مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Biomutant PS4 توسعه دهنده سوئدی Experiment 101 کمپانی THQ Nordic

بازی پلی استیشن ۴ Biomutant: همه جزئیاتی که درباره­ی آن می­دانیم

بازی Biomutant، یک PRG  اکشن جهانی است، و برای برخی یادآور بازی­های جاست کاز ۳ و مکس دیوانه است. این بازی توسط شرکت THQ Nordic است، این بازی دارای سبک ماجراجویی است و شما را تحت کنترل یک جانور شگفت آور و بسیار بد در محیطی وحشی قرار می­دهد.

در اینجا تمام اخبار، اطلاعات مربوط به تاریخ انتشار، گیم پلی، پیش نمایش ها و جزئیاتی که درباره­ی بازی Biomutant می­باشد را گردآوری کرده­ایم.

بازی Biomutant چیست؟

این بازی در جهان پس از آخر الزمانی طراحی شده که پر از موجودات حیوانی انسان مانند است، بازی Biomutant یک PRG جهانی است که اکتشاف و مبارزات را در محیطی بلندپروازانه ترکیب کرده است.

تاریخ انتشار بازی Biomutant

طبق برنامه­ریزی­های انجام شده این بازی در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم­ های پلی استیشن ۴، Xbox One و کامپیوتر راه اندازی و عرضه خواهد شد.

گیم پلی Biomutant Playstation ۴  این بازی چگونه است؟

طبق گفته های شرکت توسعه دهنده Experiment 101، این بازی مانند “افسانه کنگ فو” است، بازی Biomutant به شما اختیار تنظیم شخصیت خود را با جزئیات مختلفی چون پیوست­های روباتیکی، جهش­ها و سلاح­ها می­دهد، این سلاح­ها شامل شمشیرهاس سامورایی و تفنگ­های ضد حمله هستند.

آزمایشات کلیدهای این بازی­ هستند، آزمایشاتی با ذره ذره غارت­هایی که هدفشان ارتقاء تجربه­ی گیم پلی است. تنظیم شخصیت با ویژگی های MMO مقایسه شده و گزینه­های زیادی را برای بازیکنان ارائه می­دهد. این بازی از منظر شخص ثالث انجام می­شود، مبارزه ترکیبی از هنرهای رزمی، تیر اندازی و حملات غواصی قدیمی است. همه­ی این روش ها باید توسط جهش شما تعیین شوند و نکات دقیقی را به مبارزه ارائه خواهد داد. سلاح­های موجود در بازی به روشی مشابه روش همسان سازی شرایط محیطی ساخته می­شود که در آن شما، شخصیتتان را پیدا می کنید.

اکتشاف قسمت عظیمی از بازی Biomutant است، و نحوه­ی سفر شما در سراسر جهان بسیار شگفت انگیز خواهد بود. زمین پیش روی خود را می­توانیم با پا، موتور، بالون های هوا، جت اسکی و یا حتی بشقاب پرنده بپیماییم. خوشبختانه، همه ی این وسایل به خوبی کنترل می­شوند و قابلیت سفارشی سازی را دارند. سه جهان جداگانه برای اکتشاف وجود دارد، که شامل جهان زیرین و سیستم خورشیدی مینیاتوری­ای می­باشد که امیدواریم با شخصیت­های مختلف و ماموریت­های جانبی همراه باشند.

داستان بازی Biomutant  این داستان درباره­ی چیست؟

 بیماری طاعون در سراسر جهان Biomutant در حال پخش است، در حال مسمو کردن زمین و کشتن درخت حیات گرانبهاست. این وضع دشوار در قبایل مختلف می­گردد و در حال سرایت به همه­ی قبایل است. تنها راه برای موفقیت شما این است که همه­ی قبایل را با هم متحد کرده و برای شکست شرور بزرگتر، تلاش کنید.

مرکزخرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.