مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

تاریخ انتشار قیمت اخبار و شایعه های گوشی موبایل هواوی میت ۲۰ قسمت دوم

مروری بر گوشی هواوی میت ۲۰ قسمت دوم

دوربین

گوشی هواوی میت ۲۰ مشابه گوشی هواوی میت ۲۰ پرو، دارای دربین سه گانه است، با این تفاوت که مگاپیکسل کمتری در دو دوربین این گوشی قرار گرفته اند. این دوربین دارای لنز اولیه ی ۱۲ مگاپیکسلی ۱٫۸/f، تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی ۲٫۴/f با زوم نوری ۳ برابر و یک دوربین با زاویه ی باز ۱۶ مگاپیکسلی ۲٫۲/f با فوکوس خودکار می باشد. دوربین جلوی این گوشی دارای لنز ۲۴ مگاپیکسلی ۲٫۰/f می باشد، و تصاویر شارپی ارائه می دهد. همه ی لنزهای گوشی میت ۲۰ دارای نورشناسی Leica هستند، همانطوری که از شرکت هواوی انتظار داشتیم.
به عبارت دیگر، لنز سه گانه ی این گوشی مشابه گوشی های دیگر است، هرچند لنز تله فوتوی این گوشی بسیار فراتر از زوم نوری ۲ برابر گوشی LG V40 می باشد. مشابه گوشی های قبلی، گوشی میت ۲۰ دارای حالت های مختلف دوربینی است که از این سه لنز استفاده می کنند. هیچ ویژگی شگفت انگیز سه گانه یا حالت سینما گراف مانندی مثل ترفندهای حرکتی در این لنزها وجود ندارد. در عض ، حالت های گوشی میت ۲۰ عملی تر هستند، این ویژگی ها شامل فوکوس بوکه و ویژگی دیگری می شود که به شما اجازه می دهد تا تنظیمات (دیافراگم، ISO، سرعت شاتر) را به صورت دستی تغییر دهید.

باتری

این گوشی دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است. این باتری بزرگ ترین باتری در گوشی های هوشمند نیست، اما برابر با گوشی های قبلی شرکت هواوی است. این گوشی با سوپر شارژر ۴۰ واتی کار میکند، هرچند کهکمتر از گوشی میت ۲۰ پرو جلب توجه می کند. گوشی هواوی میت ۲۰ پرو می تواند در عرض نیم ساعت باتری را به ۷۰% برساند، و شرکت هواوی این قول را داده که گوشی هواوی میت ۲۰ هم به سرعت شارژ شود.

بررسی اولیه

گوشی Huawei Mate 20، گوشی قدرتمندی است که تنها از نظر برخی ویژگی ها با گوشی میت ۲۰ پرو قابل مقایسه است. این گوشی تمام تکنولوژی های امروزی را داراست. این که آیا این گوشی از ویژگی های نمایشی گوشی میت ۲۰ پرو برخوردار باشد یا خیر، قضاوتی ذهنی است. باید از خودتان بچپرسید که آیا به اسکنر اثر انگشت در صفحه، تشخیص چهره، صفحه نمایش منحنی یا شاژ وایرلس نیاز دارید یا خیر؟ آیا این ویژگی ها با این قیمت بالا می ارزند؟ اما با از بین بردن این ویژگی ها و بازگشت به اصول اولیه، گوش میت ۲۰ نیز باید قیمت خود را اصلاح کند. به نظر می رسد این گوشی از جلو مشابه دیگر گوشی های هوشمند است، اما یقین داشته باشید میت ۲۰ بسیار زیباتر است.
باید ببینیم این گوشی در بررسی های بعدی چگونه عمل می کند، اما با این بررسی های کلی متوجه شدیم که گوشی میت ۲۰ قابل قیاس با گوشی های دیگر است، این گوشی مخصوص افرادی است که قصد دارند یک گوشی هوشمد بسیار پیشرفته داشته باشند اما مایل نیستند خیلی بیشتر از رنج قیمت گوشی های میان رده هزینه کنند.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.