مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Dying Light 2 PS4 کمپانی Ian Dransfield

بازی پلی استیشن ۴ Dying Light 2: پیش­نمایش، اخبار، تریلرها، تاریخ انتشار و دیگر جزئیات

در این بازی تمرکز اصلی بر مبارزات پارکور و غواصی قرار دارد، و شرکت توسعه دهنده قول داده که هر ماموریت شانس­های بسیاری را برای نحوه­ی ادامه­ی بازی در اختیار شما قرار خواهد داد که منجر به نتایج مختلفی در داستان می­شوند.

پیش­نمایش بازی Dying Light 2 توسط Ian Dransfield

آیا در این بازی زامبی وجود دارد؟ خوب به نوعی وجود دارند، اما در این بازی، درست مثل سری­های قبلی، انتظار می­رود که آن­ها “آلوده” باشند. اما زمان کمی برای تشخیص آنها در دنیایی وجود دارد که پر از ویروس است و بیشتر جمعیت آن یا مرده اند، یا در حال مرگ هستند و یا روح و گرسنه هستند.

بازی اصلی Dying Light برای مدتی تحت بررسی بود، و در نهایت خود را به بنیانی قوی از حمایت و جلب اعتماد تبدیل کرده و راه خود را برای ورود به مجموعه بازی های بازیکنان ایجاد کرد.

تعجبی ندارد که بازی Dying Light 2 Playstation ۴ از نقطه­ای که بازی اصلی تمام شده بودف شروع شود – اگر به طور سطحی بررسی کنیم این روند کاری بسیار معمول است: شما در شهری پر از افراد آلوده و دشمن (و همچنین برخی انواع دوستانه­ی آن­ها) بدنیا آمده­اید، می­توانید کشف کنید و  ماموریت­های متناسب با خودتان را کامل کنید، و حتما باید هنگام شب مخفی شوید.

با این حال، در این زمان گروه دیگری نیز وجود دارد: پارکور به معنای واقعی کلمه دوبرابر شده است، تعداد حرکت­ها و تحرکات موجود برای بازیکنان نیز دوبرابر شده است. این بازی با سیستم پازل پارکوری پشتیبانی می­شود، که لازم است بازیکنان با دقت از مهارت­های پریدن و آویزان شدن خود استفاده کنند و مسیری که باید طی کنند را هم مد نظر قرار دهند.

سیستم پازل پارکوری که به ما نشان داده شد، عناصر دیگری نیز در بر داشت که به روز رسانی شده بودند – اشیایی با مدل سازی فیزیکی واقعی. این بدان معنی است که چیزهایی مثل طناب، مانند طناب واقعی عمل می­کنند – و این به این معنی است که زمانی که شما از مجموعه­ای از پنجره­ها در حال فرار از چیزی هستید که شما را تعقیب می­کند، می­توانید با استفاده از طناب، از او فرار کنید که بسیار شگفت انگیز است.

گفته شده چیزهایی که در این بازی شما را تعقیب می­کنند نیز ارتقاء پیدا کرده اند. ارواح باهوشتر از قبل خواهند بود، و در نتیجه نسبت به تهدیدهایی که قبلا در روز می­شدند، بهتر عمل خواهند کرد، احتمالا شما بخواهید در طول شب و زمانی که خورشید درخشان نیست، از شر آن­ها خلاص شوید. ولی این بدان معنی نیست که در طول روز در امنیت هستید.

در نهایت و پس از گذراندن ماموریت­های سخت و گذشتن از چند روز اول منطقه کاملا تغییر می­کند، آب به فراوانی در دسترس خواهد بود و سازه­های جدید مانند آسانسور، بازیکنان را راحت­تر جابجا می­کنند. اما این روی سطح است و در زیر چیزهایی شیطانی تری وجود دارند.

