مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

اخبار مسابقات بازی های رایانه ای ایران در تهران – روز سوم

علیرضا نجات و ابراهیم مرادی که برای اولین بار بازیشون به بازی سوم رسید

در سومین روز چهارمین لیگ بازی های رایانه ای ایران، جمعیت فراوانی به سالن همایش های برج میلاد آمده بودند و به تماشای هر بازی روی استیج با شور و حال خاصی می نشستند. امروز علاوه بر ادامه ی مسابقات FIFA در PS4 و PC, بازی PES در پلتفرم PES، بازی های پلتفرم موبایل نیز آغاز شده، بازی های امسال پلتفرم موبایل دو بازی محبوب CLASH ROYAL و QUIZ OF KINGS هستند که از پرطرفدار ترین بازی های پلتفرم موبایل امسال بودند. گیمر های بسیاری هم در این دو رشته اعم از زن و مرد، و سنین مختلف شرکت کردند. نکته ی جالب توجه درباره ی بازی QUIZ OF KINGS شرکت خانم ها و حتی افراد مسن بود که به جذابیت این دوره از بازی ها افزوده بود.
از ساعت ده امروز رقابت های ابتدایی در دو بازی CLASH ROYALVو QUIZ OF KINGS شروع شده، در اولین بازی امروز PES پلتفرم PS4 دو تا از جوان ترین شرکت ها کننده های امسال به رقابت پرداختند بنام محمد هادی سسبحانی فر و ابولفضل آقا کوچکی با دو تیم رئال به مصاف هم رفتند که محمد هادی تونست در دو بازی نزدیک بهم با نتایج ۲-۰ و ۳-۳ ابولفضل آقا کوچکی رو از پیش رو برداره.

در دومین بازی امروز استیج، رضا محسنی کیا و مهدی ترکمن به ترتیب با دو تیم رئال و یووه به رقابت با یکدیگر پرداختند. بدون شک این بازی یکی از هیجان انگیز ترین بازی های امروز بود که بسیار پایاپای و نزدیک دنبال شد. رضا ابتدا جلو افتاد اما مهدی ترکمن گل های خورده رو جبران کرد و همینطور مسابقه بسیار نزدیک و جذاب در بازی رفت با نتیجه ی ۳-۱ به نفع رضا محسنی کیا تموم شد و در بازی برگشت هم مهدی ترکمن با نتیجه ی ۳-۴ در یک بازی فوق العاده هیجانی تونست رضا رو شکست بده. اما در مجموع رضا ترکمن تونست مهدی رو با گل های زده ی بیشتر یعنی ۶-۵ شکست بده و به مرحله ی بعد سعود کنه.

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.