مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

تاریخ انتشار قیمت اخبار و شایعه های ساعت هوشمند اپل Apple Watch 4 قسمت دوم ویژگی های اصلی

ویژگی های اصلی

  • ویژگی های سلامتی تنها در اپل واچ مشاهده می شوند
  • کمتر شدن بیرون­زدگی کلید کناری و در واقع فرورفتگی آن ها در بدنه ساعت اما کاملا مفید و با عملکرد بالا و  فوق العاده
  • قسمت Digital Crown و یا همان دکمه (پیچ) گردان کنار ساعت

ویژگی اصلی اپل واچ ۴ طراحی آن است – بدان دلیل این را می گوییم که در حالیکه مزایای سلامتی چیزی ارزشمند است و واقعا این دستگاه را تبدیل به دستگاهی کرده که برای افراد که به آن نیاز دارند بسیار جذاب ساخته، مجموعه ای از افرادی که این موضوع (ویژگی) مناسب آن هاست کمتر از کسانی است که بدنبال یک ساعت مچی جدید هستند.

همچنین قادر به آزمایش کردن برخی از ویژگی های کلیدی جدید سلامتی نیستیم – به ویژه ویژگی الکتروکاردیوگرام (ECG) که هنوز در ایالات متحده فعال نشده، و تا مدت طولانی برای سراسر جهان هم فعال نخواهد شد.

با این حال، در طول نمایشی که از شرکت اپل دیدیم این ویژگی را در عمل دیدیم، باید برنامه را روی گوشی فعال کنید و سپس Digital Crown را به سمت پایین برده تا جریان الکتریکی را در بدنتان تکمیل کنید.

این ویژگی از مجموعه ای از اطلاعات از ECG نشات گرفته و به برنامه ی سلامتی شما در گوشی آیفون می­رسد، که این اطلاعات را می توان از طریق فایل PDF صادر کرده و این اطلاعات را به متخصص نشان دهید، بعلاوه می توانید یادداشت برداشته و اتفاقاتی را که به طور همزمان میافتند، مفهوم سازی کند.

ویژگی دیگری که هنوز قادر به آزمایش آن نبوده ایم، کشف جدید سقوط بود، شما باید برای فعال شدن این ویژگی مدتی را به سمت پایی رفته و دوباره به همان نقطه ی اول بازگردید.

با این حال، چیزی که کمی ما را درباره ی این ویژگی نگران میکند، عمر باتری است – در حالی که دیدن ویژگی شناسایی سقوط عالی است، و این ویژگی به طور خودکار برای افراد بالای ۶۵ سال فعال می شود، واقعیت این است که باید روزی یک بار گوشی خود را شارژ کنید و یادآوری این کار برای برخی افراد سخت است و به این معناست که اگر باتری ساعت این افراد تمام شود (یا برای افرادی که این ساعت را در درجه ی اول برای محافظت خریداری کرده اند) دیگر تحت محافظت نیستند.

همچنین مجموعه ای اعلان های ضربان قلب وجود دارد، از جمله مواردی برای فبیریلاسیون دهلیزی (AF)، به این معنی که اگر چیز خطرناکی درباره ی قلب شما با تو جه به شرایط زندگیتان وجود داشته باشد که منجر به عوارض خطرناکی شود، ایا ساعت به شما هشدار خواهد داد.

Apple Watch 4 همچنین با سیستم هشداری بوجود می آید که اگر ضربان قلب شما برای مدت طولانی (حدود ۱۰ دقیقه) خیلی پایین یا خیلی بالا رود، هشداری دریافت می کنید مبنی بر اینکه وضعیت اصلا خوب نیست و شاید باید به پزشک مراجعه کنید.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.