مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

تاریخ انتشار قیمت اخبار و شایعه های ساعت هوشمند اپل Apple Watch 4 قسمت دوم ویژگی های اصلی

ویژگی های اصلی

  • ویژگی های سلامتی تنها در اپل واچ مشاهده می شوند
  • کمتر شدن بیرون­زدگی کلید کناری و در واقع فرورفتگی آن ها در بدنه ساعت اما کاملا مفید و با عملکرد بالا و  فوق العاده
  • قسمت Digital Crown و یا همان دکمه (پیچ) گردان کنار ساعت

ویژگی اصلی اپل واچ ۴ طراحی آن است – بدان دلیل این را می گوییم که در حالیکه مزایای سلامتی چیزی ارزشمند است و واقعا این دستگاه را تبدیل به دستگاهی کرده که برای افراد که به آن نیاز دارند بسیار جذاب ساخته، مجموعه ای از افرادی که این موضوع (ویژگی) مناسب آن هاست کمتر از کسانی است که بدنبال یک ساعت مچی جدید هستند.

همچنین قادر به آزمایش کردن برخی از ویژگی های کلیدی جدید سلامتی نیستیم – به ویژه ویژگی الکتروکاردیوگرام (ECG) که هنوز در ایالات متحده فعال نشده، و تا مدت طولانی برای سراسر جهان هم فعال نخواهد شد.

با این حال، در طول نمایشی که از شرکت اپل دیدیم این ویژگی را در عمل دیدیم، باید برنامه را روی گوشی فعال کنید و سپس Digital Crown را به سمت پایین برده تا جریان الکتریکی را در بدنتان تکمیل کنید.

این ویژگی از مجموعه ای از اطلاعات از ECG نشات گرفته و به برنامه ی سلامتی شما در گوشی آیفون می­رسد، که این اطلاعات را می توان از طریق فایل PDF صادر کرده و این اطلاعات را به متخصص نشان دهید، بعلاوه می توانید یادداشت برداشته و اتفاقاتی را که به طور همزمان میافتند، مفهوم سازی کند.

ویژگی دیگری که هنوز قادر به آزمایش آن نبوده ایم، کشف جدید سقوط بود، شما باید برای فعال شدن این ویژگی مدتی را به سمت پایی رفته و دوباره به همان نقطه ی اول بازگردید.

با این حال، چیزی که کمی ما را درباره ی این ویژگی نگران میکند، عمر باتری است – در حالی که دیدن ویژگی شناسایی سقوط عالی است، و این ویژگی به طور خودکار برای افراد بالای ۶۵ سال فعال می شود، واقعیت این است که باید روزی یک بار گوشی خود را شارژ کنید و یادآوری این کار برای برخی افراد سخت است و به این معناست که اگر باتری ساعت این افراد تمام شود (یا برای افرادی که این ساعت را در درجه ی اول برای محافظت خریداری کرده اند) دیگر تحت محافظت نیستند.

همچنین مجموعه ای اعلان های ضربان قلب وجود دارد، از جمله مواردی برای فبیریلاسیون دهلیزی (AF)، به این معنی که اگر چیز خطرناکی درباره ی قلب شما با تو جه به شرایط زندگیتان وجود داشته باشد که منجر به عوارض خطرناکی شود، ایا ساعت به شما هشدار خواهد داد.

Apple Watch 4 همچنین با سیستم هشداری بوجود می آید که اگر ضربان قلب شما برای مدت طولانی (حدود ۱۰ دقیقه) خیلی پایین یا خیلی بالا رود، هشداری دریافت می کنید مبنی بر اینکه وضعیت اصلا خوب نیست و شاید باید به پزشک مراجعه کنید.