مرکزخرید دات کام

جزئیات انتشار بازی Doom Eternal E3 2018 PS4 کمپانی id Software

بازی پلی استیشن ۴ Doom Eternal: تاریخ انتشار، اخبار، گیم پلی و جزئیات بیشتر
اگر فکر می کنید بازی Doom در سال ۲۰۱۶ خیلی عالی بود، پس هنوز هیچ چیزی نمی دانید. شرکت توسعه دهنده ی Id Software با سبک اکشن بازی Doom Eternal ظاهر شده است، این بازی سبک کلاسیک تیراندازی اول شخص را مدرن تر کرده و آن را به مقداری باور نکردنی ای تغییر می دهد از تخریب افراد شرور عجیب گرفته تا نابودی خشم و حتی چیزهای بیشتر از آن. 
در این مقاله تمامی اطلاعات، اخبار، گیم پلی، تریلرهای بازی و جزئیات بدست آمده ی دیگر مربوط به بازی Doom Eternal را گرداوری کرده ایم!

بازی Doom Eternal Playstation ۴ چیست؟
بازی Doom Eternal، پنجمین بازی اصلی در سری بازی های سبک تیراندازی افسانه ای است، مهمتر اینکه این بازی در پی احیای مدرن موارد گفته شده است. این اقدام با توجه به سرعت بالایی که دارد، بسیار جالب و مفید است و مانند Doom Slayer که شکارهای فراوان خود را از طریق آتش شکار می کرد، این بازی نیز به نظر سطح جدیدی را بوجود خواهد آورد.

Doom Slayer بدترین چیز در دوران اخیر بود، اما امروزه ابزارها و توانایی های جدیدی برای کمک به شکار سریعتر بدست آورده است. برای مثال، تیغه ای به دست چپش متصل شده که می تواند دشمنان را نصف کرده و اندام های آن ها را از بین ببرد. همچنین یک قلاب دارد که از دشمنان به عنوان لنگر استفاده کرده، و می تواند از یک نقطه به نقطه ی دیگر تاب خورده و دشمن دیگری را برای شکست پیدا کند. 
بازی Etrenal برخی از دشمنان نسخه اصلی را در نیز به همراه دارد، همه ی آنها متناسب با مناطق مدرنف تغییر یافته اند، و به تدریج تخریب می شوند: زمانی که شما آن ها را منفجر یا له کنید، آن ها از بین می روند. همچنین اسلحه های جدیدی نیز وجود دارد، شامل برخی اسلحه های لیزری غول پیکر هستند که در انتهای پیش نمایش QuakeCon ظاهر شدند. همچنین یک “Super Shotgun Meat Hook mod” نیز وجود دارد که بسیار مشتاقیم عملکرد آن را ببینیم.

مبارزات اغلب در منطقه ای آتشین اجرا می شوند، اما پیش نمایش QuakeCon برخی سرزمین های افسانه ای دیگر مانند قلمروهای قلعه ای پیچیده را نیز نشان داد. موتور idTech 7 اجازه ایجاد جزئیات هندسه ای بسیار بیشتری را سبت به قبل می دهد، که منجر به ایجاد محیط های وسیع تر و پیچیده تر می شود.

تاریخ انتشار بازی DOOM Eternal – این بازی چه زمانی عرضه می شود؟
بتزدا ناشر و سازنده بازی‌های رایانه‌ای تایید کرده که این بازی احتمالا در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. 
در حال حاضر این بازی برای پلی استیشن ۴، Xbox One و کامپیوتر و همچنین کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شود.

گیم پلی بازی DOOM Eternal – این بازی چگونه است؟
تا به حال هیچ سفیلمی مربوط به بازی DOOM Eternal منتشر نشده است، و اولین پیش نمایش این بازی در آگوست در QuakeCon به نمایش در آمد. با توجه به فاصله ی نسبتا کم بین Eternal و بازی قبلی، تصور می کنیم که اجزای مشابه با اصلاحات مطلوبی در بازی وجود خواهند داشت.

انتظار داریم این بازی سریعتر و با استفاده ی خشمگین تر از تفنگ و همچنین با حضور قتل های باشکوه و اسلحه های کلاسیک بازگردد. با گذشت زمان مشخص می شود که آیا نسخه چند نفره ی این بازی نیز عرصه خواهد شد یا خیر، نسخه ای که در مقابل بازی های قبلی بسیار جذاب تر خواهد بود.

