مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Dying Light 2 PS4 کمپانی Ian Dransfield

بازی پلی استیشن ۴ Dying Light 2: پیش­نمایش، اخبار، تریلرها، تاریخ انتشار و دیگر جزئیات

در این بازی تمرکز اصلی بر مبارزات پارکور و غواصی قرار دارد، و شرکت توسعه دهنده قول داده که هر ماموریت شانس­های بسیاری را برای نحوه­ی ادامه­ی بازی در اختیار شما قرار خواهد داد که منجر به نتایج مختلفی در داستان می­شوند.

پیش­نمایش بازی Dying Light 2 توسط Ian Dransfield

آیا در این بازی زامبی وجود دارد؟ خوب به نوعی وجود دارند، اما در این بازی، درست مثل سری­های قبلی، انتظار می­رود که آن­ها “آلوده” باشند. اما زمان کمی برای تشخیص آنها در دنیایی وجود دارد که پر از ویروس است و بیشتر جمعیت آن یا مرده اند، یا در حال مرگ هستند و یا روح و گرسنه هستند.

بازی اصلی Dying Light برای مدتی تحت بررسی بود، و در نهایت خود را به بنیانی قوی از حمایت و جلب اعتماد تبدیل کرده و راه خود را برای ورود به مجموعه بازی های بازیکنان ایجاد کرد.

تعجبی ندارد که بازی Dying Light 2 Playstation ۴ از نقطه­ای که بازی اصلی تمام شده بودف شروع شود – اگر به طور سطحی بررسی کنیم این روند کاری بسیار معمول است: شما در شهری پر از افراد آلوده و دشمن (و همچنین برخی انواع دوستانه­ی آن­ها) بدنیا آمده­اید، می­توانید کشف کنید و  ماموریت­های متناسب با خودتان را کامل کنید، و حتما باید هنگام شب مخفی شوید.

با این حال، در این زمان گروه دیگری نیز وجود دارد: پارکور به معنای واقعی کلمه دوبرابر شده است، تعداد حرکت­ها و تحرکات موجود برای بازیکنان نیز دوبرابر شده است. این بازی با سیستم پازل پارکوری پشتیبانی می­شود، که لازم است بازیکنان با دقت از مهارت­های پریدن و آویزان شدن خود استفاده کنند و مسیری که باید طی کنند را هم مد نظر قرار دهند.

سیستم پازل پارکوری که به ما نشان داده شد، عناصر دیگری نیز در بر داشت که به روز رسانی شده بودند – اشیایی با مدل سازی فیزیکی واقعی. این بدان معنی است که چیزهایی مثل طناب، مانند طناب واقعی عمل می­کنند – و این به این معنی است که زمانی که شما از مجموعه­ای از پنجره­ها در حال فرار از چیزی هستید که شما را تعقیب می­کند، می­توانید با استفاده از طناب، از او فرار کنید که بسیار شگفت انگیز است.

گفته شده چیزهایی که در این بازی شما را تعقیب می­کنند نیز ارتقاء پیدا کرده اند. ارواح باهوشتر از قبل خواهند بود، و در نتیجه نسبت به تهدیدهایی که قبلا در روز می­شدند، بهتر عمل خواهند کرد، احتمالا شما بخواهید در طول شب و زمانی که خورشید درخشان نیست، از شر آن­ها خلاص شوید. ولی این بدان معنی نیست که در طول روز در امنیت هستید.

در نهایت و پس از گذراندن ماموریت­های سخت و گذشتن از چند روز اول منطقه کاملا تغییر می­کند، آب به فراوانی در دسترس خواهد بود و سازه­های جدید مانند آسانسور، بازیکنان را راحت­تر جابجا می­کنند. اما این روی سطح است و در زیر چیزهایی شیطانی تری وجود دارند.

مرکزخرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.