مرکز خرید دات کام

جزئیات انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 4 PS4 کمپانی Treyarch زیر نظر شرکت Activision

Call of Duty: Black Ops 4 مرور اولیه ی بازی، تاریخ انتشار و تمام چیزهایی که باید بدانیم

بازی  Call of Duty: Black Ops 4 هم اکنون عرضه شده است، و این بازی  در ادامهی فرانشیز تاریخ بازی های چندنفره ی انفجاری، و مبارزات تیراندازی اول شخص است. تمام مکانیزم ها و ویژگی های قبلی، مانند حالت پر طرفدار زامبی به بازی برگشته اند، اما اجرای بازی تغییراتی به همراه دارد. در این مقاله تمام اطلاعاتی که نیاز است درباره ی بازی Call of Duty:Black Ops 4 بدانید را آماده کرده ایم.
Black Ops تاریخچه ای بسیار طولانی دارد. اولین سری ای بازی در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و در طور جنگ سرد در دهه ی ۱۹۶۰ رخ داده و بین عوامل CIA مانند الکس میسون و فرانک وودز تغییر می کرد. بسری دوم بازی در سال ۲۰۱۲ عرضه شده و  به سال ۲۰۲۵ رفته و در پی پس الکس یعنی دیوید میسون بود. Black Ops 3 در سال ۲۰۱۵ عرضه شده و به دنبال بازی قبلی و سفر به آینده و رخداد اتفاقاتی در ۲۰۶۵ بوده است.

بازی پلی استیشن ۴ Black Ops 4 چیست؟

بازی Black Ops 4 هفتمین سری از بازی های Call of Duty  است که توسط Treyarch، یکی از کمپانی های بازی های ویدیویی و زیر نظر شرکت Activision توسعه یافته است. این بازی اولین سری بازی های Playstation ۴ Call of Duty است که فاقد کمپین های سنتی تک نفره است، و در عوض شامل ماموریت های فردی ای است که هر کدام بر داستان یکی از متخصصان بازی چندنفره ی Black Ops 4 متمرکز هستند.
این ویژگی شامل ماموریت های عملیاتی بازی Rainbow Six Siege است، اما بیشتر بر داستان مبتنی است. ماموریت ها بین سال های ۲۰۲۵ و ۲۰۶۵ رخ می دهند و باعث شدند که بازی Black Ops 4 دنباله ی بازی Black Ops 2 و Black Ops 3 باشد.

تاریخ انتشار/ تاریخ بروز رسانی/ پیش بارگیری بازی

این بازی در تاریخ ۱۲ اکتبر برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی راه اندازی شده است. این بازی راهی نسبتا طولانی تا اولین بروز رسانی دارد، پس مطمئن شوید که سیستم انتخابی شما فضای کافی برای ذخیره ی این بازی داشته باشد.

مرور کلی بر بازی

هنوز به طور کامل این بازی را بررسی نکرده ایم، اما می توانیم نظرات خود را درباره ی مرور اولیه ی این بازی اراده دهیم. در این بازی، کالی پلاگ پیشنهاد بررسی هر سه حالت اصلی بازی را داده و بیان کرد، ” به عنوان ادامه ی مجموعه ی Black Ops ، Call of Duty:Black Ops 4 از گذشته ی خود سود برده و هم نسبت به آن محدودیت هایی را خواهد داشت.
حالت استاندارد چند نفره ی این بازی نسبت به سری های قبلی به نظر تنها کمی واقعی تر است، یه جای اینکه به طور کامل و به صراحت روی واقعیت بنا شده باشد، و در نتیجه تغییرات بزرگتر در بازی اثر خود را از دست داده اند. زامبی ها ترکیبی از قدیم و جدید هستند؛ وجود آن ها در محتوای راه اندازی شده، داستان جدیدی را ارائه داده و به دنبال سری موجود می باشد.”

محتوای انحصاری پلتفرم پلی استیشن ۴

مانند بازی های Call of Duty در سال های اخیر، این سری از بازی هم محتوایی انحصاری برای پلی استیشن ۴ خواهد داشت. این دوره ی انحصاری شامل تمامی رویدادهای فصلی، متخصصین جدید، و نقشه های چند نفره می باشد.

