مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Babylon’s Fall 2019 PS4 کمپانی اسکوئر انیکس و پلاتینیوم گیمز

بازی Babylon’s Fall: اولین تریلر و جزئیات

اسکوئر انیکس و پلاتینیوم گیمز برای ایجاد اسطوره­ای حماسی در بازی Babylon’s Fall همکاری می­کنند.این دو شرکت دوباره برای ساخت پروژه­ای مرموز به همکاری پرداختند. تا جایی که می­دانیم، به نظر نمی رسد این بازی سری بعدی بازی Yoko Taro –مدیر Nier: Automata – باشد، بلکه پروژه ای است که از اعضای متفاوت تیم پلاتینیوم گیمز تشکیل شده است.تا کنون هیچ یک از این دو شرکت جزئیات رسمی این پروژه را منتشر نکرده­اند، اما تریلر منتشر شده نشان می­دهد که این بازی قرار است اسطوره­ای حماسی باشد که ظاهرا چندین نسل از تاریخ را شامل می­شود. در این تریلر شوالیه­هایی را می­بینیم که با استفاده از انرژی جادویی با دشمنان عظیم شیطانی مبارزه می­کنند و به برج غول­پیکری که قصد تسخیرش را دارند، خیره شده­اند.اگر عنوان بازی را به عنوان نشانه­ای از موقعیت تاریخی آن – یا مجموعه­ی تاریخی اساطیری- در نظر بگیریم، پس باید فرض کنیم که آن­ها به برج افسانه­ای بابل خیره شده­اند. در کتاب Gensis، از داستان برج بابل برای توصیف دلیل اینکه افراد به زبان­های مختلف صحبت می­کنند استافده شده است.داستان از این قرار است که پروردگار شهر­ و برج را نظاره می­کند و کاری می­کند مردم نتوانند دیگر حرف هم را بفهمند، و آن­ها را در سراسر جهان پخش کرد.البته شک داریم که این بازی از همان داستان پیروی کند، اما همچنین نمیتوان تصور کرد که این بازی هیچ ربطی به داستان واقعی نداشته باشد. البته از آنجایی که این عنوان مربوط به پلاتینیوم گیمز است، میتوان انتظار یک ستاره­ی واقعی نمایشی را به عنوان عناصر PRG داشت.

تاریخ انتشار بازی Playstation ۴ Babylon’s Fall

یکی از جزئیاتی که اطلاعات کمی در طول نمایش E3 2018 اسکوئر انیکس درباره­ی آن منتشر شد درباره­ی زمانی بود که بتوانیم این بازی را انجام دهیم. تاریخ انتشار بازی Babylon’s Fall سال ۲۰۱۹ است، که البته بسیار مبهم است اما حداقل می­دانیم که زودتر از این زمان نباید منتظر انتشار بازی باشیم.

تریلر بازی پلی استیشن ۴ Babylon’s Fall

تریلری که در E3 2018 از بازی پلی استیشن ۴ The Babylon’s fall پخش شد اطلاعات زیادی از بازی و گیم‌ پلی آن در میان نمی‌گذارد اما حسی شبیه به حس و حال قرون وسطایی و افسانه ای و کهن را برای بازیکنان به ارمغان می آورد که می‌تواند تجربه‌ای را در تاریخ کمپانی اسکوئر انیکس رقم بزند. در این تریلر چشم انداز اندکی از بازی وجود دارد که در آن نشان می دهد که ما قرار است به عنوان نوعی شوالیه الکتریکی که مهمترین شکل تصور از کاراکتر زره پوش شخصیت های بازی است بازی خواهیم کرد.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.