مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Devil May Cry 5 PS4 کمپانی سی دی پراجکت کمپانی کپکام

بازی Devil May Cry 5: پیش درآمد، اخبار، پیش نمایش­ها و دیگر جزئیات

بازی Devil May Cry 5 راه خود را برای ورود به صحنه در تاریخ مارس ۲۰۱۹، باز کرده است. این بازی مجموعه­ای است که طرفداران منتظر آن هستند، شخصیت­ها Dante و Nero قرار است در کنار کمانداران دشمن حضور پیدا کرده و مواظب آن­ها باشند. به نظر می­رسد این بازی به قدر خوب است که کاپ بچه طلایی را به شرکت CAPCOM بر خواهد گرداند.

تاریخ انتشار بازی پلی استیشن ۴ Devil May Cry 5

شرکت Capcom بیان کرده که این بازی در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۸ برای دستگاه­های پلی استیشن ۴، Xbox One و کامپیوترهای خانگی راه­اندازی خواهد شد.

پیش نمایش گیم پلی بازی Devil May Cry 5 Playstation ۴

سری بازی­های Devil May Cry از شرکت Capcom سرانجام عرضه خواهد شد! با اینکه، خود من نیز به شخصه یکی از معدود طرفداران بازی Ninja Theory’ DMC بودم که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، اما این بازی موفق نبود. در آن زمان همه در انتظار یک بازی غافلگیرکننده بودیم، اما آن بازی چیزی نبود که از فرانشیز اکشن مورد علاقه­مان انتظار داشتیم. همه این موارد احتمالا با انتشار بازی Devil May Cry 5 تغییر خواهد کرد. این بازی به صورتی شروع می­شود که در آن Nero و Nico، مهندس و شریک کاری او در اندن ویران شده، روی یک ون قدیمی و زنگ زده قدم می­زنند و Devil May Cry در اطراف با نورهای فلوروسنتی قرار گرفته است.

از چند ثانیه­ی اول مشخص است که DMC برگشته و آماده­ی این ات که شما آن را بشناسید. پس از از بین رفتن شما، Nero مستقیما عملیات را آغاز می­کند. لندن ویران شده، و اهریمن در میان جمعیتی که وجود خارجی ندارند، در حال دویدن است. پس از چند لحظه توجه اهریمن به Nero جلب می­شود و این یعنی آغاز جنگ. این زمانی است که Devil May Cry 5 باید از ویژگی جدید خود استفاده کند: Devil Breaker. ارتش Nero را می­توان به دلخواه جدا کرده و دوباره با آرایش منظم تری مرتب کرد.

این نسخه­ی آزمایشی مشخص کرد که قدرت عظیمی بین بال­های Nero وجود دارد، همچنین او می­تواند از اندام مصنوعی خود برای پرواز به سمت دشمنان استفاده کند و با سرعت بسیار زیادی حرکت کند.

البته، Red Queen یا همان شمشیر Nero و همچنین Blue Rose یا هفت تیرش، بسیار عالی طراحی شده­اند و بیشتر از همه چیز به کار شخصیت بازی می­آیند. این ابزارها سنگین هستند اما استفاده از آن­ها راضی کنند است، برگرداندن دشمنان به جایی که از آن آمده­اند وحشتناک است، بخصوص زمانی که آن­ها به صورت ترسناکی نگاه می­کنند.

پس از تمیز کردن خیابان­های لندن، Nero با درختی عظیم­الجثه و شیطانی مواجه می­شود که از مواد آلی ساخته شده است. این درخت باید متوقف شود و این کار با کشتن صدها نفر از شیاطین انجام پذیر است.

تریلرهای اخیر نشان دادند که این بازی سه شخصیت را عرضه خواهد کرد که عبارتند از: Nero، Dante و سومی که نام ندارد و می­تواند Vergil را که به عنوان بزرگترین تبهکار در این بازی ظاهر شده را به قتل برساند.

بازی Devil May Cry 5، بازگشتی شکوهمند برای سری بازی­های اکشن است، که تمامی نشانه های مهم را حین از بین بردن مرزها، نشان می­دهد.

مرکزخرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.