مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

۵ اپلیکیشن سال ۲۰۱۸ برای کنترل سلامتی خود در تمام سال

در زیر لیست بعضی از اپلیکیشن هایی که می توانند به شما کمک کنند که کارهایی که انجام می دهید را  (زندگی شما را) چک می کند. شما درباره اپلیکیشن لازم نیست کاری انجام دهید. اپلیکیشنی مثل Lifelog از سنسورهایی در تلفن همراه شما استفاده می کند و آنها به شما کمک می کنند که زندگی یک سال خود را کنترل نمایید.

۱-اپلیکیشن سریع:

این اپلیکیشن ها فوراً تمام زندگی شما را پیگیری می کنند و به شما نشان می دهند. زمان استفاده از گوشی، مکان هایی که می روید، آمادگی های جسمانی، خوابیدن، سفر، زمانی که سوار وسایل حمل و نقل هستند را فوراً نشان می دهد. 

این اپلیکیشن به شما گزارش هفتگی نیز می دهد و یک جدول که بتوانید تمام اطلاعات به دست آمده را ارزیابی کنید. 

۲-دفتر گزارش روزانه:

از هرچیزی که برای شما مهم است اسکرین شات بگیرید. با تلفن همراه iphone شما حتی می تواند روی Auto-journal تنظیم کنید و به صورت خودکار با مکان هایی که شما می روید، هوا، حرکات ورزشی، استفاده از وسایل حمل و نقل مثل ماشین و … و میزان خواب شما را ثبت روزانه می کند.

شما می توانید یادداشت های خصوصی با عکس را بنویسید. روزنگار به طور اتوماتیک زمان، تاریخ، مکان، فعالیت، خواب و هوا را ثبت می کند. شما همچنین می توانید با اضافه کردن موارد مختلف خودتان آن را برنامه ریزی برای ثبت در دفتر روزنگار کنید. مثلاً آن روز شما ژیمناستیک انجام داده اید یا اینکه چه غذایی خورده اید یا در محل کار چه اتفاق هایی برای شما افتاده است. 

۳-موقعیت مکانی:

گزینه Loca به صورت خودکار مکان هایی را که شما می روید با مقدار زمانی که آنجا بودید و عکسها را ثبت می کند و تمام اطلاعات شما به صورت خصوصی در اپلیکیشن می ماند.

۴-زمان ورزش:

Fit Time این قسمت زمان ورزش و فعالیت را پیگیری و ثبت می کند. این قسمت از برنامه تمام فعالیت شما را در یک داشبورد با تم (پیش زمینه) مشکی ثبت و نمایش می دهد. این قسمت تمام لحظاتی که هیچ تحرکی ندارید، لحظاتی که راه می روید، دوچرخه سواری می کنید و سواری می کنید را ثبت می کند. 

Fit Time توسط اپلیکیشن هایی به شما درصد بالا یا پایین رفتن فعالیتتان در روز را می دهد. شما همچنین می توانید تنظیم کنید که میزان فعالیت (ورزش) مورد نظر شما در روز چقدر است و وقتی به آن میزان رسید به شما نشان دهد. 

۵-زمان خواب:

زمان خواب به طور خودکار در طول روز میزان خواب شما را ثبت می کند. این قسمت به شما اطلاعات جالبی مثل چه ساعت هایی به طور تقریبی در طول روز زمان خواب شما است، متوسط خواب روزانه و اینکه چند بار در بین زمان خواب خود بیدار شده اید را نشان می دهد.

این گزینه برای آن هایی که می خواهند میزان خواب روزانه خود را چک کنند و گزارشی از خواب خود داشته باشند، بسیار عالی است. 

با سنسورهایی که در تلفن همراه هوشمندتان است واقعاً نیازی به اضافه کردن چیزی برای Lifelog نیستید. 

یا این نوع اپلیکیشن ها عادت های روزانه خود را به سمت سلامتی بدن خود سوق دهید. 

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.