مرکز خرید دات کام

تاریخ انتشار قیمت اخبار و شایعه های ساعت هوشمند اپل Apple Watch 4 قسمت اول قیمت و تاریخ انتشار

مروری بر اپل واچ ۴

اگر به دنبال چیزی متفاوت از شرکت اپل و در بین ساعت های هوشمند هستید، پس به آن خواهید رسید: اپل واچ ۴ طراحی و صفحه نمایش ارتقاء یافته ای را با هدف ساخت یکی از محبوب ترین ساعت های جهان ارائه کرده است. صفحه نمایش بزرگتر و لبه های منحنی تر، جلوه ی بهتری داده و احتمالا قابلیت بیشتری را ارائه می دهد و همچنین ویژگی های جدیدی به آن اضافه کرده اند که برای افرادی طراحی شده که آسیب پذیر تر هستند یا از شرایط سلامتی خاصی رنج می برند. اگر ساعت هوشمند اصلی اپل یا ختی سری دوم آن را دارید، احتمالا فکر می کنید که وقت آن رسیده که چیز جدیدی به دستتان ببندید – شرکت اپل تصمیم گرفته همه چیز را تغییر دهد. گوشی اپل ۴ هنوز یکی از گران قیمت ترین ساعت های موجود است، اما هنوز مشهورترین ساعت نیز هست – پس ویژگی جدید چیست و آیا ارزش بروز رسانی دارد؟

قیمت و تاریخ انتشار اپل واچ ۴

اپل واچ ۴ در چهار مدل مختلف موجود است: اندازه های ۴۰ میلی متر و ۴۴ میلی متر با و بدون LTE. درمورد تاریخ انتشار اپل واچ ۴، شما هم اکنون هم می توانید این ساعت را خریداری کنید – این سااعت در تاریخ ۲۱ سپتامبر عرضه شده است – پس همین حالا هم میتوانید این ساعت را خریداری کرده و روی مچ خود ببندید. این ساعت در همان روزی عرضه شد که گوشی های آیفون XS و آیفون XS Max عرضه شدند. قیمت برای ساعت ۴۰ میلی متری از $۴۹۹ / £۴۹۹ / AU$749 و برای ساعت بزرگتر  $۵۲۹ / £۵۲۹ / AU$799 شروع می شود. اگر به دنبال این هستید که با قسمت LTE این ساعت کار کنید، باید در امریکا به حمل کنندگانی مانند AT&T، Verizon، Sprint و T-Mobile باشید. اگر در انگلستان هستید، برای نسخه ی LTE ساعت ، EE به شما توصیه می شود، همانطوری که برای اپل واچ ۳ توصیه شد، و ودافون برای ارائه ی اتصال داده با Apple Watch 4 همراه شد.

مرکز خرید دات کام

جزئیات انتشار بازی Spelunky 2 2019 PS4 استودیو Mossmouth

بازی پلی استیشن ۴ Spelunky 2 در نهایت برای کامپیوترهای خانگی و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد

استودیوی ماس ماوت Mossmouth اخیرا تریلر گیم پلی جدیدی برای بازی Spelunky 2 عرضه کرده، که سرشار از اطلاعات هیجان انگیز شامل زمان انتشار این بازی است.  تریلر کمتر از ۲ دقیقه طول می کشد، و طیف گسترده ای از نقشه های جدید، شخصیت ها، آیتم ها و دشمنان را نشان می دهد. اول، طرفداران بازی اصلی Spelunky احتمالا دوست دارند اطلاعاتی درباره ی نحوه ی بازپرداخت چیزهایی مانند Jetpack و Golden Idol و همچنین اطلاعاتی درباره ی Pug Damsel که مورد علاقه ی همگان بوده بدست بیاورند.
Damsel جدید در قالب گربه ی ماده ی نارنجی ظاهر خواهد شد. همچنین ۴ شخصیت دیگر از جمله Ana Spelunky، Roffy D. Sloth، Margaret Tunnel و Colin Northward نیز به این بازی اضافه شده اند. ویژگی جدیدی که به بازی Playstation ۴ Spelunky 2 اضافه شده است سواری بر حیوانات است. در تریلری که پخش شد، به نظر میرسد بازیکنان می توانند سوار حیوانات مختلف شده و از دشمنان سرقت کنند، از طریق نقشه های مشخص حیوانات مخصوصی برای سواری پیدا کنند، و در کنار دوستان خود به سرعت سواری کرده و سراسر محیط را جستجو کنند. 
این ویژگی به نظر بسیار مفید خواهد بود، زیرا محیط بازی Spelunky 2 مرگبارتر از همیشه خواهد بود. نقشه های متعددی در تریلر نشان داده شدند، شامل قسمت گدازه های جدا شونده، و نقشه ی آبی که آب می تواند شما را از لبه ها جدا کند و منجر به آسیب شما شود. قبلای یکی از ساده ترین روش های آسیب رساندن حرکت در لبه ها یا استفاده از تله های تیرانداز با ضربه های سهمگین بود. وجود محیط تغییر یافته نیز در استراتژی گیم پلی، جذاب خواهد بود، به خصوص زمانی که بخواهید با دوستانتان بازی کنید. 
برای مثال هر زمان که با دوستانمان بازی می کردیم، اینکه چگونه بتوانیم خرابکاری هایی انجام دهیم به جای اینکه با هم اهداف نقشه را کامل کنیم، هیجان انگیزتر بود. یکی از بزرگترین تغییرات در بازی Spelunky 2 بازی چندنفره ی آنلاین است. این بازی قرار است در ادامه ی رویدادهای بازی اصلی رخ دهد. به گفته ی سازنده ی این بازی Derek Yu، این بازی توسعه یافته ی بازی قبلی است، اما در هر سطح از بازی تغییراتی نیز بوجود آمده است.

