مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

راهنمای اصلی شما برای دیوار آتش شلیک چند نفره ی تیمی – ساعت صفر

ویدئو های جدید جزئات ترفند ها و را کار برای بازی های عملیات فنی هیجان انگیز ۴V4 در جمع محصولات ارائه شوند هی این ماه هستند.

بر اساس گفته های دامون شبستری کارگردان بازی  در دیوار آتش ساعت صفر در ماه آینده این بازی برای ارائه در بازار در دسترس خواهد بود.

او همچنین اضافه کرده است که : ” ما توسعه دهندگان این بازی در پشت صحنه هستیم. ۴V4 تیمی تاکتیکی از پایه برای کنسول پلی استیشن VR طراحی شده است. در بازی دیوار آتش ساعت صفر، بازیکنان باید از طریق کار تیمی راهبردها و تجهیزات مهمات استفاده کنند تا برای به دست اوردن یا محفظت کردن از یک لپ تاپ پر از اطلاعات حیاتی به موفقیت برسند.  دیوار آتش ساعت صفر ۲۹ آگوست سال جاری وارد بازار خواهد شد ککه البته به صورت انحصاری برای پلی استیشن VR با استفاده از کنسول پلی استیشن ۴ خواهد بود.

ما می دانیم که طرفداران ما بی صبرانه در انتظار رسیدن اخبار های بیشتر و بیشتر در رابطه با دیوار اتش ساعت صفر هستند و ما خود بسیار کنجکاو و هیجان زده هستیم تا برخی اطلاعات شیطنت امیز و مهم رادر این رابطه در اختیار ان ها قرار دهیم. در اینجا، ما دو ویدئوی ابتدایی را که در سری ۱۰۱ قرار دارند رو نمایی می کنیم”

  1. ابتدائیات بازی ، ترفندها و راهبرها و معرفی پرونده ها

از تیم خلاق پشت صحنه ی دیوار اتش آموزش ببینید ویاد بگیرید که چطور ما تلاش می کنیم تا چیزی را که در رویای ما برای بازی در پلی استیشن مجازی است خلق کنیم. یک پلی استیشن مجازی چند نفره که هر کسی میتواند آن را در دست گرفته و شروع به بازی کند. شما هم چنین می توانید اطلاعات ابتدائی مورد نیاز برای شروع بازی را نیز به همراه ترفند ها و راه حل ها در اختیار داشته باشید.

  1. دیوار آتش ۱۰۱: غوطه ورشدن در VR

غرق در منحصر به فردی دیوار اتش ساعت صفر به عنوان یک بازی مجازی و خواست ما برای مهار قدرت پلی استیشن مجازی شوید. دیوار آتش ساعت صفر از پایه برای استفاده در پلی استیشن مجازی طرح ریزی شده است و با هر دو پلی استیشن مجازی Aim controller و Dualshock 4 controller سازگار است.

مشخصات تجربیات بازی شما تنها با بازی در این پلی استیشن مجازی محک خواهد خورد، از زمانی که پلی استشین Aim Controller خود را داشته اید .

مثل همیشه، تاکیدی اساسی بر میزان ارتباطات در دیوار آتش ساعت صفر و همکاری با هم تیمی هایتان برای دستیابی به موفقیت وجود دارد.

ما تا هفته ی بعدی با ویدئوهای بیشتری در رابطه با این بازی به سراغتان خواهیم امد بنابراین می توانید تا ان روز در رابطه با استراتژی های خود در رابطه با بازی فکر کنید. چه در سمت محافظت کننده ها باشید و چه در سمت حمله کنندگان.

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.