مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Trial Rising 2019 PS4 کمپانی Ubisoft

بازی پلی استیشن ۴ Trial Risingco-op قوی و بازگشت به ریشه ها باعث شده است که این عنوان بسیار عالی باشد.

امسال در نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی، شرکت یوبیسافت بازی Trials Rising را معرفی کرد، و این جدیدترین (و بزرگترین) بازی به سری بازیهای سه گانه بود.این بار، رقابت ها در تمام دنیا همراه با سرگرمی است و مسابقات با ظرافت خاصی در سراسر قاره ها انجام میشوند.طبق گفته شرکت یوبیسافت، در این بازی گردش در تپه های دودزا در پارک ملی یلواستون، انجام حرکت چرخشی از روی برج ایفل، یا دنبال شدن توسط گلوله های برف در کوه اورست امکان پذیر است و هیچ محدودیتی در این بازی وجود ندارد.همچنین در این بازی نقشه ی جدید ویژگیهای خاصی دارد که بهترین رکوردهای شخصی را نشان میدهد و یا اگر یکی از دوستانتان رکورد شما را بشکند به شما هشدار میدهد و اگر کسی مسابقه ای برگزار کند هم به شما اطلاع رسانی میشود.ما در این مقاله تمامی اطلاعات مربوط به بازی Trials Rising شامل تمامی اخبار جدید ، تاریخ انتشار، گیم پلی ، تریلرها و … گردآوری نموده ایم.

Trials Rising: در یک نگاهسازندگان: یوبیسافت، RedLynx، شرکت یوبیسافت اوکراینمنتشرکننده: یوبیسافتقابل اجرا روی : پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتدو سوییچ و کامپیوتر شخصی.ژانر: مسابقه ایتاریخ انتشار: ماه فوریه سال ۲۰۱۹

در بازی Playstation ۴ Trials Rising چه خبر است؟

بازی Trials Rising جدیدترین نسخه سری بازی های موتورسواری شرکت یوبیسافت است. با ترکیب گیم پلی هسته ای و برترین ویژگیهای اکشن، مسابقات بیشتر و تصویر سازی های جدید، بازی Trials Rising بزرگترین و برترین بازی موتور سواری در ژانر خودش است.بازی به گونه ای طراحی شده است تا بازیکنان جدید بتوانند به آرامی روند آن را بیاموزند. با تعداد مسابقات بیشتر، بازیکنان جدید به آسانی پیشرفت می کنند، در حالیکه توانایی واعصاب بازیکنان حرفه ای بر مسابقات و چالشهای سطوح بالا و پیشرفته متمرکز میشود. این بازی بهترین بازی در نوع خودش است.

تاریخ انتشار بازی Trials Rising

بازی Trials Rising برای ایکس باکس وانف پلی استیشن ۴، نینتدو سوییچ و کامپیوترهای شخصی درماه فوریه سال ۲۰۱۹ منتشر میشود.

نسخه بتا بازی Trials Rising

برای ثبت نام نسخه بتا بازی Trials Rising، باید به سایت رسمی شرکت یوبیسافت مراجعه کنید. آنجا میتوانید انتخاب کنید که میخواهید روی چه دستگاهی بازی را انجام دهید.توجه داشته باشید که جهت دسترسی به نسخه بتا بازی برای دستگاه موردنظرتان باید یک اکانت فعال Uplay داشته باشید. در نسخه های بتا سری های قبلی این بازی تا ۱۴ مسابقه به مراه ویژگیهای آنلاین قابل اجرا بود. بعید است که ویژگیهای مشابه در این نسخه دیده شود. میدانیم که نسخه بتا امسال(۲۰۱۸) ارائه خواهد شد اما هیچگونه اطلاعات تکمیلی داده نشده است.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.