مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Spelunky 2 2019 PS4 استودیو Mossmouth

بازی پلی استیشن ۴ Spelunky 2 در نهایت برای کامپیوترهای خانگی و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد

استودیوی ماس ماوت Mossmouth اخیرا تریلر گیم پلی جدیدی برای بازی Spelunky 2 عرضه کرده، که سرشار از اطلاعات هیجان انگیز شامل زمان انتشار این بازی است.  تریلر کمتر از ۲ دقیقه طول می کشد، و طیف گسترده ای از نقشه های جدید، شخصیت ها، آیتم ها و دشمنان را نشان می دهد. اول، طرفداران بازی اصلی Spelunky احتمالا دوست دارند اطلاعاتی درباره ی نحوه ی بازپرداخت چیزهایی مانند Jetpack و Golden Idol و همچنین اطلاعاتی درباره ی Pug Damsel که مورد علاقه ی همگان بوده بدست بیاورند.
Damsel جدید در قالب گربه ی ماده ی نارنجی ظاهر خواهد شد. همچنین ۴ شخصیت دیگر از جمله Ana Spelunky، Roffy D. Sloth، Margaret Tunnel و Colin Northward نیز به این بازی اضافه شده اند. ویژگی جدیدی که به بازی Playstation ۴ Spelunky 2 اضافه شده است سواری بر حیوانات است. در تریلری که پخش شد، به نظر میرسد بازیکنان می توانند سوار حیوانات مختلف شده و از دشمنان سرقت کنند، از طریق نقشه های مشخص حیوانات مخصوصی برای سواری پیدا کنند، و در کنار دوستان خود به سرعت سواری کرده و سراسر محیط را جستجو کنند. 
این ویژگی به نظر بسیار مفید خواهد بود، زیرا محیط بازی Spelunky 2 مرگبارتر از همیشه خواهد بود. نقشه های متعددی در تریلر نشان داده شدند، شامل قسمت گدازه های جدا شونده، و نقشه ی آبی که آب می تواند شما را از لبه ها جدا کند و منجر به آسیب شما شود. قبلای یکی از ساده ترین روش های آسیب رساندن حرکت در لبه ها یا استفاده از تله های تیرانداز با ضربه های سهمگین بود. وجود محیط تغییر یافته نیز در استراتژی گیم پلی، جذاب خواهد بود، به خصوص زمانی که بخواهید با دوستانتان بازی کنید. 
برای مثال هر زمان که با دوستانمان بازی می کردیم، اینکه چگونه بتوانیم خرابکاری هایی انجام دهیم به جای اینکه با هم اهداف نقشه را کامل کنیم، هیجان انگیزتر بود. یکی از بزرگترین تغییرات در بازی Spelunky 2 بازی چندنفره ی آنلاین است. این بازی قرار است در ادامه ی رویدادهای بازی اصلی رخ دهد. به گفته ی سازنده ی این بازی Derek Yu، این بازی توسعه یافته ی بازی قبلی است، اما در هر سطح از بازی تغییراتی نیز بوجود آمده است.

تاریخ انتشار بازی Spelunky 2

این بازی ادامه ی سری بازی Spelunky است که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد. استودیوهای ماس ماوت و BlitWorks قصد دارند بازی Spelunky 2 را برای پلتفرم های کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن ۴ ، سال بعد (۲۰۱۹) عرضه کنند.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.