مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

دسته بازی های جدید شوک دار در رنگ های جدید

اگر اخیرا خود را مجذوب کنترلر پلی استیشن و فکر کردن به اینکه چه کاری می توانید بکنید ، شانس به شما رو کرده است.

سونی به تازگی چهار کنترلر جدید را رونمایی کرده است که امیدوار است خیره کننده و لذت بخش باشند. اما همانطور که خود سونی اذعان داشته است این کنترلر ها حتی اندکی هم نمی توانند به بهبود بازدهی شما در بازی کمکی بکنند. نام این چهار رنگ جدید آبی فیروزه ای ( تقریبا تماما آبی با دکمه های به رنگ بنفش)، نارنجی سیر ( یکی از برجسته ترین دسته ها) ، آبی با طرح ارتشی ( یک انتخاب بسیار متناسب با تیراندار مورد علاقه ی شما در بازی ها ) و مسی (به رنگ فلز مس ) می باشند.

استیو سوآرتز د وب سایت این محصول اعلام کرد: “ما از اعلام اضافه شدن چهار رنگ جدید زیبا و کلاسیک  به دسته های بازی بی سیم دو شوکه ما اضافه می شوند، خوشحالیم”

استیو همچنین بیان داشت که: “چشم گیر، دوست داشتنی، جذاب ، آبی فیروزه ای جدید طعم جدیدی را به صف DP4  اضافه می کند در حالی که نارنجی سیر فوق العاده اندکی گرما به بازیکنان بازی ها خواهد بخشید.”

در عین حال، آبی ارتشی ، می تواند دقیقا همان گمشده ی شما باشد، کاملا باب طبعتان . رنگ مسی به عنوان یک گزینه ی احساسی برای کسانی که ترجیح می دهند فقط به یک رنگ بچسبند ارائه شده است.

این دسته بازی های Playstation دارای دو شوکر که حالا در صدر لیست قرار دارند به مجموعه ی نه رنگ دیگر که در حال حاضر در دسترس همه هستند می پیوندند. این رنگ های جدید ، با فروش دسته بازی های مسی به عنوان یک محصول انحصاری در گیم استاپ، برای یک دوره ی محدود ، پیش از ظاهر شدن در دیگر مکان های خرده فروشی ابتدا در ایالات متحده و کانادا در ماه سپتامبر وارد بازار خواهند شد. این دسته بازی های جدید در بازار اروپا احتمالا در حوالی ماه اکتبر در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.