مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

PS4 و Xbox One : کدام یک بهتر است؟ (قسمت اول)

Xbox One یا PS4 ؟ تمام نسل ها شرکت سونی و شرکت مایکروسافت را می بینید که هر دو در حال رقابت برای نفوذ بیشتر به بازار کنسول خانگی می باشند و این بار نیز متفاوت نیست.
هر دو کنسول در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شدند و این سوال در ذهن بازی کنان این بازی ها هست که کدام یک بهتر است؟
تصمیم اینکه کدام یک بین Xbox One و PS4 را انتخاب می کنید مثل این است که سعی کنید انتخاب کنید کدام طعم بستنی طعم مورد علاقه شماست. مطمئناً شما ممکن است یک سری ترجیح ها داشته باشید که بخواهید حتما باشند اما آپشن های بسیاری است که چون عالی هستند باعث می شود نتوانید سریع انتخاب کنید.
بنابراین اگر شما مجبورید فقط یکی را انتخاب کنید، کدام را انتخاب می کنید؟ جواب و تصمیم گیری درباره آن خیلی پیچیده تر از آنی است که شما احتمالاً فکر می کنید.
همچنین بهتر است که توجه داشته باشید که نسل بعدی کنسول ها- Xbox Scarlett و PS5 در بهترین حالت سال ۲۰۲۰ از سوی شرکت های سازنده ارائه می شوند. اگر شما نمی توانید تا آن موقع صبر کنید یا شما می خواهید بهترین را از بین کنسول های تولید شده بازار کنونی انتخاب کنید، ما هر آنچه شما احتیاح دارید را در این مقاله دارید.
– چه چیزی بعد از این ها می آیند؟ پیش بینی ما Xbox Two و PS5 است.

در حال حاضر، دو ورژن متفاوت PS4 وجود دارند، ورژن استاندارد باریک PS4 که توانایی اجرای HDR را دارد و کمی ارزان تر است و ورژن گران تر آن که توانایی ۴K را دارد و به نام PS4 Pro عرضه شده است.
در طرف دیگر دیوار Xbox One است که هم اکنون در دو ورژن ۴K HDR-ready Xbox One S و ultra-powerful Xbox One X است که نه فقط ۴K HDR را اجرا می کند بلکه در بعضی شرایط بازی ها را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می کند.
معنی آن این است که اگر شما در حال حاضر یک ۴K HDR TV دارید، شما ترجیحاً باید یکی از این دو مورد PS4 Pro و Xbox One X را انتخاب کنید تا حقیقتاً بتوانید به بهترین تصویر ممکن دست یابید. اما اگر شما ۱۰۸۰p TV را می خواهید بگیرید، یک Xbox One S یا PS4 Slim گزینه بهتری برای انتخاب است.
این موضوع ست کردن رزولوشن و انتخاب می تواند مورد مذاکره قرار گیرد اما درباره خود بازی ها چطور؟ و انتخاب های سرگرمی ها؟ درجه ایمنی و بازارهای آن چیست؟ چه برنامه ای برای حرکت کردن مناسب تر است؟ کدام یک اپلیکیشن بهتری برای طرف اول دارد؟
شما میلیون ها سوال دارید و ما میلیون ها جواب. اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام کنسول برای شما مناسب است، در زیر مقایسه های ما را بخوانید.

مقایسه قیمت PS4 و Xbox One
به نظر می آید که قیمت هردوی آنها هفته به هفته تغییر می کند، قیمت لوازم جانی آن بیشتر بالاتر و پایین می رود تا سیستم های پلی استیشن.
درحالیکه تمام این لوازم جانبی برای مشتریان لازم است، قیمت نهایی ثابت برای این دستگاه ها
نمی توان پیدا کرد.

مرکز خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.