مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات و بررسی ویدیو معرفی مرحله آلفا بازی Psychonauts 2 PS4

جزئیات و بررسی ویدیو معرفی مرحله آلفا بازی Psychonauts 2 PS4

جزئیات و بررسی ویدیو معرفی مرحله آلفا بازی Psychonauts 2 PS4

اخیرا خبری از دابل فاین مبنی بر عرضه ویدیویی در مورد توسعه بازی Psychonauts 2 که به مرحله آلفا وارد شده است منتشر شده.مدت حدود سه سال است که بازی Psychonauts 2 به وسیله یک کمپین، توسعه خود را شروع کرده است و هم اکنون به نظر میرسد که این بازی تولید شده آخرین زمان ها را برای ساخت خود می گذراند. اخیرا با ویدیویی که تولید کنندگان در استودیوی دابل فاین به انتشار رسانده اند این اطلاعات را تایید کردند. البته بازی سایکو ناتس ۲ نیز وارد بخش آلفا شده است.
در حقیقت نحوه تولید The Game Award به شکل ویدیویی به این دلیل نمایش داده شد تا بتوان در آن زمان توسعه ورژن آلفا صورت بگیرد. در مورد کسانی با واژه “آلفا” آشنایی ندارند باید این نکته را به آنها یاد اور شویم که هنگامی که میزان پیشرفت این پروزه تا به این مرحله می رسد، در حقیقت کل محتویات بازی هم در این پروژه موجود است ولی تا زمان کامل شدن این تولیدات زمان زیادی هنوز باقی مانده است تا در این زمان تولید کنندگان بخواهند محصول را در بخش نهایی آماده کنند. در این زمان از بخش تولید پروژه، تیمی که در حال توسعه و پیشرفت بازی هستند به رفع نواقص بازی نیز می پردازند،
تولید کنندگان در هنگام تولید این ویدیو به این موضوع اشاره دارند که دیگر نیازی به داشتن محتویات اضافه در بازی نیست و این افراد وقت خود را صرف از بین بردن این اشکالات می کنند. با توجه به گفته هایی که در این ویدیو انتشار می یابد، تولید کنندگان افراد خود را به گروههای مختلفی تقسیم کرده اند که در قسمت های متفاوتی مثل بخش های مربوط به هنر و دیگر بخش ها کار می کنند. به علاوه در بخش مربوط به بررسی ساخت بازی در تریلر گیم Psychonauts 2 ما به این نکته می رسیم که صحبت هایی که در این تیزر ویدیویی گفته می شود در حقیقت با گفتگو هایی که در داخل بازی وجود دارد، متفاوت است.

جزئیات و بررسی ویدیو معرفی مرحله آلفا بازی Psychonauts 2 PS4 کمپانی دابل فاین

جزئیات و بررسی ویدیو معرفی مرحله آلفا بازی Psychonauts 2 PS4

تولید کنندگان برای جلوگیری از اسپویل شدن بخش های مختلف این داستان، به این کار می پردازند. البته از طرف دیگر برای توسعه تریلر، میزان حالت های گرافیکی در این ویدیویی به شکل سینمایی را افزایش می دهند. البته جای تعجب نیست به دلیل اینکه تولید کنندگان بازی تقریبا همیشه از این ترفند استفاده می کنند. از طرف دیگر در مورد سازندگان این بازی گفته می شود که اکشن فیگور کاراکتر Raz را هم برای افرادی که از بازی Psychonauts 2 حمایت مالی می کنند در نظر گرفته اند و به عنوان هدیه به آن ها می دهند.
از نقطه نظر تولید کنندگان، طراحی این تندیس مانند یک اکشن فیگور آمیبو است و دارای تجهیزات مشابه است. البته در ادامه گروه شیفر، مدیر عامل استودیو دابل فاین، با حالتی آکنده از طنز گفته است که شخصیت Raz با مبارزان Super Smash Bros Ultimate همراه می شود با وجود اینکه این مسئله تنها شکل طنز به خود داشته است اما تعداد زیادی از هواداران دوست دارند که این شخصیت وارد بازی شود. بازی Psychonauts 2 بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، PlayStation 4، پی سی، مک و لینوکس آماده ساخته شدن است و به جهت ارائه شدن در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برنامه ریزی می شود. گفته می شود که این بازی در حال حاضر به جهت پیش خرید در اختیار همگان قرار دارد و افراد علاقه مند می توانند در ورژن های مختلف این بازی را بخرند. ورژن های مختلف این بازی از قیمت ۴۰ تا ۸۰۰ دلار قیمت گذاری می شوند.

جزئیات و بررسی ویدیو معرفی مرحله آلفا بازی Psychonauts 2 PS4

جزئیات و بررسی ویدیو معرفی مرحله آلفا بازی Psychonauts 2 PS4

هر کدام از نسخه های بازی، محتویات منحصر به فرد خاصی را به همراه یک دیسک امضاء شده ارائه می دهند. کمپانی سونی روز گذشته در وبلاگ رسمی مربوط به پلی استیشن اعلام کرده است که بازی Psychonauts بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر می شود. در واقع شرکت سونی بر این نکته تاکید می کند که این موضوع در این هفته صورت نخواهد گرفت. در اوایل امسال شرکت سونی این مطلب را عنوان کرده بود که “سایکوناتس” را در فصل بهار بر رو ی یک کنسول از نسل هشتم مانند پلی استیشن ۴ و یا ایکس باکس وان می شود بازی کرد ولی زمان معینی برای این کار اعلام نشده است.
بر طبق گزارش وب سایت DualShockers کمپانی سونی در اوایل کار گفته بود که Psychonauts در تاریخ ۷ ژوئن برای پلی استیشن ۴ ارائه می شود اما بعد از مدتی این تاریخ حذف شد، به طوریکه این شرکت در بیانیه خود گفته است: 
“Psychonauts به زودی انتشار می یابد ولی این اتفاق در این هفته نمی افتد. به دلیل وجود اشتباه عذر خواهی می کنیم.” نسخهاصلی بازی Psychonauts در سال ۲۰۰۵ برای پلی استیشن ۲ و نخستین کنسول ایکس باکس و علاوه بر آن بر روی رایانه های شخصی نیز انتشار پیدا کرد. این بازی با نام Psychonauts 2 در ادامه کار ساخته می شود. دابل فاین پروژه تولید برای این بازی را از وب سایت فیگ مشخص می کند. در اوایل امسال گفته شد که تا کنون میزان هزینه جمع آوری شده برای بازی Psychonauts 2 چیزی در حدود ۳۰۳ میلیون دلار بوده است.

مرکزخرید دات کا

Double FineDualShockersplaystationplaystation 4ps4PsychonautsPsychonauts 2Psychonauts 2 PS4Super Smash Bros UltimatexboxXbox Oneاستودیو دابل فاینایکس باکسایکس باکس وانبازی Psychonautsبازی Psychonauts 2بازی Psychonauts 2 PS4پلی استیشنجزئیات و بررسی ویدیو معرفی مرحله آلفا بازی Psychonauts 2 PS4 کمپانی دابل فایندابل فاینسایکوناتسفروشگاه اینترنتیکنسول بازیکنسول بازی ایکس باکسکنسول بازی ایکس باکس وانکنسول بازی پلی استیشن 4مرکز خریدمرکز خرید دات کاممرکزخریدمرکزخرید دات کاممقاله پلی استیشن 4منتشر شدن ویدیوئی از بازی Psychonauts 2 PS4منتشر شدن ویدیوئی از بازی Psychonauts 2 PS4 به مناسبت ورود این بزی به مرحله آلفاوب سایت DualShockers

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.