مرکزخرید

جزئیات انتشار بازی Devil May Cry 5 PS4 کمپانی سی دی پراجکت کمپانی کپکام

بازی Devil May Cry 5: پیش درآمد، اخبار، پیش نمایش­ها و دیگر جزئیات

بازی Devil May Cry 5 راه خود را برای ورود به صحنه در تاریخ مارس ۲۰۱۹، باز کرده است. این بازی مجموعه­ای است که طرفداران منتظر آن هستند، شخصیت­ها Dante و Nero قرار است در کنار کمانداران دشمن حضور پیدا کرده و مواظب آن­ها باشند. به نظر می­رسد این بازی به قدر خوب است که کاپ بچه طلایی را به شرکت CAPCOM بر خواهد گرداند.

تاریخ انتشار بازی پلی استیشن ۴ Devil May Cry 5

شرکت Capcom بیان کرده که این بازی در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۸ برای دستگاه­های پلی استیشن ۴، Xbox One و کامپیوترهای خانگی راه­اندازی خواهد شد.

پیش نمایش گیم پلی بازی Devil May Cry 5 Playstation ۴

سری بازی­های Devil May Cry از شرکت Capcom سرانجام عرضه خواهد شد! با اینکه، خود من نیز به شخصه یکی از معدود طرفداران بازی Ninja Theory’ DMC بودم که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، اما این بازی موفق نبود. در آن زمان همه در انتظار یک بازی غافلگیرکننده بودیم، اما آن بازی چیزی نبود که از فرانشیز اکشن مورد علاقه­مان انتظار داشتیم. همه این موارد احتمالا با انتشار بازی Devil May Cry 5 تغییر خواهد کرد. این بازی به صورتی شروع می­شود که در آن Nero و Nico، مهندس و شریک کاری او در اندن ویران شده، روی یک ون قدیمی و زنگ زده قدم می­زنند و Devil May Cry در اطراف با نورهای فلوروسنتی قرار گرفته است.

از چند ثانیه­ی اول مشخص است که DMC برگشته و آماده­ی این ات که شما آن را بشناسید. پس از از بین رفتن شما، Nero مستقیما عملیات را آغاز می­کند. لندن ویران شده، و اهریمن در میان جمعیتی که وجود خارجی ندارند، در حال دویدن است. پس از چند لحظه توجه اهریمن به Nero جلب می­شود و این یعنی آغاز جنگ. این زمانی است که Devil May Cry 5 باید از ویژگی جدید خود استفاده کند: Devil Breaker. ارتش Nero را می­توان به دلخواه جدا کرده و دوباره با آرایش منظم تری مرتب کرد.

این نسخه­ی آزمایشی مشخص کرد که قدرت عظیمی بین بال­های Nero وجود دارد، همچنین او می­تواند از اندام مصنوعی خود برای پرواز به سمت دشمنان استفاده کند و با سرعت بسیار زیادی حرکت کند.

البته، Red Queen یا همان شمشیر Nero و همچنین Blue Rose یا هفت تیرش، بسیار عالی طراحی شده­اند و بیشتر از همه چیز به کار شخصیت بازی می­آیند. این ابزارها سنگین هستند اما استفاده از آن­ها راضی کنند است، برگرداندن دشمنان به جایی که از آن آمده­اند وحشتناک است، بخصوص زمانی که آن­ها به صورت ترسناکی نگاه می­کنند.

پس از تمیز کردن خیابان­های لندن، Nero با درختی عظیم­الجثه و شیطانی مواجه می­شود که از مواد آلی ساخته شده است. این درخت باید متوقف شود و این کار با کشتن صدها نفر از شیاطین انجام پذیر است.

تریلرهای اخیر نشان دادند که این بازی سه شخصیت را عرضه خواهد کرد که عبارتند از: Nero، Dante و سومی که نام ندارد و می­تواند Vergil را که به عنوان بزرگترین تبهکار در این بازی ظاهر شده را به قتل برساند.

بازی Devil May Cry 5، بازگشتی شکوهمند برای سری بازی­های اکشن است، که تمامی نشانه های مهم را حین از بین بردن مرزها، نشان می­دهد.

مرکزخرید

جزئیات انتشار بازی Cyberpunk 2077 PS4 کمپانی سی دی پراجکت

بازی Cyberpunk 2077 : همه چیزهایی که تا از سی دی پراجکت رد می دانیم
بازی The Witcher 3 از شرکت توسعه دهنده سی دی پراجکت رد یکی از بهترین PRG های جهان در این نسل است، بنابراین تلاش بعدی این شرکت توسعه دهنده، طرفداران بسیاری را به همراه دارد. و تمامی اطلاعات جدید را در قالب یک نسخه نمایشی عظیم ۴۸ دقیقه ای آماده کرده ایم.
این نمایش، اطلاعات جزئی بسیاری را درباره ی چگونگی بازی Cyberpunk 2077، و داستان آن را در دنیای آینده به صورت دقیق به ما نشان داد.


