مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 4 PS4 کمپانی Treyarch زیر نظر شرکت Activision

Call of Duty: Black Ops 4 مرور اولیه ی بازی، تاریخ انتشار و تمام چیزهایی که باید بدانیم

بازی  Call of Duty: Black Ops 4 هم اکنون عرضه شده است، و این بازی  در ادامهی فرانشیز تاریخ بازی های چندنفره ی انفجاری، و مبارزات تیراندازی اول شخص است. تمام مکانیزم ها و ویژگی های قبلی، مانند حالت پر طرفدار زامبی به بازی برگشته اند، اما اجرای بازی تغییراتی به همراه دارد. در این مقاله تمام اطلاعاتی که نیاز است درباره ی بازی Call of Duty:Black Ops 4 بدانید را آماده کرده ایم.
Black Ops تاریخچه ای بسیار طولانی دارد. اولین سری ای بازی در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و در طور جنگ سرد در دهه ی ۱۹۶۰ رخ داده و بین عوامل CIA مانند الکس میسون و فرانک وودز تغییر می کرد. بسری دوم بازی در سال ۲۰۱۲ عرضه شده و  به سال ۲۰۲۵ رفته و در پی پس الکس یعنی دیوید میسون بود. Black Ops 3 در سال ۲۰۱۵ عرضه شده و به دنبال بازی قبلی و سفر به آینده و رخداد اتفاقاتی در ۲۰۶۵ بوده است.

بازی پلی استیشن ۴ Black Ops 4 چیست؟

بازی Black Ops 4 هفتمین سری از بازی های Call of Duty  است که توسط Treyarch، یکی از کمپانی های بازی های ویدیویی و زیر نظر شرکت Activision توسعه یافته است. این بازی اولین سری بازی های Playstation ۴ Call of Duty است که فاقد کمپین های سنتی تک نفره است، و در عوض شامل ماموریت های فردی ای است که هر کدام بر داستان یکی از متخصصان بازی چندنفره ی Black Ops 4 متمرکز هستند.
این ویژگی شامل ماموریت های عملیاتی بازی Rainbow Six Siege است، اما بیشتر بر داستان مبتنی است. ماموریت ها بین سال های ۲۰۲۵ و ۲۰۶۵ رخ می دهند و باعث شدند که بازی Black Ops 4 دنباله ی بازی Black Ops 2 و Black Ops 3 باشد.

تاریخ انتشار/ تاریخ بروز رسانی/ پیش بارگیری بازی

این بازی در تاریخ ۱۲ اکتبر برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی راه اندازی شده است. این بازی راهی نسبتا طولانی تا اولین بروز رسانی دارد، پس مطمئن شوید که سیستم انتخابی شما فضای کافی برای ذخیره ی این بازی داشته باشد.

مرور کلی بر بازی

هنوز به طور کامل این بازی را بررسی نکرده ایم، اما می توانیم نظرات خود را درباره ی مرور اولیه ی این بازی اراده دهیم. در این بازی، کالی پلاگ پیشنهاد بررسی هر سه حالت اصلی بازی را داده و بیان کرد، ” به عنوان ادامه ی مجموعه ی Black Ops ، Call of Duty:Black Ops 4 از گذشته ی خود سود برده و هم نسبت به آن محدودیت هایی را خواهد داشت.
حالت استاندارد چند نفره ی این بازی نسبت به سری های قبلی به نظر تنها کمی واقعی تر است، یه جای اینکه به طور کامل و به صراحت روی واقعیت بنا شده باشد، و در نتیجه تغییرات بزرگتر در بازی اثر خود را از دست داده اند. زامبی ها ترکیبی از قدیم و جدید هستند؛ وجود آن ها در محتوای راه اندازی شده، داستان جدیدی را ارائه داده و به دنبال سری موجود می باشد.”

محتوای انحصاری پلتفرم پلی استیشن ۴

مانند بازی های Call of Duty در سال های اخیر، این سری از بازی هم محتوایی انحصاری برای پلی استیشن ۴ خواهد داشت. این دوره ی انحصاری شامل تمامی رویدادهای فصلی، متخصصین جدید، و نقشه های چند نفره می باشد.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.