مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

چگونه یک گیرنده اندروید تلویزیون بخریم؟ (قسمت ۱)

بعضی دستگاه ها در یک گروه مخصوص به خودشان هستند ولی بیشتر آن ها اینگونه نیستند و مشابه هم می باشند. این گیرنده ها از کمپانی های خوبی هستند که برای محافظت از آن ها شهرت دارند. به این دلیل که فروشنده می خواهد مطمئن شود که شما از انتخاب و خرید خود راضی هستید. بیشتر گیرنده ها سابقه چندان زیادی برای فروش ندارند.

پس چطور می توانید انتخاب کنید که یک گیرنده خوب یا بد است؟

در اینجا می توانید از توصیه های ما برای پیدا کردن یک دستگاه گیرنده اندروید خوب استفاده کنید تا ببینید چه جیزی در سال ۲۰۱۸ بهتر است؟

دنبال مشخصات گیرنده اندروید تلویزیون درست بگردید:

هر فروشنده مشخصات دستگاه گیرنده را روی جعبه دستگاه و روی وب سایت مخصوص به خودش دارد.

مشکل اینجاست که بسیاری از دستگاه هایی که کارکرد خوبی ندارند در قسمت مشخصات اکثراً کارکرد یکسانی دارند.

و اینکه به چه مشخصاتی در یک دستگاه گیرنده اندروید تلویزیون باید توجه کرد؟ در زیر به بعضی از مشخصاتی که نقش مهمی در انتخاب یک گیرنده خوب دارند می پردازیم.

پردازشگر (CPU)

در کل سه شرکت اصلی هستند که بیشترین CPU (پردازشگرها) را برای دستگاه اندروید تلویزیون می سازند:

AmLogic ، RockChip و Allwinner

۲ تای آنها صرفاً زمان و پول شما را هدر می دهند و ارزش خرید ندارند.

آلوینر (Allwinner) شهرت خاصی دارد برای این که قول داده ویژگی های شگفت آوری داشته باشد و به ندرت ایرادی پیدا کند. چیپ ست (Chipset) قدیمی تر آنها A80 بزرگترین ناامیدی سال بود برای اینکه به هیچ کدام از وعده هایی که داده بود عمل نکرده بود. تیم رسمی Kodi موافقت نکردند که مصرف کنندگان دستگاه هایی که چیپ ست آن ها آلوینر است را پشتیبانی کنند و مشکلات دستگاه آن ها حل کنند.

نصیحت من این است که از ابتدا دستگاه با چیپ ست (Chipset) مناسب تهیه کنید.

راک چیپ (RockChip) بسته به دستگاه به نظر خوب می آیند. ولی در هنگام استفاده عیوب آن به مرور مشخص می شوند. کیفیت فیلم با چیپ ست Rock Chip خوب است اما آنها به ورژن Kodi مخصوص خود برای پخش فیلم به نام RKMC (مدیا پلیر مخصوص راک چیپ) نیاز دارند. نرم افزار کدی (Kodi) نمی تواند دستکاه های با چیپ ست (RockChip) را پشتیبانی کند و به طور رسمی پشتیبانی خود را در مورد ایم چیپ ست ها متوقف کرده است و حتی به طور شفاف و واضح نوشته : “هیچ پشتیبانی در پروژه کدی Kodi برای این نوع چیپ ست انجام نمی شود.”

توصیف من درباره راک چیپ این است که مهندسین این چیپ ست میخواهند بدون درنظرگرفتن نقش نرم افزارهای مهمی مثل کدی Kodi به پروژه بزرگ مهمی دست پیدا کنند درحالیکه برای آن ها مهم نیست

نصیحت من: آملوجیک (AmLogic) بهترین چیپ ست در بین تمام CPU ها (پردازشگرهای) موجود در بازار
می باشد و تنها چیپ ستی است که ارزش خریدن را دارد. این صرفاً نظر شخصی من نیست. بسیاری از کارخانه های اصلی به پردازشگر Amlogic رو آورده اند. بعضی از ورژن های Amlogic هست که دارای قدرت بیشتری هستند.

ادامه دارد …

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.