مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

مشکلات سیستم عامل IOS 12 و نحوه حل مشکلات قسمت دوم افزایش مصرف باطری

افزایش مصرف باتری

یکی از ویژگی های پر سر و صدای iOS ۱۲ عملکرد بهتر دستگاه های قدیمی بود، اما برخی کاربران بیان کردند که باتری دستگاهشان پس از بروزرسانی به طور غیر معمول و به سرعت تخلیه می شود.
اول، سلامت باتری گوشی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که باتری مشکلی ندارد. اگر حداکثر ظرفیت باتری زیر ۸۵% نباشد، زمان آن است که باتری را عوض کنید. در این مورد، مشکل سخت افزاری است.
دوم، اگر مشکل نرم افزاری باشد، مشکل iOS 12 آیفون ممکن است ناشی از مشکلی قدیمی باشد که در بروزرسانی قبلی Iphone iOS 11 هم دیده می شد. در واقع سازماندهی مجدد فایل های گوشی باعث خالی شدن سریع باتری شده است.
اساسا، زمانی که کدهای داخلی گوشی تغییر کنند، بخش هایی از فضای ذخیره ی داخلی دوباره مرتب شده و دستگاه تلاش بیشتری برای پیدا کردن برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده می کند. اگر این علت تخلیه ی باتری باشد، نگران نباشید: از لحاظ تاریخی تنها چند روز نیاز است تا گوشی های جدید re-index شوند. اما اگر دستگاهتان باز هم همان مشکل را دارد، راه حل هایی مانند چیزی که در iOS 11 پیشنهاد شد را انجام دهید: این راه حل ها شامل ریست دستگاه به تنظیمات کارخانه، بروزرسانی دستگاه به iOS 12 و در نهایت restore مجدد گوشی می باشد.
اما اگر این کارها را انجام دادید و مشکل حل نشد، باید راه دیگری را امتحان کنید، راه حل های دشوار تری توسط کاربران پیشنهاد شده است: تنظیم مجدد دستگاه به تنظیمات کارخانه، اما این بار از Icloud یا نسخه ی پشتیبان استفاده نکنید، در عوض پس از بروز رسانی iOS 12 تمامی برنامه ها را به طور جداگانه و به صورت دستی نصب کنید. (همانطور که گفتیم این کار کمی دشوار است)
برخی دکاربران دیگر مشکلات عجیب تری از دستگاه های قدیمی گزارش داده اند، مانند خالی شدن ناگهانی میزان باتری باقی مانده یا نشان دادن مقدار باتری باقی مانده به طور مختلف پس از هر بار راه اندازی مجدد گوشی.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.