تاریخ انتشار بازی Spelunky 2

این بازی ادامه ی سری بازی Spelunky است که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد. استودیوهای ماس ماوت و BlitWorks قصد دارند بازی Spelunky 2 را برای پلتفرم های کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن ۴ ، سال بعد (۲۰۱۹) عرضه کنند.

مرکز خرید دات کام

مشکلات سیستم عامل IOS 12 و نحوه حل مشکلات قسمت دوم افزایش مصرف باطری

افزایش مصرف باتری

یکی از ویژگی های پر سر و صدای iOS ۱۲ عملکرد بهتر دستگاه های قدیمی بود، اما برخی کاربران بیان کردند که باتری دستگاهشان پس از بروزرسانی به طور غیر معمول و به سرعت تخلیه می شود.
اول، سلامت باتری گوشی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که باتری مشکلی ندارد. اگر حداکثر ظرفیت باتری زیر ۸۵% نباشد، زمان آن است که باتری را عوض کنید. در این مورد، مشکل سخت افزاری است.
دوم، اگر مشکل نرم افزاری باشد، مشکل iOS 12 آیفون ممکن است ناشی از مشکلی قدیمی باشد که در بروزرسانی قبلی Iphone iOS 11 هم دیده می شد. در واقع سازماندهی مجدد فایل های گوشی باعث خالی شدن سریع باتری شده است.
اساسا، زمانی که کدهای داخلی گوشی تغییر کنند، بخش هایی از فضای ذخیره ی داخلی دوباره مرتب شده و دستگاه تلاش بیشتری برای پیدا کردن برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده می کند. اگر این علت تخلیه ی باتری باشد، نگران نباشید: از لحاظ تاریخی تنها چند روز نیاز است تا گوشی های جدید re-index شوند. اما اگر دستگاهتان باز هم همان مشکل را دارد، راه حل هایی مانند چیزی که در iOS 11 پیشنهاد شد را انجام دهید: این راه حل ها شامل ریست دستگاه به تنظیمات کارخانه، بروزرسانی دستگاه به iOS 12 و در نهایت restore مجدد گوشی می باشد.
اما اگر این کارها را انجام دادید و مشکل حل نشد، باید راه دیگری را امتحان کنید، راه حل های دشوار تری توسط کاربران پیشنهاد شده است: تنظیم مجدد دستگاه به تنظیمات کارخانه، اما این بار از Icloud یا نسخه ی پشتیبان استفاده نکنید، در عوض پس از بروز رسانی iOS 12 تمامی برنامه ها را به طور جداگانه و به صورت دستی نصب کنید. (همانطور که گفتیم این کار کمی دشوار است)
برخی دکاربران دیگر مشکلات عجیب تری از دستگاه های قدیمی گزارش داده اند، مانند خالی شدن ناگهانی میزان باتری باقی مانده یا نشان دادن مقدار باتری باقی مانده به طور مختلف پس از هر بار راه اندازی مجدد گوشی.

مرکز خرید دات کام