مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

تاریخ انتشار قیمت اخبار و شایعه های گوشی موبایل هواوی آنر ۸ ایکس قسمت اول

مروری بر گوشی هواوی آنر ۸X قسمت اول

شرکت Huawei با سری جدید x بازگشته است. این گوشی می تواند لقب بهترین گوشی را در این شرکت، با وجود صفحه نمایشی که فراتر از قیمت آن است و باتری ای که به راحتی استفاده روزمره ی یک روزه را پشتیبانی میکند، بگیرد.

ویژگی های اصلی:

  • بررسی قیمت: ۲۲۹٫۹۹ پوند
  • رم ۴ گیگابایتی/ فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی
  • باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر
  • تراشه ی کایرین ۷۱۰ SoC
  • شکاف کارت میکرو SD و دو سیم
  • دوربین ۲۰ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل

گوشی هواوی آنر ۸X چیست؟
برند آنر شرکت هواوی در آخرین عرضه های خود، جای خود را در بازار دیجیتال پیدا کرده است. گوشی آنر ۹ به طور خاص یکی از محصولات برجسته ی این شرکت است، اما محصولاتی مانند گوشی آنر ۱۰ و آنر ۷x نیز برخی نکات مثبت را از خود نشان دادند.
آخریت نسخه ی سری x این شرکت تمامی تجارب و ویژگی های مختلف را در یک بسته قرار داده است. 
این گوشی جدید در واقع تمامی ویژگی هایی را که می توان از یک گوشی گران قیمت انتظار داشت، ویژگی هایی مانند صفحه نمایش با وضوح بالا را در خود جای داده است. همه ی این ویژگی ها در کنار عمر شگفت انگیز باتری قرار گرفته اند.

طراحی گوشی آنر ۸x

زمانی که این گوشی را در دست می گیرید حس خوبی از آن می گیرید و متوجه ساختار مناسب آن می شوید. یک قاب فلزی میانی وجود دارد که آنر آن را شیشه ای با بافت ۲٫۵ بعدی می نامد. قاب پشتی این گوشی همچنان از اثر grating خود برخوردار است، که این به معنای توصیف واکنش های احساسی شما نیست.حدس می زنیم آنر به یک نوار عمودی در سمت چپ قاب پشت اشاره کرده که نور متفاوتی را ارئه کرده و در نتیجه سایه ی متفاوتی را ظاهر می کند. به نظر می رسد که گوشی آنر ۸X در رنگ های آبی، قرمز و مشکی در دسترس باشند. همانطور که در گوشی های آنر رایج است، قاب پشتی این گوشی از لایه های چند گانه ای تشکیل شده اند که برای دیافت و بازتاب نور طراحی شده اند.

طراحی گوشی هواوی آنر ۸x

بدنه ی شیشه ای این گوشی، مغناطیسی برای اثر انگش است. گوشی آنر ۸X یکی از گوشی هایی است که احتمالا همیشه کثیف خواهد بود، مگر اینکه مرتبا آن را تمیز کنید. گوشی آنر ۸X دارای لبه های منحنی مشابه گوشی های پرچمداری که اخیرا عرضه شده اند، مانند سونی اکسپریا XZ3 یا سامسونگ گلکسی S9 نیست، این ویژگی باعث شده که نگه داری این گوشی در دست کمی دشوار باشد. لبه ی راست این گوشی دارای دکمه های تنظیم صدا و دکمه ی خاموش است.
سمت چپ گوشی شکاف های سیم کارت های نانو و کارت حافظه ی میکرو اس دی وجود دارند. می توانید حافظه ی این گوشی را تا ۴۰۰ گیگابایت ارتقاء دهید. در قسمت زیرین گوشی جک هدفون ۳٫۵ میلی متری و پورت USB برای شارژ قرار گرفته است.امیدوار بودیم آنر در نهایت برای گوشی های سری X پورت USB-C را ایجاد کند، به خصوص زمانی که رقبایی مانند گوشی موتورلا Moto One این ویژگی را اتخاذ کرده اند. یک اسپیکر واحد هم در قسمت زیرین گوشی قرار دارد که میتوانید آن را به راحتی مسدود سازید. زمانی که گوشی را بچرخانید اسکنر اثر انگشت را خواهید دید که دقیقا جایی قرار دارد که مورد پسند شما قرار واهد گرفت.
از آنجایی که اکثر گوشی های جدید حسگر اثر انگشت خود را در جای نامناسبی قرار می دهند، محل اثر انگشت در این گوشی به نظر یکی از محاسن گوشی محسوب می شود و نیازی نیست اشتباها قسمت ای دیگر گوشی را لمس کنید یا دوربین را کثیف کنید. اسکنر اثر انگشت این گوشی بسیار دقیق و مناسب است، و حرکات ختلف دست را پشتیبانی می کند. همچنین باز کردن قفل صفحه توسط چهره هم در گوشی ۸X وجود دارد که نشان می دهد این گوشی از Al هوشمند برای بهبود بیشتر استفاده کرده است. شناسایی چهره حتی با عینک هم به خوبی صورت می گیرد. اما با عینک های آفتابی احتمالا شانس باز شدن قفل صفحه را از دست خواهیم داد.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.