مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

جزئیات انتشار بازی Lethal League Blaze PS4 کمپانی Team Reptile

بررسی بازی Lethal League Blaze

کمپانی Team Reptile در نهایت تاریخ انتشار بازی Playstation ۴ Lethal League Blaze را مشخص کرد. این بازی قرار است در تاریخ ۲۴ اکتبر ( ۲ آبان) برای استیم و در بهار سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتدو سوییچ عرضه شود. نکته ­ای که در این بازی وجود دارد این است که شما در اولین مسابقه­ ی رقابتی Lethal League Blaze فکر می ­کنید که توپ از این سریع تر نمی­تواند برود.
معمولا زمانی که یکی از بازیکنان با شدت بچرخد و به توپ ضربه بزند که صدای حاصل از آن باعث لرزش زمین مسابقه گردد و تمام محیط بازی به یکباره به رنگ قرمز درآید توپ به سرعتی که حتی قابل رؤیت نیست حرکت می­کند و پس از آن، بازیکن مقابل که ضربات خود را کاملاَ زمانبندی کرده است، با انجام حرکاتی باعث می­ شود تا صدای مهیب ­تری فضای مسابقه را پر کند و طوری به سر کاراکتر ضربه بزند که از صفحه خارج شود. پس همانطور که گفتیم، Lethal League Blaze همیشه می­تواند سریعتر باشد.
بازی Lethal League Blaze، با به همراه داشتن ترکیبی از مبارزه و نوعی ورزش در کنار هم از جذابیت خاصی برخوردار شده است. در یک محیط محصور، شما و سه تن از حریفان خود، ضربات تندی را به توپ وارد می ­کنید، و هربار که به توپ ضربه می ­زنید بر سرعت آن افزوده می ­شود. تنها آخرین بازیکن این مسابقه نسبت به آسیب توپ محفوظ می­ ماند. پس تا زمانی که افراد دیگری در این مسابقه حضور دارند، شما در معرض خطر هستید. این بازی دنباله روی بازی Lethal League 2014 می ­باشد که ترکیب عجیبی از ورزش بیس ­بال و مبارزات خیابانی را نشان داد.
از نظر قاعده­ ی کلی یکسان هستند، اما تغییرات کوچکی نیز اعمال شده است، از جمله کیفیت تصویر ۲٫۵ بعدی، موسیقی عجیب و غریب و یکسری تغییرات مکانیکی که بازی را بیش از پیش لذت­ بخش کرده است. اگر تازه وارد هستید، در عرض چند دقیقه نحوه ­ی بازی با آن را خواهید فهمید، چرا که هیچ دکمه ­ی پیچیده­ و سختی برای به خاطر سپردن ندارد: کافی است که نزدیک توپ شوید و به آن ضربه بزنید، زاویه ­ی ضربه ­ی خود را با پریدن و یا هدف ­گیری به وسیله ­ی ماژول سمت چپ جوی استیک تغییر دهید.
شما همچنین می ­توانید به طور موقت از سرعت توپ بکاهید، برای ضربه زدن آسانتر توپ را به هوا پرتاب کنید و سپس ضربه بزنید و یا توپ را در میان هوا بقاپید و به سرعت پرتاب کنید. لذت بازی Lethal League به مهارت در زمانبندی این حرکات ساده می ­باشد. وقتی به توپی که به سرعت در حال حرکت است ضربه می ­زنید، کاراکتر شما برای لحظه ­ای غیر قابل حرکت می­شود، و نوار پایین صفحه نمایش به شما نشان می­ دهد که چه زمانی توپ دوباره شروع به حرکت می ­کند. این حقه برای این است که تشخیص دهید کجا و در چه زمانی حریف شما به توپ ضربه خواهد زد تا بتوانید یک میلی ثانیه زودتر به ضربه ­ی حریف خود پاسخ دهید.
شما می­ توانید سه نفر از دوستان تازه وارد خود را به این بازی بیاورید و لحظات خوشی را با آن­ ها در مسابقه ­ی مجاز برای همه سپری کنید، اما کنترل در آن کمی سخت است: شما ممکن است ۵۰ ساعت بازی کرده باشید اما هنوز هم رقیبان آنلاین شما را شکست می­دهند. هر کدام از ۱۳ کاراکتر بازی، که سه نفر از آن­ ها جدید هستند، توانایی­ های بخصوصی دارند، و شما باید یاد بگیرید که چه موقع از آن­ ها استفاده کنید.
برای مثال: مرد آبنباتی خندان (Candyman) می­ تواند توپ را به گونه ­ای ضربه بزند که بعد از اصابت با دیوار، از طرفی دیگر به حریف برخورد کند. شما می­ توانید به صورت آنلاین و یا لوکال (حضوری) با دوستان خود دوئل، بازی چهار نفره­ ی مجاز برای همه، بازی ­های گروهی دو به دو، و یا مینی­ گیم­ هایی با مضمون والیبال بازی کنید.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.