مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

کارهایی که نباید با گوشی هوشمند خود انجام دهید. (قسمت دوم)

هرگز گوشی هوشمند خود را زمانی که به شارژر متصل می باشد در مکان های کاملا پوشیده یا ناهموار قرار ندهید.
بسیاری از ما این کار را انجام می دهیم. برای مثال گوشی هوشمند خود را در زیر بالش رها می کنیم تا شارژ شود. باید از این کار خودداری نمایید چرا که همین بی احتیاطی می توند به سادگی ایجاد اتش سوزی کند.

گوشی هوشمند خود را در مکان های تحت فشار قرار ندهید.
چیز دیگری را که باید به ان توجه کنید وارد کردن فشار به گوشی تان است. سعی کنید به گوشی هود فشار فیزیکی اعمال نکنید. مانند قرار دادن ان در درون کیف خود زیر هر وسیله یا کتاب سنگینی و یا جای دادن خود در جیبی که برای سایز گوشی شما تنگ به نظر می رشد.

از شارژ کردن گوشی هوشمند خود از طریق سه راهی و یا مقسم های چندگانه پرهیز کنید

جهت احتیاط بیشتر، بهتر است که هیچ وقت گوشی هوشمند خود را از طریق سه راهی ها شارژ نکنید. این به این دلیل است که در صورتی که یکی از دستگاه های متصل به این سه راهی ها دارای خرابی یا اتصالی خاصی باشد، مطمئنا می تواند به سادگی باعث ایجاد آسیب بر روی گوشی همراه شما نیز شود.

تعمیر گوشی همراه خود را به غیر متخصصین نسپارید
این نیز جزء نکاتی است که حتماباید رعایت شود. گوشی هوشمند خود را فقط از طریق مراکز مجاز مورد بررسی و. یا تعمیر قرار دهید. اطمینان از خراب نبودن بخش برد اصلی گوشی هوشمند و قطعات اصلی روی آن بسیار مهم است. همچنین، این کار می تواند این اجازه را به مراکز غیر مجاز بدهد که از اطلاعات روی گوشی شما کپی برداری کنند و یا بدون اطلاع شما بر روی ان برنامه ای مخرب را نصب نمایند.

هرگز از شارژر های خیلی ارزان برای شارژ گوشی موبایل خود استفاده نکنید
استفاده از سارژر اصلی تولید کارخانه ی تولید کننده ی هر گوشی برای آن بهترین انتخاب می باشد.در صورت گم شدن ، خراب شدن و یا در دسترس نبودن شارژر اصلی خود، آن را همیشه با شارژر های شناخته شده و دارای علامت تجاری جایگزین کنید. شارژر های قلابی و یا بدون نام تولید کننده می توانند به سادگی به یکی از بزرگترین ریسک ها در رابطه با گوشی شما تبدیل شوند.

خارج کردن قاب گوشی خود را در هنگام اتصال ان به شارژر فراموش نکنید.
هر چند این کار همیشه امکان پذیر نیست اما خارج کردن قاب گوشی در هنگام اتصال آن به شارژر به گوشی همیشه انتخاب بهتری است. زیرا خود قاب تا درصدی به بیشتر داغ شدن بدنه در هنگام شارژ شدن باتری کمک می کند.

در هنگام متصل بودن گوشی خود به شارژر از انجام مکالمات تلفنی و یا بازی های روی ان پرهیز کنید.
اگر به انجام بازی، تماشای ویدئو و یا صحبت کردن با تلفن همراه به خصوص در هنگام اتصال ان به شارژر عادت زیادی دارید ضروری است که هر چه سریعتر ان را ترک کنید. با انجام این کار توسط شما نه تنها گوشی هوشمندتان به سرعت دچار داغی می شود بلکه این کار احتمال برق گرفتگی را هم به شدت افزایش می دهد.

هرگز هندزفری و یا شارژر را در حالی که گوشی شما خیس شده و یا دارای رطوبت است به گوشی خود متصل نکنید.
این یک موضوع واضح است. هیچ اتصالی را به یک گوشی خیس یا مربوط نباید انجام داد. همچنین گاهی از سر بی توجهی و یا نا آگاهی، گوشی شما در داخل جیب دچار رطورت می شود. باید مطمئن شوید گوشی شما در هنگام اتصال به شارژر مرطوب نیست.

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.