مرکز خرید

markazkharid

مرکز خرید

markazkharid

تاریخ انتشار قیمت اخبار و شایعه های گوشی موبایل سونی اکسپریا ایکس زد ۳ قسمت پنجم

مروری بر گوشی Sony Xperia XZ3 قسمت پنجم

عمر باتری گوشی سونی اکسپریا XZ3

  • باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری
  • پشتیبانی از شارژ وایرلس

باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری بزرگترین واحد باتری نیست اما با پنل OLED قدرتمندتر و استقامت بیشتر گوشی اکسپریا XZ3 همگام شده و قدرت بیشتری را بدست آورده است. زمانی که از باتری صحبت شود، مشخص می شود که شرکت سونی در این زمینه به خوبی عمل کرده است، و برای هر کس که بخواهد برای مدت طولانی از گوشی استفاده کند، خبر خوبی است.
باتری موجود در این گوشی بزرگترین باتری ای است که شرکت سونی تابحال در گوشی پرچمدار خود قرار داده، اما این گوشی همچنین بزرگترین صفحه نمایش را نیز داراست، و این بدان معناست که عملکرد باتری مشابه همان عملکردی است که در گوشی اکسپریا XZ2 مشاهده کردیم. اغلب متوجه خواهید شد که باتری کل روز عمر می کند، اما اگر بخواهید ویدیوهای زیاد و طولانی تماشا کنید، احتمالا باید اواسط روز گوشی را به شارژ بزنید.

چرا باید گوشی سونی اکسپریا XZ3 را بخریم؟

در نهایت، گوشی سونی اکسپریا XZ3 یک گوشی پرچمدار مناسب است. مطمئنا ویژگی های این گوشی به حدی مناسب است که شرکت سونی را به خط رقبای خود بازگرداند. علاوه بر این، حرکت به سوی تکنولوژی OLED یکی از ویژگی های مثبت این گوشی است. این گوشی از یک سو مشابه گوشی وان پلاس ۶ است، که عملکرد و طراحی مشابهی را نشان می دهند. از سوی دیگر هم شباهت هایی به گوشی هواوی P20/P20 Pro و سامسونگ گلکسی اس۹ وجود دارد، گوشی هایی که در قسمت دوربین نوآوری بیشتری داشته اند.

این گوشی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مدت زمان زیادی را صرف یوتیوب یا بازی می کنید و اهمیتی به چیزهای دیگر نمی دهید، گوشی سونی اکسپریا XZ3 گوشی بسیار عالی ای برای شماست. اگر بدنبال بهترین دوربین یا بهترین رابط کاربری هستید، احتمالا باید بدنبال گوشی دیگری باشید. گروه سومی از مردم وجود دارند که باید XZ3 را در نظر بگیرند: افرادی که رنج گوشی های سونی اکسپریا را دوست دارند و به برخی ویژگی های نامناسب آن توجه نمی کنند.

مقایسه با گوشی های رقیب

سامسونگ گلکسی اس۹

گوشی سامسونگ گلکسی اس۹ صفحه نمایشی مشابه XZ3 دارد، و یکی از گوشی هایی است که در دسته ی سایز گوشی می تواند از نظر کیفیت OLED رقابت کند. این گوشی دوربینی عالی دارد که از دیافراگم دوگانه پشتیبانی می کند و در نور کم تصاویر خوبی ثبت میکند، و همچنین دارای جک هدفون است.
یکی از ویژگی هایی که باعث شده است این گوشی همچنان پرچمدار باشد قیمت این گوشی است، می توانید این گوشی را با قیمت ۵۵۰ پوند / ۶۰۰ دلار تهیه کنید، و در مقایسه با اکسپریا XZ3، پول زیادی را ذخیره خواهید کرد. این دو گوشی دارای ویژگی های داخلی مشابهی هستند، پس دلیل اصلی صرف هزینه ی اضافی برای XZ3 ممکن است ضبط ویدیوی HDR، باتری بزرگتر و طراحی آن باشد.

هواوی P20 Pro

این گوشی با دوربین سه گانه ی خود، یکی از بهترین پرچمداران در بازار است. این گوشی نسبت به سونی اکسپریا XZ3 دارای صفحه نمایش پایین تی است، اما حافظه ذخیره سازی بیشتر و رابط کاربری بهتری دارد. همچنین از قابلیت شارژ وایرلس بهره مند نیست، اما دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است که بیشتر عمر می کند، و احتمالا می توانیم کل روز را از این گوشی استفاده کنیم.

آیفون XS

گوشی آیفون XS تنها گوشی آیفونی است که در برخی ویژگی های کلیدی با XZ3 رقابت می کند: صفحه نمایش OLED وضوح بالا، طراحی پرمیوم و تراشه ی قدرتمند. رابط کاربری گوشی آیفون بسیار پیشرفته تر از جدیدترین اندروید منتشر شده است، و دوربین هم بسیار بهتر عمل می کند.

وان پلاس ۶

اگر ارزش گوشی معیار اصلی شما باشد، گوشی وان پلاس ۶ قیمتی کمتر از اکسپریا XZ3 دارد، در حالی که دارای تراشه ی اسنپ دراگون ۸۴۵، فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی و صفحه نماش OLED است که البته کیفیت خوبی ندارد. این گوشی ویژگی های دوربین گوشی XZ3 را ندارد و طراحی ضعیف تری نیز دارد.

مرکز خرید دات کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.