مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات و بررسی ارائه آپدیت Snowfall بازی Cities Skylines PS4

جزئیات و بررسی ارائه آپدیت Snowfall بازی Cities Skylines PS4

استودیوی Colossal Order خبر از بسته گسترش ‌دهنده‌ تازه ایی به اسم Snowfall برای بازی Cities: Skylines داده اند که ماه آتی برای کنسول های playstation 4 و همچنین ایکس ‌باکس وان عرضه می شود.
بر اساس تازه ترین اخبار منتشر شده از بازی، شرکت Paradox Interactive و همچنین استودیوی Colossal Order بسته گسترش ‌دهنده Snowfall را در مورد بازی Cities: Skylines معرفی نمودند که حاصل آن وضعیت جوی دشوار و همچنین نقشه‌ های پوشیده از برف برای این بازی شبیه ‌ساز شهرسازی می باشد و در ماه آتی در اختیار کاربران کنسول های xbox one و پلی‌ استیشن ۴ قرار می گیرد.
این بسته توسعه ‌دهنده، روش های تازه ای را به منظور ساختن شهرهای کامل و بی نقص در دسترس گیمرهای نسخه ‌های کنسول بازی قرار خواهد داد. بسته Snowfall حاوی نقشه‌های خاص، آپشن های مربوط به حمل و نقل همچنین دیگر جاذبه‌های زمستانی بوده و این نخستین بسته از بین همه بسته ‌های این بازی محسوب می شود که به نسخه ‌های کنسولی آن ورود پیدا کرده است.
بسته توسعه دهنده Snowfall در سیزن پس و همچنین نسخه پرمیوم محصول هم حضور داشته و دیگر محتویات اضافی طراحی شده این ۲ به شرح زیر می باشد:
بسته Snowfall (بسته توسعه ‌دهنده به طور کامل)
بسته Natural Disasters (بسته توسعه ‌دهنده به طور کامل)
بسته Mass Transit (بسته توسعه ‌دهنده به طور کامل)
High Tech Buildings ( محتوای creator pack)
Art Deco ( محتوای creator pack)
Relaxation Station (بسته الحاقی radio station)
Rock City Radio (بسته الحاقی radio station)
سیزن پس بازی Cities: Skylines با قیمتی معادل ۳۹.۹۹ دلار و نسخه پرمیوم آن (حاوی بازی پایه) با قیمتی معادل ۶۹.۹۹ دلار برای هر ۲ پلتفرم ایکس باکس وان و playstation 4 در اختیار کاربران قرار گرفته و محتوای اضافی هر کدام نیز پس از منتشر شدن در اختیار کاربران قرار می گیرد.
بازی Cities: Skylines نخستین مرتبه در سال ۲۰۱۵ میلادی برای کامپیوتر انتشار یافت و از آن موقع تا کنون بخشی از محتویات اضافی آن همچون بسته Natural Disasters و بسته Mass Transit منتشر گشته است.این بازی در آوریل برای کنسول xbox one و در آگوست برای کنسول پلی ‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.
بسته گسترش‌ دهنده Snowfall در ۱۴ نوامبر با قیمتی برابر با ۱۲.۹۹ دلار برای کنسول های PS4 و ایکس ‌باکس وان انتشارخواهد یافت.در ادامه این بازی را مورد بررسی اجمالی قرار می دهیم.گیم پلی این اثر دارای تغییراتی در نسخه جدید خود بوده که اکثر آنها به منظور بهینه کردن شریط جوی در فصل سرد به کار رفته اند.
بارزترین مثالی که در این رابطه می توان ذکر نمود افزوده گشتن نشانگرهای تازه در قسمت زیرین صفحه می باشد که بازی را جذاب تر از قبل نموده اند. این قسمت ها مواردی نظیر میزان یخ زدگی، سردی هوا و… را شامل می شوند.
در این نسخه، برف با سرعت زیاد همه مسیرها را پوشانده و گیمر به ساخت گاو آهن هایی احتیاج پیدا می کند که از آنها جهت گشودن خیابان ها و حرکت کردن در آن ها استفاده نماید.البته یخ زدگی هم از سایر جذابیت های این بازی است که در این موقع بروز این اتفاق لازم است که اقدام به گرم نمودن منازل و ساختمان ها نمایید که موضوعی حیاتی به شمار می رود.
همچنین علاوه بر لوله های آب با لوله های گرمایشی هم سر و کار خواهید داشت که وظیفه آنها انتقال گرما از دیگ های بخار و ایستگاه های زمین گرمایی به طرف منازل مردم می باشد.کلیه این خصوصیات می بایست در برنامه ریزی برای شهر مورد توجه قرار بگیرند که همین موضوع باعث پیچیده و دشوار شدن کار برای گیمر خواهد شد.
همچنین بسیاری از خصوصیات دیگر همچون لغزش زمین هم در بازی طراحی شده که بهتر است خودتان بازی را اجرا نموده و از تجربه کردن آنها لذت ببرید. ولی با در نظر گرفتن کلیه این موارد باز هم یک سری محدودیت برای گیمر وجود دارد که از جمله آنها می توان به برف اشاره کرد که خودش یک محدودیت بزرگ محسوب می شود. برف در این نسخه از بازی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و در ایجاد محدودیت برای آن هم نقش مهمی را دارد.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.