مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

انتشار بسته Operation Burnt Horizon بازی پلی استیشن ۴ Rainbow Six Siege

انتشار بسته Operation Burnt Horizon بازی پلی استیشن 4 Rainbow Six Siege

انتشار بسته Operation Burnt Horizon بازی پلی استیشن ۴ Rainbow Six Siege

مژده به دوست داران بازی Rainbow Six Siege ! از این پس می‌توانید به روزرسانی بازی Playstation 4 با نام عملیات افق سوختهOperation Burnt Horizon را در اختیار داشته باشید. در واقع، شرکت توسعه دهنده بازی، یوبیسافت، ضمن تایید شایعات اضافه شدن دو نیروی استرالیایی به بازی، فصل اول از چهارمین سال بازی Rainbow Six Siege را تحت عنوان مذکور برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی منتشر ساخت. در این فصل دو دوست قدیمی از نیروی هوایی ویژه استرالیا با نام‌های موزی (Mozzie) و گریدلاک (Gridlock) اضافه شده است. گریدلاک که نیرویی هجومی با نقشی ضد حرکتی در مقابل نیروهای دشمن است، دارای گجت یا ابزارک مخصوصی برای کنترل نقشه و قفل محیط به نام Trax Stingers می‌باشد. با به کار بردن Stingers Trax تعداد زیادی تیر به سمت دشمن پرتاب می شود و حرکت آنها را کند می کند. در واقع می توان گفت این ابزار نوعی سیم خاردار تهاجمی است.

انتشار بسته Operation Burnt Horizon بازی پلی استیشن 4 Rainbow Six Siege

انتشار بسته Operation Burnt Horizon بازی پلی استیشن ۴ Rainbow Six Siege

گردیدلاک سلاح های دیگری مانند مسلسل F90، تیربار M249 همراه با شاتگان Super Shorty sawed-off نیز می تواند داشته باشد.اما موزی نیرویی تدافعی است و ابزارکی به نام Pest Launcher دارد که با استفاده از آن از اقدام مهاجمین برای یافتن موقعیت رقیب جلوگیری میکند. علاوه بر این ابزار، موزی ابزارهایی ضد حرکتی در اختیار دارد که با استفاده از آنها درون های دشمنانی که در فاصله نزدیک هستند را هک و کنترل می کند و به طور کامل در اختیار مدافعین قرار می دهد. وجود نور آبی به گروه مهاجم می فهماند که درونشان دیگر در اختیارشان نیست. موزی یک مسلسل AR9 یا پیستول خودکار R10 Ronie و یک شاتگان Super Shorty همچون گریدلاک در اختیار دارد.
در ضمن، نقشه جدیدی نیز اضافه شده است. این نقشه که Outback نام دارد با اقتباسی زیبا از بیابان های استرالیا دارای سه بخش هتل the Motel، پمپ بنزین the Garage و رستوران the Restaurant است. بخش های موجود در نقشه که فضایی L مانند برای درگیری و مبارزه فراهم می آورند تنها از طریق یک در به یکدیگر راه دارند ولی امکان تخریب دیوارها و ایجاد مسیرهای ارتباطی جدید نیز پیش بینی شده است. تغییرات این به روزرسانی و به طور کلی سال چهارم بازی، منحصر در اضافه شدن دو نیرو و نقشه مذکور نیست، بلکه ما شاهد تغییراتی در برخی از عناصر قبلی نیز هستیم. به عنوان مثال می توان از گوشی دوکایبی Dokhaebi و تیرهای زوبین کاپیتاو Capitao یاد کرد. در سال چهارم گوشی دوکایبی پس از ۱۲ ثانیه زنگ حوردن، خود به خود قطع می شود و تغییراتی که برای تیرهای کاپیتاو برنامه ریزی شده بود دیگر اعمال نخواهد شد.
البته با توجه به اعلام شرکت یوبیسافت مبنی بر نیاز به زمان بیشتر برای آنالیز در سرورهای تست در سال چهارم شاهد افزایش دامنه تاثیر تیرها نبودیم ولی در آینده چنین تغییری نیز رخ خواهد داد. لازم به ذکر است که مقدار سلامتی پس از احیا از ۵۰ واحد به ۲۰ واحد کاهش پیدا کرده است یعنی در صورت احیا در حین بازی با میزان سلامتی کمتری نسبت به نسخه های سال های قبل به بازی بر خواهید گشت. تغییری نیز در کاربرد خم شدن پشت سنگر به وجود آمده است بدین صورت که دوربین به جای مکانی که به آن خم می شوید از مرکز سر نیرو کنترل حواهد شد. همچنین شاهد تغییرات مثبتی در زمینه طبیعی تر شدن انیمیشن دویدن هستیم. در بروزرسانی Burnt Horizon، بخشی تحت عنوان لیست بازی پلی استیشن ۴ تازه وارد Newcomer Playlist اضافه شده است که بر روی بازیکنان تازه وارد تمرکز می کند.

انتشار بسته Operation Burnt Horizon بازی پلی استیشن 4 Rainbow Six Siege

انتشار بسته Operation Burnt Horizon بازی پلی استیشن ۴ Rainbow Six Siege

بازیکنانی که سطحشان از ۵۰ پایین تر است می توانند در این بخش با اصول اولیه بازی آشنا شوند. آن ها می توانند در این بخش نقشه های کلاسیک بازی مانند Chalet Bank و Consulate را بازی کنند. با اضافه شدن Newcomer Playlist به این بروزورسانی، پلی لیست The Casual playlist نقش میانجی را برای پلی لیست های Newcomer و Ranked بازی خواهد کرد. این امر از سه طریق صورت می گیرد: مدافعین پیش از انتخاب نیروهایشان، از موقعیت مناطق بمب آگاه می شوند، مهاجمان به صورت انفرادی می توانند محل Spawn خود را انتخاب کنند و فاز اکشن نیز به مدت سه دقیقه و سی ثانیه طول خواهد کشید. همچنین باید ذکر شود که پلی لیست Ranked برای ورود به سطح حداقلی ۳۰ نیاز خواهد داشت. بنابر اطلاعات منتشر شده توسط یوبیسافت، حجم نسخه PC این به روزرسانی ۵۴ گیگابایت، نسخه ایکس باکس وان ۳۸ گیگابایت و نسخه پلی استیشن ۴ آن ۳۳ گیگابایت است. البته باید در نظر داشته باشید برای نصب به روزرسانی، مجددا نیاز به کل بازی دارید. این امر به منظور جفت و جور شدن مناسب فایل های به روز رسانی Burnt Horizon لازم است. نگران نباشید! در مقادیر ذکر شدۀ حجم ها، حجم خود بازی نیز لحاظ شده است.

مرکزخرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.