آخرین اخبار بازی Cyberpunk 2077 – ۴۸ دقیقه از گیم پلی
پس از اینکه نسخه ی نمایشی ۴۸ دقیقه ای به تماشاچیان در نمایش E3 2018 و Gamescom نشان داده شده، شرکت سی دی پراجکت رد تصمیم جالبی درباره ی انتشار این فیلم برای عموم مردم گرفت. البته باید توجه داشت که این کار در حال پیشرفت است و ممکن است حتی سال ها طول بکشد.


Cyberpunk 2077 چیست؟
بازی Cyberpunk 2077 جدیدترین بازی از سی دی پراجکت رد است. یک بازی PRG جهانی است که عموما از منظر اول شخص انجام می شود، بازیکنان انتظار دارند که پس از Witcher 3 به سراغ این بازی بروند.


تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 Playstation ۴ – این بازی چه زمانی عرضه می شود؟
از آنجایی که توسعه ی این بازی هنوز در مراحل اولیه است، تاریخ انتشار این بازی هنوز تایید نشده است. شرکت سی دی پراجکت رد بیان کرده است که امیدوار است این بازی در اوایل سال ۲۰۱۹ راه اندازی شود، و گفته که برای این عجله ای ندارد.
آیا این احتمال وجود دارد که انتشار گیم پلی بازی به معنی پایان این پروزه باشد؟ از نظر سیستم عامل این بازی، تایید شده که برای پلی استیشن ۴، Xbox One و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.


داستان بازی پلی استیشن ۴ Cyberpunk 2077 – این بازی درباره ی چیست؟
بازی Cyberpunk 2077 در کلان شهر مشهوری به نام Night City طراحی شده است، شهری که در آن مگا شرکت ها در کنترل زندگی شهروندان از دولت ها انتخابی دموکراتیکی بهتر عمل می کنند.
حزب ها تبهکار بسیاری برای کنترل شهر باهم رقابت می کنند. شما یک سایبرپانک هستید که خارج از این سیستم برای ساختن زندگی خود کار می کنید و تلاش می کنید در این روند کشته نشوید.


پیش نمایش گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 – این بازی چگونه انجام می شود؟
اولین گیم پلی بازی در کنفرانس مایکروسافت نشان داده شد، و ما این شانس را داشتیم که اولین ماموریت بازی را انجام دهیم. با اینکه در سری بازی های قبلی شرکت سی دی پراجکت رد تنها اجازه ی بازی به عنوان یک شخص را داشتید، در این بازی شما کنترل کامل بر روی شخصیت خود خواهید داشت. می توانید شخصیت مرد یا زن سایبرپانک را انتخاب کنید، حتی می توانی ویژگی های جزئی مانند نوع و رنگ مو، و همچنین خالکوبی های مختلف را انتخاب کنید. اگرچه در این بازی می توانید شخصت خود و همچنین موارد مرموزی که پس زمینه ی بازی را مشخص می کند انتخاب کنید، اما شرکت توسعه دهنده تاکید می کند که هیچ گروهی در بازی وجود ندارد که طبق آن بتوانید تجربه های مختلف را بدست آورید.

این بازی در شهر Night City تنظیم شده است، مگاشهر بسیار بدی که پر از ماشین های پرنده، آسمان خراش ها و جرم های سازمان یافته است. مبارزاتی در این شهر برای کنترل شهر رخ می دهد. وظیفه شما شاد نگه داشتن همه جناح ها حین مبارزات مختلف است، البته شرکت اعلام کرده که عصبانی کردن هریک از طرفین مزایایی نیز دارد. به نظر می رسد اسلحه های بسیاری در بازی وجود دارند و شما می توانید ارتقاء هریک از آن ها بخرید.
به طور کلی این بازی جهانی بهم ریخته است و همه ی تجاربی که برای بزرگسالان است و ما از شرکتی چون پراجکت رد انتظرا داشتیم، در این بازی متمرکز شده اند.
موارد بسیاری درباره ی بازی وجود دارد که باید مورد بحث قرار گیرد، از روشی که از طریق آن با کامپوترهای در بازی تعامل می کنید، تا روشی که از طریق آن می توانید دشمنان را از بین ببرید و ذهنشان را هک کنید تا مزایای رقابتی را نسبت به دیگر اعضای گروه بدست آورید

