مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

اخبار مسابقات بازی های رایانه ای ایران در تهران

.

از ششم شهریور ماه ۱۳۹۷ چهارمین دوره ی لیگ بازی های رایانه ای ایران در سالن همایش های برج میلاد تهران بزرگ آغاز شده و شور و هیجان خاصی رو به برج میلاد داده. تمام گیمر های و علاقه مندان به بازی های رایانه ای از سرتاسر ایران در مرکز همایش های برج میلاد دور همدیگه جمع شدند تا در رقابتی پر شور و نفسگیر بتونن مقام قهرمانی رو اذعان خود کنند. چهارمین لیگ مسابقات رایانه ای با شرکت سه هزار و پانصد گیمر منتخب از ایران آغاز شده و در قالب کنسول های ایکس باکس، پلی استیشن و PC در پنج بازی پرطرفدار FIFA, PES, QUIZ OF KINGS, CLASH ROYAL, COUNTER STRIK و پسر خوانده به رقابت می پردازند.
این مسابقات به صورت حذفی هست و هر فرد با غلبه به رقیبش به دور بعدی از مسابقات راه پیدا می کند و بازنده ی بازی به طور کلی از دور رقابت ها کنار می رود.
بدون شک پرطرفدار ترین بازی های این دوره ی بازی ها دو بازی FIFA و PES می باشد که همیشه از بازی های پرطرفدار و هیجانی در سرتاسر دنیا بوده، در این دوره از رقابت ها نیز گروه های مختلفی از بهترین گیمر های اقصی نقاط ایران به گرد آمدند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند. در بخش FIFA پنج گروه از قوی ترین فیفا باز های ایران حضور دارند که عبارت اند از گروه Alliance به معنای متحدین، گروه PBI, گروه IFI, گروه FG و گروه اکسین. همچنین گروه هایی همچون SEPANTA از کرمان و گروه های جویای نام شهرستانی حضور دارند.
در روز دوم از رقابت ها, بازی های بخش PES آغاز شده که در بخش کنسول XBOX حتی ۳۲ نفر منتخب مشخص شده اند.
در هیجان انگیز ترین مسابقه ی امروز، امین طبایی از گروه اکسین توانست با برتری مطلق خودش سعید اعتمادی رو از گروه allaince با نتیجه ی پرگل شکست بده، شاید با خودتون فکر کنید سعید خیلی ضعیف بوده؟ اما نه این امین طبایی بود که با مهارت و تکنیک ناب خودش در فوتبال PES با بازی مالکانه و حملات وحشتناک پی در پی توانست در دو بازی رفت و برگشت با نتایج فوق العاده ی ۶- ۱ و ۳-۱ سعید اعتمادی رودشکست بده. با اینکه سعید با تیم رئال مادرید بازی می کرد و برتری تیمی بیشتری نسبت به امین که تیم منچستر یونایتد رو انتخاب کرده بود داشت اما امین با پاس های عمقی و نفوذ های پی در پی امان نفس کشیدن به رئال سعید رو نداد و با یک بازی سرتاسر حمله به مرحله ی بعد سعود کرد. بدون شک با می توانیم امین طبایی رو یکی از مدعیان قهرمانی PES در این دوره از مسابقات بدونیم.

 

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.