مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

سرعت گوشی های اندرویدی خود را چند برابر کنید (قسمت اول)

می توانید با استفاده از روش های زیر سرعت گوشی خود را افزایش دهید.
تنظیمات کارخانه
بازگرداندن تنظیمات گوشی به حالت پیش فرض اولیه ممکن به نظر برخی گزینه ی بدی نباشد ولی ما آن را پیشنهاد نمی کنیم. زیرا این کار باعث از بین رفتن تمامی اطلاعای روی گوشی همراه شما خواهد شد. گرچه در نگاه اول احساس می کنید که سرعت گوشی شما افزایش یافته است ولی باید در نظر داشته باشید که گوشی شما عاری از هر اطلاعاتی شده است و شما باید سرعت ان را زمانی بسنجید که تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در ان وارد کرده باشید. در صورتی که این راه حل یکی ز راه های مد نظر شماست بهتر است از تمامی اطلاعات خوود یک نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید تا بتوانید پس از انجام این کار انها را مجددا وارد موبایل خود کنید. برای انجام تنظیمات کارخانه می توانید از قسمت تنظیمات بخش Backup and Reset گزینه ی Factory Data Reset را انتخاب نمایید تا با انتخاب گزینه ی داخلی Reset Phone گوشی شما به حالت تنظیمات کارخانه بازگردد. انجام این کار بسته به میزان اطلاعات موجود شما در گوشی همراه ممکن است چند دقیقه ای زمان نیاز داشته باشد.
اطلاعات غیر ضرور گوشی خود را حذف کنید
روبرویی با حافظه ی پر شده ی گوشی های همراه چیزی ست که مطمئنا تا به حال با آن روبرو شده اید. این موضوع گاهی بسیار آزاد دهنده نیز می شود. گوشی های همراه امروزه معمولا مملو ز اطلاعاتی می شوند که ما هیچ اطلاعی از انها نداریم و تنها دلیل به وجوئد امدن انها استفاده از برنامه های کاربردی متفاوتی است که هر روز هم به تعداد انها افزوده می شود و در طول روز بارها توسط ما مورد استفاده قرار می گیرند ولی آیا تتا بحال از خود پرسیده این این اطلاعتات در گجای حافظه ی گوشی شما می نشینند؟ این اطلاعات عموما بخشی از حافظه ی شما را اشغال می کنند و شاید در ظاهر مشکلی ایجاد نکنند ولی در واقع در بسیاری از عملیات ها نقش کندکنندگی را دارا می باشند. شما می توانید با روش هایی نه چندان پیچیده دستگاه خود را عاری از این اطلاعات کنید و در نتیجه شاهد بازدهی بهتری از دستگاهتان باشید.
چطور از شر اطلاعات غیر ضروری رهایی یابیم؟
مکان یابی و پاک کردن اطلاعات غیر ضروری روی گوشی شما مار سختی نیست. در اولین قدم از انجام این کار شما می توانید با سر زدن به بخشش عکس ها و فیلم های موجود بر روی گوشی تلفن همراه خود در درجه اول به حذف فیلم ها و عکس هایی بپردازید که شاید مدت هاست به انها سر نزده اید و حتی شاید از وجود انها در گوشی خود اطلاع هم ندارید. شما می توانید در این قدم داده ی های از این دست خود را یا پاک کرده یا ان را به یک حافظه ی جانبی از طریق کامپیوتر شخصی و یا هر حافظه ی دیگری برای خود انتقال دهید. این قدم گرچه ساده ولی معمولا مقدار زیادی از حافظه ی دستگه را به شما باز می گرداند و باعث تسریع در انجام عملیات های روی دستگاه شما می شود.

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.