مرکزخرید

جزئیات انتشار بازی Biomutant PS4 توسعه دهنده سوئدی Experiment 101 کمپانی THQ Nordic

بازی پلی استیشن ۴ Biomutant: همه جزئیاتی که درباره­ی آن می­دانیم

بازی Biomutant، یک PRG  اکشن جهانی است، و برای برخی یادآور بازی­های جاست کاز ۳ و مکس دیوانه است. این بازی توسط شرکت THQ Nordic است، این بازی دارای سبک ماجراجویی است و شما را تحت کنترل یک جانور شگفت آور و بسیار بد در محیطی وحشی قرار می­دهد.

در اینجا تمام اخبار، اطلاعات مربوط به تاریخ انتشار، گیم پلی، پیش نمایش ها و جزئیاتی که درباره­ی بازی Biomutant می­باشد را گردآوری کرده­ایم.

بازی Biomutant چیست؟

این بازی در جهان پس از آخر الزمانی طراحی شده که پر از موجودات حیوانی انسان مانند است، بازی Biomutant یک PRG جهانی است که اکتشاف و مبارزات را در محیطی بلندپروازانه ترکیب کرده است.

تاریخ انتشار بازی Biomutant

طبق برنامه­ریزی­های انجام شده این بازی در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم­ های پلی استیشن ۴، Xbox One و کامپیوتر راه اندازی و عرضه خواهد شد.

گیم پلی Biomutant Playstation ۴  این بازی چگونه است؟

طبق گفته های شرکت توسعه دهنده Experiment 101، این بازی مانند “افسانه کنگ فو” است، بازی Biomutant به شما اختیار تنظیم شخصیت خود را با جزئیات مختلفی چون پیوست­های روباتیکی، جهش­ها و سلاح­ها می­دهد، این سلاح­ها شامل شمشیرهاس سامورایی و تفنگ­های ضد حمله هستند.

آزمایشات کلیدهای این بازی­ هستند، آزمایشاتی با ذره ذره غارت­هایی که هدفشان ارتقاء تجربه­ی گیم پلی است. تنظیم شخصیت با ویژگی های MMO مقایسه شده و گزینه­های زیادی را برای بازیکنان ارائه می­دهد. این بازی از منظر شخص ثالث انجام می­شود، مبارزه ترکیبی از هنرهای رزمی، تیر اندازی و حملات غواصی قدیمی است. همه­ی این روش ها باید توسط جهش شما تعیین شوند و نکات دقیقی را به مبارزه ارائه خواهد داد. سلاح­های موجود در بازی به روشی مشابه روش همسان سازی شرایط محیطی ساخته می­شود که در آن شما، شخصیتتان را پیدا می کنید.

اکتشاف قسمت عظیمی از بازی Biomutant است، و نحوه­ی سفر شما در سراسر جهان بسیار شگفت انگیز خواهد بود. زمین پیش روی خود را می­توانیم با پا، موتور، بالون های هوا، جت اسکی و یا حتی بشقاب پرنده بپیماییم. خوشبختانه، همه ی این وسایل به خوبی کنترل می­شوند و قابلیت سفارشی سازی را دارند. سه جهان جداگانه برای اکتشاف وجود دارد، که شامل جهان زیرین و سیستم خورشیدی مینیاتوری­ای می­باشد که امیدواریم با شخصیت­های مختلف و ماموریت­های جانبی همراه باشند.

داستان بازی Biomutant  این داستان درباره­ی چیست؟

 بیماری طاعون در سراسر جهان Biomutant در حال پخش است، در حال مسمو کردن زمین و کشتن درخت حیات گرانبهاست. این وضع دشوار در قبایل مختلف می­گردد و در حال سرایت به همه­ی قبایل است. تنها راه برای موفقیت شما این است که همه­ی قبایل را با هم متحد کرده و برای شکست شرور بزرگتر، تلاش کنید.

مرکزخرید