جذابیت خاصی برخوردار شده است. در یک محیط محصور، شما و سه تن از حریفان خود، ضربات تندی را به توپ وارد می ­کنید، و هربار که به توپ ضربه می ­زنید بر سرعت آن افزوده می ­شود. تنها آخرین بازیکن این مسابقه نسبت به آسیب توپ محفوظ می­ ماند. پس تا زمانی که افراد دیگری در این مسابقه حضور دارند، شما در معرض خطر هستید. این بازی دنباله روی بازی Lethal League 2014 می ­باشد که ترکیب عجیبی از ورزش بیس ­بال و مبارزات خیابانی را نشان داد.
از نظر قاعده­ ی کلی یکسان هستند، اما تغییرات کوچکی نیز اعمال شده است، از جمله کیفیت تصویر ۲٫۵ بعدی، موسیقی عجیب و غریب و یکسری تغییرات مکانیکی که بازی را بیش از پیش لذت­ بخش کرده است. اگر تازه وارد هستید، در عرض چند دقیقه نحوه ­ی بازی با آن را خواهید فهمید، چرا که هیچ دکمه ­ی پیچیده­ و سختی برای به خاطر سپردن ندارد: کافی است که نزدیک توپ شوید و به آن ضربه بزنید، زاویه ­ی ضربه ­ی خود را با پریدن و یا هدف ­گیری به وسیله ­ی ماژول سمت چپ جوی استیک تغییر دهید.
شما همچنین می ­توانید به طور موقت از سرعت توپ بکاهید، برای ضربه زدن آسانتر توپ را به هوا پرتاب کنید و سپس ضربه بزنید و یا توپ را در میان هوا بقاپید و به سرعت پرتاب کنید. لذت بازی Lethal League به مهارت در زمانبندی این حرکات ساده می ­باشد. وقتی به توپی که به سرعت در حال حرکت است ضربه می ­زنید، کاراکتر شما برای لحظه ­ای غیر قابل حرکت می­شود، و نوار پایین صفحه نمایش به شما نشان می­ دهد که چه زمانی توپ دوباره شروع به حرکت می ­کند. این حقه برای این است که تشخیص دهید کجا و در چه زمانی حریف شما به توپ ضربه خواهد زد تا بتوانید یک میلی ثانیه زودتر به ضربه ­ی حریف خود پاسخ دهید.
شما می­ توانید سه نفر از دوستان تازه وارد خود را به این بازی بیاورید و لحظات خوشی را با آن­ ها در مسابقه ­ی مجاز برای همه سپری کنید، اما کنترل در آن کمی سخت است: شما ممکن است ۵۰ ساعت بازی کرده باشید اما هنوز هم رقیبان آنلاین شما را شکست می­دهند. هر کدام از ۱۳ کاراکتر بازی، که سه نفر از آن­ ها جدید هستند، توانایی­ های بخصوصی دارند، و شما باید یاد بگیرید که چه موقع از آن­ ها استفاده کنید.
برای مثال: مرد آبنباتی خندان (Candyman) می­ تواند توپ را به گونه ­ای ضربه بزند که بعد از اصابت با دیوار، از طرفی دیگر به حریف برخورد کند. شما می­ توانید به صورت آنلاین و یا لوکال (حضوری) با دوستان خود دوئل، بازی چهار نفره­ ی مجاز برای همه، بازی ­های گروهی دو به دو، و یا مینی­ گیم­ هایی با مضمون والیبال بازی کنید.

مرکز خرید دات کام