مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

مدل جدید Huawei Nova 3i با امکانات نه چندان جدید

گوشی هوشمند Huawei Nova 3 پیش تر توسط هواوی به عنوان یکی از پرجمداران این شرکت معرفی شده بود ولی هم اکنون شاهد ورود نسخه های پیشرفته تر آن در بازار هستیم. گوشی Huawei Nova 3i همان گوشی سری قبل است که با اندکی تغییر در دوربین و حافظه ی رم قرار است به زودی وارد بازار شود. ایم مدل دارای حافظه رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۲+۱۶ مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی دوگانه ۲+۲۴ مگاپیکسلی میباشد.
این گوشی موبایل در واقع اولین گوشی از سری گوشی های شرکت هواوی خواهد بود که با چیپ ستی متفاوت از باقی گوشی های تلفن همراه این شرکت روانه بازار خواهد شد. این چیپ ست جدید Kirin 710 دارای فناوری ۱۲ نانومتری می باشد که توسط شرکت HiSilicon توسعه یافته است. ساختار فنی آن دارای هسته ای ۲٫۲ گیگا هرتزی در قالب Cortex-A73 و همچنین ۴ هسته ی ۱٫۷ گیگا هرتزی
در قالب Cortex-A53 است. صفحه نمایش گری این گوشی دارای اندازه ی ۶٫۳ اینچی و از نوع LCD میباشد و شفافیت تصویر آن نیز تمام اچ دیب با نسبت ۱۹:۹ میباشد.

این اولین بار است که این شرکت بر خلاف سیاست های پیشین خود یک مدل توسعه یافته را تنها و بدون نسخه های دیگر روانه ی بازار می کند. Huawei Nova 3i دارای ۱۲۸ گیگا بایت حافظه ی داخلی میباشد که با استفاده از کارت حافظه ی جانبی microSD تا ظرفیت ۲۵۶ گیگا بایت قابل ارتقا نیز هست. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید نسخه ی ۸٫۱ به همراه رابط کاربری اختصاصی EMUI 8.1 می باشد. از دیگر قابلیت های این نسخه باید به وجود هوش مصنوعی و حالت GPU Turboآن نیز که به صورت پیش فرض بر روی این گوشی همراه فعال گردیده است اشاره کرد.
مشخصات فنی این گوشی دارای اتصالات از طریق ۸۰۲٫۱۱b/g/n wifi و بلوتوث نسخه ی ۴٫۲ می باشد. این یعنی این گوشی هنوز از اخرین نسخه های پیشرفته ی وای فای و بلوتوث یعنی وای فای ری A و بلوتوث نسخه ی ۵ بهره نمی برد.از دیگر نقاط ضعف این گوشی همراه می توان به عدم وجود امکان شارز سریع باطری با ظرفیت ۳۳۴۰ میلی امپر و درگاه ارتباطی میکرو USB اشاره کرد.
این گوشی در سه رنگ بنفش، مشکی و ثفید عرضه می شود و پیش فروش آن نیز مدی ست که آغاز شده است. قیمت فعلی این گوشی میان رده در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ دلار می باشد که احتمالا در بازارهای مختلف متفاوت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.