مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات و بررسی تایید ۲۰۰ میلیونی شدن بازیکنان بازی Fortnite PS4

جزئیات و بررسی تایید 200 میلیونی شدن بازیکنان بازی Fortnite PS4

جزئیات و بررسی تایید ۲۰۰ میلیونی شدن بازیکنان بازی Fortnite PS4

تعداد گیمر هایی که بازی Fortnite را انجام می دادند در حدود ۶ ماه گذشته از ۶۰ درصد بیشتر شده است و در حال حاضر هم حدود ۲۰۰ میلیون نفر از این بازی استقبال کرده اند. از زمانی که بازی Fortnite در بین بازی های دیگر مطرح شد، موفق به کسب رکوردهای زیادی تا به این زمان شده است. یکی از دلایلی که باعث پیشرفت روز افزون این بازی می شود، تعداد زیاد گیمر ها و علاقه مندان به این بازی است. در ماه ژوئن استودیو تولید کننده این بازی، استودیو اپیک گیمز، بنابر آمار اعلام شده از سوی خودش تعداد علاقه مندان به این بازی را ۱۲۰ میلیون نفر عنوان کرده بود.
حالا نیز بر اساس اخبار منتشر شده در مورد این بازی و با اینکه ۶ ماه از ارائه این بازی گذشته است، تعداد و آمار و ارقام تازه ای برای علاقه مندان این شرکت عنوان می شود. در واقع استودیو Epic Games در مجله وال استریت ژورنال، مطلبی را عنوان کرده است و آمار کاربران بازی Fortnite را برابر ۲۰۰ میلیون نفر اعلام کرده است. این آمار اعلام شده یعنی اینکه در عرض ۶ ماه این بازی برابر با ۶۰ درصد پیشرفت داشته است. به علاوه رقم دیگری یعنی تعداد گیمر هایی که این بازی را همزمان بازی می کنند هم اعلام شد که این رقم برابر ۸.۳ میلیون بوده است.
بر اساس آمار دیگر اعلام شده در ماه فوریه، بیشترین تعداد آمار و ارقام گیمر ها حدود ۴.۳ میلیون به شکل بازی همزمان بوده است.باعث تاسف است که بگوییم که آمار مربوط به بخش بتل رویال یا همان Save the World ارائه نشده است. از جمله خبر های دیگری که راجع به بازی فورتنایت است در مورد بروزرسانی این بازی و وجود یک حالت تازه و سلاحی به نام اپیک شاتگان می باشد. این کاملا طبیعی است که بگوییم بازی Fortnite از جمله بازی هایی است که به لحاظ داشتن طرفدار در قسمت های آنلاین و بخش های چند نفره جزو بازی های قابل قبول است.

جزئیات و بررسی تایید 200 میلیونی شدن بازیکنان بازی Fortnite PS4

جزئیات و بررسی تایید ۲۰۰ میلیونی شدن بازیکنان بازی Fortnite PS4

استودیویی که این بازی را تولید کرده است اپیک گیمز نام دارد که یکی از استودیو های موفق در زمینه ساخت و تولید بازی ها است. بازی Fortnite برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ برای پی سی ارائه شد. این بازی در روز های اول مانند الان در بین گیمر ها محبوب و مشهور نشده بود و در واقع باید گفت تصور بر این بود که این بازی PS4 به سمت شکست پیش می رود. بازی فورتنایت، یک بازی بود که بیشترین تمرکزش بر روی سوم شخص استوار بود و یک حالت ماجراجویی خاصی بر این بازی حاکم بود که پیشرفت گیمر در این بازی با کاوش در جو حاکم بر بازی و استفاده از آیتم های متعدد ایجاد می شد.
بعد از اینکه تفکر اولیه در مورد این بازی با شکست مواجه شد، و گیمر ها چندان استقبالی از آن نداشتند، تولید کنندگان این بازی تصمیم گرفتند تا تغییرات بزرگی را در بازی فورتنایت ایجاد کنند. شاید مهمترین تغییر این بود که قسمت روایت داستانی از این بازی حذف شد و بازی فورتنایت تنها در بخش آنلاین قابل دسترسی بود. همین کار سبب شد که تعداد کسانی که به سمت این بازی آمدند در مدت بسیار کوتاهی زیاد شوند، به شکلی که هم اکنون بازی فورتنایت جزو بازی های پرطرفدار در بخش آنلاین است.
طراحی گیم پلی بازی فورتنایت به شکلی است که یک حالت همکاری و هم گروهی در بین بازیکنان و گیمر ایجاد می شود و وظیفه شما به عنوان گیمر و دیگران محافظت از قلعه خودتان در برابر بازیکنان دیگر است. بعد از اینکه مرحله اول تمام شد، تیم شما باید وارد بخش مبارزه بازی شود و به سمت یک قلعه دیگر حمله کند. شاید بتوان گفت در این بازی عامل موفقیت انجام کار گروهی است. به دلیل اینکه کار گروهی باعث پیشرفت و موفقیت شما در بازی می شود. ولی اگر به هردلیلی نتوانید با دیگر اعضای گروه هماهنگ باشد به احتمال زیاد شکست می خورید.

جزئیات و بررسی تایید 200 میلیونی شدن بازیکنان بازی Fortnite PS4

جزئیات و بررسی تایید ۲۰۰ میلیونی شدن بازیکنان بازی Fortnite PS4

هم اکنون این بازی برای تمامی پلتفرم ها از جمله ایکس باکس و نینتندو سوییچ و کامپیوتر های شخصی به راحتی قابل دسترس است، و اپیک گیمز به عنوان استودیوی سازنده برای طرفداران خود، بخش ها و موارد بیشتری را ارائه خواهد کرد. بازی فورتنایت به غیر از اینکه یک گیم مهیج و پر طرفدار است، دارای یک گرافیک چشمگیر و فوق العاده نیز است. علاوه بر داشتن گرافیک به شکل انیمیشن، بازی فورتنایت به لحاظ داشتن وجود کاراکتر ها نیز بسیار جالب توجه و مهیج است.
جالب اینجاست که از جمله افراد مشهوری که به شدت به این بازی علاقه مند بوده، شاهزاده بریتانیا است، تا اندازه ای که گفته می شود به این بازی پلی استیشن ۴ معتاد شده است! این بازی چند حالت متفاوت دارد. برای مثال حالت Solo، که در این حالت گیمر به تنهایی در نقشه خواهد بود و با ۹۹ گیمر دیگر وارد رقابت می شود که هر کدام از آنها به شکل جداگانه به بازی می پردازند. در حالت Dous شما می توانید در قالب یک تیم با بازیکنان دیگر هماهنگ باشید و یا می توانید با یکی از دوستانتان هم گروه شوید. این بازی به تعداد ۱۰۰ نفر قابل انجام است.

مرکزخرید دات کام

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.